MuscleMeat

Spoedvraag zwanger tijdens DNP kuur

• Topic Starter Topic Starter
Open kaart is er al dezelfde dag gespeeld.
thx

Nu genieten van de zwangerschap en het mooie wat gaat komen!

goed om te zien dat al die paniek hier weer overbodig was. ''nuchtere hollanders'' zeggen ze dan,merk er weinig van op dit forum. Heel veel geluk met de zwangerschap en je kindje, komt helemaal goed!

idd,heilige boontjes,opbiechten,abortus,misvormde kinderen,allemaal gebaseert op aanames. Ik heb maar paar goede replys gezien,incl die van mijzelf natuurlijk....jullie kennen me,ik ben zo dicht bij de aarde. Maar goed,zoals ik al zei,smurfje zal heus niet lelijker dan mij geboren worden,mijn vrouw vind mij knap,mijn moeder ook,mijn vriendin ook. Neem van mij aan dak lelijk ben,niet zo lelijk als Je BI si,maar kom aardig in de buurt....dat zonder dnp. Kerel zonder dollen,dont fear.

idd,heilige boontjes,opbiechten,abortus,misvormde kinderen,allemaal gebaseert op aanames. Ik heb maar paar goede replys gezien,incl die van mijzelf natuurlijk....jullie kennen me,ik ben zo dicht bij de aarde. Maar goed,zoals ik al zei,smurfje zal heus niet lelijker dan mij geboren worden,mijn vrouw vind mij knap,mijn moeder ook,mijn vriendin ook. Neem van mij aan dak lelijk ben,niet zo lelijk als Je BI si,maar kom aardig in de buurt....dat zonder dnp. Kerel zonder dollen,dont fear.

:roflol:

Ga gewoon alleen naar een arts en of gynaecoloog, zonder je vriendin er bij. Waarschijnlijk kunnen zij ook niets met zekerheid zeggen. Andere optie is om weer even een tijdje aan de dnp te gaan en dan een van die gele cumshots van je te laten testen in een lab. Weet niet of daar nog iets zinnigs uit komt. Ik zou dat iig doen voordat je het aan je vriendin gaat vertellen. Dan heb je iig wat feiten bij je verhaal. Verder moet je ff haast maken. ****ed up situatie bro, succes.

Alleszins proficiat met jullie zwangerschap! probeer er nu toch maar wat van te genieten.
succes!!

Oh volgende keer hele topic lezen voor ik een reply post. Proficiat met je zwangerschap!

Gefeliciteerd man!
Breng je ons nog op de hoogte na de geboorte dat alles inderdaad goed is verlopen?
Je zal niet de eerste en laatste zijn die tegen dit probleem zal aanlopen.

Toen dnp als groot onderzoek lang geleden onderzocht is, is het getest op groot aantal personen. Toen is het bestempelt als non mutant,non carciogeen.

Wat wel is dat er een groot aanslag op ATP is , maar er is in de tyd nooit iets van misvorming bij pasgeboren smurfjes vastgesteld. Daar is nooit iets over gepubliceert. Again hou me ten goede, maar moeder natuur heeft alles om een zwangerschap af te breken. Zo sterk is ze wel.

Originally posted by Fonz

Pretty much none. DNP is non-hormonal and will just "dye" your body fluids yellow.

For women its a far more complicated matter b/c temperataure variations at the core of her reproductive system may/may not hurt the eggs.(If she's not very, very careful with her water intake and supplementation)

If a women gets dehydrated on DNP, core body temp goes up, and the eggs might be damaged.
Fonz
Not only that... but DNP on the AMES test came up only as only a weak correlation as a mutagen... and on a chromosone abbrasion test (alterations in structure or number of chromosones), it came up unequivicol... meaning, there wasn't evidence of such.

Not only that, but I have read several studies that DNP actually increase the effectiveness of cancer-fighting drugs and treatements... which would go further to show that DNP is not a cancer-causing agent.

And yes, I have studies tend to prove this.

C-ditty

Welke studies dan?

Terug
Naar boven