Fitness Seller

Spijt van kuren, of juist niet?

Gaat helemaal nergens meer over dit topic, had gehoopt dat er meerdere waren die HUN eigen ervaring gingen vertellen, blijkbaar is het meer de funniest home topic van de dag aan het worden. I'm out, succes hier met afkraken, beterweten en lolbroeken. Grote jongens:flex:

Nou ja dat is eigenlijk bijna heel het forum.

Trouwens 11% vet wie heeft dat gemeten?

index.jpg

Man man man wat een gedoe hier, dit kan ik niet handelen op dit moment oftewel hoogtijd om een gram Tren te injecteren.

Lief zijn voor elkaar! Zonde om dit topic te sluiten.

Ach die kuurders zijn ergens wel hilarisch. Tattoo plakplaatjes op de armen, "fl**ker" en "ecto" brullend naar iedereen en dan stikken in een bagel of een ander koekje.

Hell yeah, juicers vs f**gots

Hahah, zegt de gene die zich constant staat te vergelijken met ander ze stats. Grapjurk.

Citeer 1 post in dit topic waarin ik dat doe?
Ik geef alleen me mening over jullie ecto stats.

Dat het inderdaad niets voorsteld vergelijken met mijn aas hgh slin stats ja dat zien we allemaal wel.

Beetje pijn is fijn..

Toch :eyebrow:

Dat het inderdaad niets voorsteld vergelijken met mijn aas hgh slin stats ja dat zien we allemaal wel.
Gelukkig heb ik jou stats inderdaad niet. Ik ben blij met wat ik naturel heb behaalt 100kg 15% bf. Jij kan nog geen 10 meter lopen en dan kan je al aan de beademing, opgepompte l**ghoofd. Helemaal vol van zich zelf.

De aap is uit de mouw, waarom jij iedereen ecto”s noemt. Ik zit even je topic”s door te spitten, en je was vroeger zelf een kereltje van 45 kg, en nu doordat je zo gegroeit bent door de AAS ga je andere mensen proberen te kleineren. Waarschijnlijk als jij stopt met kuren, is je enige hoop nog om trans te worden denk ik zomaar. (Het verwijfde gedrag heb je al)

Terug
Naar boven