XXL Nutrition

Spijt van kuren, of juist niet?

  • Topic starter Iraj
  • Startdatum
  • Reacties 290
  • Weergaven 11K
  • Volgers 33

Bezoekers in dit topic

Of ik spijt heb.. nie echt. Past bij mijn saaie 20 jarige leefstijl een ekte “bodybuilding lifestyle”
Ben op Mn 18 jarige (met prikken) begonnen en surpassed al Mn oudere vrienden van een jaartje 22&26 en squatte van 110kg naar 180kg binnen 12 weken in Mn eerste kuur.

En ja, wou altijd al groot zijn. Zie in de spiegel meer massa en in de gym meer kracht, dus dan gaat je motivatie dus ook vele malen hoger.
Dus dan denk je niet aan stoppen.
(Niet dat ik persoon ben die aan dingen verslaafd raakt) kan makkelijk off gaan
denk jij ook na wat het allemaal met je lichaam doet? of boeit dat je niet en zie je dat later wel?
 
denk jij ook na wat het allemaal met je lichaam doet? of boeit dat je niet en zie je dat later wel?
Acne, heb ik vind ik nie erg
Haaruitval heb ik ook maar scheer mijn haar juist kaal dus dat vind ik ook nie erg.

En ik ga regelmatig naar de huisarts om-de-3 a 4 maanden ofzo

Ik heb ook geen vriendin dus ik denk niet eens aan kinderen dus kleine ballen boeit mij ook nie veel
 
Acne, heb ik vind ik nie erg
Haaruitval heb ik ook maar scheer mijn haar juist kaal dus dat vind ik ook nie erg.

En ik ga regelmatig naar de huisarts om-de-3 a 4 maanden ofzo

Ik heb ook geen vriendin dus ik denk niet eens aan kinderen dus kleine ballen boeit mij ook nie veel

Ik hoop echt gemeend dat je geen problemen gaat krijgen met hoe je nu bezig bent
Spijt ga je er op een moment wel van hebben
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Acne, heb ik vind ik nie erg
Haaruitval heb ik ook maar scheer mijn haar juist kaal dus dat vind ik ook nie erg.

En ik ga regelmatig naar de huisarts om-de-3 a 4 maanden ofzo

Ik heb ook geen vriendin dus ik denk niet eens aan kinderen dus kleine ballen boeit mij ook nie veel
En wij maar denken waar al die stereotypen over bodybuilders vandaan komen...

Op jouw leeftijd zou ik er toch nog wel rekening mee houden dat je ooit andere prioroteiten krijgt, en wat je nu met je hormoonhuishouding doet ineens heel erg relevant blijkt te zijn.
 
Ik wist niet dat je op 100kg een ecto was. Jij daarentegen met 72 kg denk ik wel.
Haha 100kg overgewicht denk ik idiot, die 72 klopt niet meer internethero
 
Haha 100kg overgewicht denk ik idiot, die 72 klopt niet meer internethero
Internethero? Leg me die is uit. We kunnen ook met ze alle in het echt een thee kransje organiseren en disscuceren? En dan lekker elkaars lichaam bewonderen wie een paar kg meer of minder spiermassa heeft.
 
Internethero? Leg me die is uit. We kunnen ook met ze alle in het echt een thee kransje organiseren en disscuceren? En dan lekker elkaars lichaam bewonderen wie een paar kg meer of minder spiermassa heeft.

Normaliter vragen we hier geld voor...
 
Normaliter vragen we hier geld voor...
Misschien kunnen we met ze alle achter de webcam gaan zitten. En dan lekker elkaar tippen. 10 tokens als je je biceps aanspant, 50 tokens voor je lats.
 
Of ik spijt heb.. nie echt. Past bij mijn saaie 20 jarige leefstijl een ekte “bodybuilding lifestyle”
Ben op Mn 18 jarige (met prikken) begonnen en surpassed al Mn oudere vrienden van een jaartje 22&26 en squatte van 110kg naar 180kg binnen 12 weken in Mn eerste kuur.

En ja, wou altijd al groot zijn. Zie in de spiegel meer massa en in de gym meer kracht, dus dan gaat je motivatie dus ook vele malen hoger.
Dus dan denk je niet aan stoppen.
(Niet dat ik persoon ben die aan dingen verslaafd raakt) kan makkelijk off gaan
Als ik eerder had geweten hoe oud (jong) je was had je een post verbod in deze sectie gehad.
 
Dan staat hij er helemaal alleen voor en ik twijfel of dat beter is. Maar als forum raden wij het kuren op deze leeftijd af.
Dreamy trekt zich toch nergens iets van aan. Anderzijds zien (jonge) potentiële kuurders wel zijn posts en onderschatten zo misschien wel de gevaren.

:burns:
 
Ik zie Dreamy hier nu al een paar keer voorbijkomen, kan iemand mij even snel bijpraten en in telegramstijl laten weten wat hij er allemaal in klapt en in welke tijdspanne?
 
Dan staat hij er helemaal alleen voor en ik twijfel of dat beter is. Maar als forum raden wij het kuren op deze leeftijd af.
Vind het nogal raar als je nergens erop mag reageren en vragen stellen en alleen maar andere topics kan lezen en dan wordt er bij gezegd “ga meer leren” of “je bent te jong”
Dreamy trekt zich toch nergens iets van aan. Anderzijds zien (jonge) potentiële kuurders wel zijn posts en onderschatten zo misschien wel de gevaren.

:burns:
oh jawel hoor. Alleen hoor ik geen advies of feedback alleen dingen zoals je bent gek of willen ze mij neerhalen. En niemand neemt iets blind tenminste ik niet en ik weet wat de gevaren zijn. Maargoed ik ga niet 24/7 aan de gevaren denken
 
Back
Naar boven