XXL Nutrition

Spijt van kuren, of juist niet?

hahaha.... Ik en rijk... Nee, dat zal hem nooit worden. Ben een simpele mbo opgeleide arbeider, ben arm geboren en zal arm heen gaan. En ik heb geleerd dat als je voor een dubbeltje bent geboren je nooit een kwartje zal worden dus heb me er al lang bij neer gelegd :p

hahaha.... Ik en rijk... Nee, dat zal hem nooit worden. Ben een simpele mbo opgeleide arbeider, ben arm geboren en zal arm heen gaan. En ik heb geleerd dat als je voor een dubbeltje bent geboren je nooit een kwartje zal worden dus heb me er al lang bij neer gelegd :p

Maak je niet druk. Het leven is kut. Je komt alleen en je gaat alleen. En in mijn eentje ga ik dood.

Klinkt als een gebrek aan ambitie.
Ook als ‘simpele MBO opgeleide arbeider’ kun je heel ver komen.

Is lastig tegenwoordig.

Vroegah kon je bijvoorveeld een paar ijzeren buizen aan elkaar lassen en je eigen gym opnenen, nu heb je 500.000 euro nodig om uberhaupt te kunnen beginnen en dan nog ben je in 9 vd 10 gevallen failliet na een maand door toedoen van de Basic Fits van deze wereld. Dit is even een fitness voorbeeld maar ik denk dat dit voor zowat alle branches geldt tegenwoordig.

Precies! Each man faces Death by himself. Alone… Alle rijkdom en sociale status is vergankelijk. Ik raad mensen aan een beetje geluk, genot en liefde te vinden in het leven.

Wat is liefde,? Liefde is niets. Wat voor jou liefde is is liefde niet voor mij. Dus waarom zou je liefde in het leven moeten vinden wanneer het leven jou niet in het liefde vindt.

Is lastig tegenwoordig.

Vroegah kon je bijvoorveeld een paar ijzeren buizen aan elkaar lassen en je eigen gym opnenen, nu heb je 500.000 euro nodig om uberhaupt te kunnen beginnen en dan nog ben je in 9 vd 10 gevallen failliet na een maand door toedoen van de Basic Fits van deze wereld. Dit is even een fitness voorbeeld maar ik denk dat dit voor zowat alle branches geldt tegenwoordig.
En het gaat alleen maar erger worden in de toekomst.

Precies. Je kan altijd doorgroeien.
Eenmaal binnen een organisatie is het ineens een stuk minder belangrijk wat voor papiertjes je hebt.
Al is 'rijk' een ruim begrip, als je 2x modaal verdiend ben je nog steeds een arme stakker.

Mijn natty alarm slaat op tilt

Echt rijk word je vooral dankzij hulp van thuis of door veel te erven. Het is niet veel mensen gegeven om een zaak/job te beginnen waar ENORM veel geld mee te verdienen valt.

Maar je kan best je afkomst achter je laten en paar niveaus omhoog op de sociale ladder.

Ik kom zelf uit een marginaal gezin. Armoede en lichte criminaliteit waren sterk aanwezig. Toch heb ik mezelf tot bescheiden middenklasse opgewerkt. Zwaar is dat wel omdat je echt alles op eigen kracht moet doen (studeren, sparen, ...). Het heeft dus allemaal wat langer geduurd dan bij mensen die hulp van thuis hebben maar ik ben geraakt waar ik wou.

Echt rijk word je vooral dankzij hulp van thuis of door veel te erven. Het is niet veel mensen gegeven om een zaak/job te beginnen waar ENORM veel geld mee te verdienen valt.

Maar je kan best je afkomst achter je laten en paar niveaus omhoog op de sociale ladder.

Ik kom zelf uit een marginaal gezin. Armoede en lichte criminaliteit waren sterk aanwezig. Toch heb ik mezelf tot bescheiden middenklasse opgewerkt. Zwaar is dat natuurlijk omdat je alles op eigen kracht moet doen (studeren, sparen, ...).

@Brutushakt egoïst dat je bent. Neem ons is mee op h**ren tour.

Of ik spijt heb.. nie echt. Past bij mijn saaie 20 jarige leefstijl een ekte “bodybuilding lifestyle”
Ben op Mn 18 jarige (met prikken) begonnen en surpassed al Mn oudere vrienden van een jaartje 22&26 en squatte van 110kg naar 180kg binnen 12 weken in Mn eerste kuur.

En ja, wou altijd al groot zijn. Zie in de spiegel meer massa en in de gym meer kracht, dus dan gaat je motivatie dus ook vele malen hoger.
Dus dan denk je niet aan stoppen.
(Niet dat ik persoon ben die aan dingen verslaafd raakt) kan makkelijk off gaan

Terug
Naar boven