AndroidHealthClinic

SPOED: testoteron waarde 1.5

jsfit

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m95
Massa
96kg
Vetpercentage
8%
Ik wilde een kuur doen, hiervoor besloot ik om eerst een bloedtest te doen. 2 weken geleden had ik bloed geprikt, daar kwam een testoteron waarde uit van 8.3 nanomol, dit was aan de lage kant en de dokter zei dat ik weer moest prikken.

Gisterenochtend heb ik bloed geprikt en gisterenavond heb ik voor het eerst in mijn leven test en masteron geprikt. Ik had tijdens de 2 bloedtesten nog nooit iets gebruikt, behalve normale supplementen. Nu kreeg ik net de uitslag binnen van mijn bloedtest en nu is mijn testoteron 1.5nanomol.

Moet ik nu gewoon gelijk stoppen met mijn kuur? Nogmaals de 1.5 was voordat ik ook had geprikt. Gisterenochtend bloedgeprikt en in de avond pas mijn eerste spuit.

Weten jullie oorzaken van lage testoterongehaltes?

hoe wachten je niet gewoon eerst de uitslag af?

Oorzaken... slechte voeding, te weinig sporten, te dik of mager, depressies... Maar laat je dokter een diagnose maken.

• Topic Starter Topic Starter
Oorzaken... slechte voeding, te weinig sporten, te dik of mager, depressies... Maar laat je dokter een diagnose maken.

voeding is juist top, ben al 8 maanden bezig met strak dieeten, momenteel met een coach. Ik train 10x 5xcardio op lege maag en 5x krachttraining. Weeg 78 met ong 8-9%bf. Ga morgen inderdaad naar de dokter. Maar is het aan te raden om nu te stoppen met me kuur?

Veel cardio kan een negatieve invloed hebben. Te weinig vet eten is niet goed. Maar het is onmogelijk te zeggen vanaf hier. Ik zou de kuur wel ff stoppen omdat deze natuurlijk de cijfers gaat beïnvloeden.

Ik zou nu even stoppen met kuren totdat je huisarts een diagnose heeft gesteld.

• Topic Starter Topic Starter
Terug
Naar boven