XXL Nutrition

Spijt van kuren, of juist niet?

  • Topic starter Iraj
  • Startdatum
  • Reacties 290
  • Weergaven 11K
  • Volgers 33

Bezoekers in dit topic

Lekker topic dit:headbang:

Het is een "lekker topic" geWORDEN omdat iemand hier ergens onderweg brulde dat hij nu al zeker wist dat hij later ook nooit spijt ging krijgen. En dat weet je pas later als je vroegtijdig op je sterfbedje ligt, dan kan alles zomaar ineens anders zijn.
 
Het is een "lekker topic" geWORDEN omdat iemand hier ergens onderweg brulde dat hij nu al zeker wist dat hij later ook nooit spijt ging krijgen. En dat weet je pas later als je vroegtijdig op je sterfbedje ligt, dan kan alles zomaar ineens anders zijn.
Is dat niet met alles zo? zuipen snuiven roken etc
 
Jazeker is dat zo. Je zou dan kunnen vragen als iemand op apegapen ligt met een piepende ademhaling: "... en nog een laatste vraag... heb jij spijt van die bergen waspoeder die je door je neusvleugels hebt gejast? ...".
Het sleutelwoord is "spijt".
 
Zelfde als je een roker hebt die op zijn 30ste doodgaat aan longk. En iemand die 85 is geworden en er ook aan doodgaat.
 
Je kan het allemaal door elkaar vervangen. Het topic zou dan hier gaan over "spijt dat je rookt of niet?" en dan gasten ertussen hebben zitten die nu al zeggen dat ze nu al zeker weten dat ze later nooit spijt zullen hebben van het altijd gerookt hebben. Tijdens het gevecht aan de beademing heb ik toch andere verhalen gehoord.
 
Ja die neem ik zeker niet serieus wat weten jullie ectos er nou van
Volgens mij was jij vroeger zo een onzeker anorexia mannetje, die veel te vroeg de spuit erin hebt gejast. En nu babbeltjes hebt op een forum. Moet je je trouwens niet masturberen op Regan Grimes?
 
Volgens mij was jij vroeger zo een onzeker anorexia mannetje, die veel te vroeg de spuit erin hebt gejast. En nu babbeltjes hebt op een forum. Moet je je trouwens niet masturberen op Regan Grimes?

U spelled Natty wrong
 
Volgens mij was jij vroeger zo een onzeker anorexia mannetje, die veel te vroeg de spuit erin hebt gejast. En nu babbeltjes hebt op een forum. Moet je je trouwens niet masturberen op Regan Grimes?


:popcorn:
 
Volgens mij was jij vroeger zo een onzeker anorexia mannetje, die veel te vroeg de spuit erin hebt gejast. En nu babbeltjes hebt op een forum. Moet je je trouwens niet masturberen op Regan Grimes?

Volgens mij blijf je altijd zon onzeker mannetje die zich afvraagt wat als ik wel aas had gebruikt misschien stelde ik dan wel wat voor.
 
Volgens mij blijf je altijd zon onzeker mannetje die zich afvraagt wat als ik wel aas had gebruikt misschien stelde ik dan wel wat voor.
Hahah, zegt de gene die zich constant staat te vergelijken met ander ze stats. Grapjurk.
 
Gaat helemaal nergens meer over dit topic, had gehoopt dat er meerdere waren die HUN eigen ervaring gingen vertellen, blijkbaar is het meer de funniest home topic van de dag aan het worden. I'm out, succes hier met afkraken, beterweten en lolbroeken. Grote jongens:flex:
 
Back
Naar boven