XXL Nutrition

Spoedvraag zwanger tijdens DNP kuur

Het goede voor hem is dat hij nu nog raad kan vragen bij een arts.Openheid met je vriendin of vrouw is in zo een geval van groot belang.

---------- Post toegevoegd Sun 3 Jun 2012 om 12:28 ----------

Wil zeker topic van ts niet kapen maar heb geen probleem om op hoe en waarrom vragen van de genetische afwijking van mijn dochter te antwoorden.

Ik ben inderdaad wel benieuwd of jouw aas gebruik iets met de situatie van je dochter te maken heeft. Uiteraard vind ik het heel erg voor je.

Mag ook eventueel via pm als risico voor topic kapen te groot is.

Laatst bewerkt:
Ik hoop er ooit wel eens een antwoord op te krijgen,maar dan meer voor mijn vrouw niet zozeer voor mij maar we hebben nooit een echte diagnose gehad dat is soms wat moeilijk.Persoonlijk maakt het mij niet zoveel meer uit je weet wat de weg is die nog voor je ligt en daar zul je dan maar op moeten gaan.Niettemin hou ik zielsveel van mijn dochter en ik zou ze niet meer willen missen ondanks haar problemen.

Ik hoop er ooit wel eens een antwoord op te krijgen,maar dan meer voor mijn vrouw niet zozeer voor mij maar we hebben nooit een echte diagnose gehad dat is soms wat moeilijk.Persoonlijk maakt het mij niet zoveel meer uit je weet wat de weg is die nog voor je ligt en daar zul je dan maar op moeten gaan.Niettemin hou ik zielsveel van mijn dochter en ik zou ze niet meer willen missen ondanks haar problemen.

Dus er is geen aantoonbaar verband tussen je aas gebruik en haar situatie?

Dus er is geen aantoonbaar verband tussen je aas gebruik en haar situatie?

Nope en heb al met paar neurologen hier al meerdere keren een gesprek over gehad en die hadden nog nooit een direct verband met aas en genetische afwijkingen gehad.Let wel zoveel mensen als ik spreken daar niet openlijk over al zeker niet als hun partner er bij zit.Daarrom om terug te komen bij ts jij hebt nog de kans om erover te spreken met je partner laat dit geen gemiste kans zijn.

---------- Post toegevoegd Sun 3 Jun 2012 om 13:55 ----------

Als wij alle puzzelstukjes gehad hadden hadden we wel kunnen weten dat ze een afwijking had maar dat zijn vijgen na paasen.

Nope en heb al met paar neurologen hier al meerdere keren een gesprek over gehad en die hadden nog nooit een direct verband met aas en genetische afwijkingen gehad.Let wel zoveel mensen als ik spreken daar niet openlijk over al zeker niet als hun partner er bij zit.Daarrom om terug te komen bij ts jij hebt nog de kans om erover te spreken met je partner laat dit geen gemiste kans zijn.

---------- Post toegevoegd Sun 3 Jun 2012 om 13:55 ----------

Als wij alle puzzelstukjes gehad hadden hadden we wel kunnen weten dat ze een afwijking had maar dat zijn vijgen na paasen.

Welke puzzelstukjes ontbraken er dan in het begin?

Als ik TS een dag later nog 1 advies mag geven; het draait nu NIET om jou! Alles wat ook maar opgevat kan worden als egocentrisme zal voor je vriendin werken als een rode lap op een stier. Punt 1 is het nieuwe leven in de buik van je vriendin punt 2 is haar welzijn en haar verdriet. Iets wat jij zegt of doet wat lijkt op hoe red ik mijn eigen haggie uit de rotssituatie zal tot knallende conflicten lijden. Daar kom je ben ik bang toch niet onderuit maar ik wil je waarschuwen voor een houding die het veel erger zal maken.. Gisteren had ik en andere ook weet ik, het gevoel van, hij denkt alleen aan zijn eigen haggie. Dat gaf bij mij irritatie en dat zal bij vriendin 10000x meer irritaties wekken dan bij mij. Doe je voordeel ermee of doe er niets mee als ik het verkeerd zie, dat kan ook.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Even om wat onduidelijkheid/misverstand uit de wereld te helpen.
Gisterenavond aangegeven dat ik op het moment van bevruchting net 36 uur off was van de laatste dnp.

We gaan morgen een arts raadplegen. Hopelijk kent hij dnp en kan hij iets zinnigs zeggen over een mogelijk effect op de zwangerschap. De zwangerschap is ook nog erg 'pril'
+/- 4 weken. Desalniettemin is de kinderwens aanwezig en wil ik niet te snel in een mogelijke abortus vallen. iemand een advies tot wie ik me met deze vraag het best kan richten. Lijkt me dat een huistarts/gyno deze vraag niet of nooit krijgen. Wellicht nog in samenwerking met AAS maar niet specifiek DNP.
De fora uit USA zijn overigens een stuk milder over mogelijke invloed.
Wat een vreselijke k#tsituatie. Volledig mijn fout en verschrikkelijk dom....

Dank voor jullie raad/advies tot dusver.

Eerlijk zijn tegenover je vriendin en je ongeboren kind en naar een arts gaan.
Met DNP vergiftig je jezelf, zodra je iemand volspuit, vergiftig je diegene ook... als je diegene dan ook nog zwanger maakt, vergiftig je daarmee nog iemand, al is het nu nog geen persoon.

Zou de zwangerschap goed in de gaten houden onder toeziend oog van een arts, hou je alles voor jezelf, dan word dit mogelijk minder uitgebreid gedaan, dus zit er niks anders op dan eerlijk te zijn.

Er zal niet veel bekend zijn bij artsen over DNP, het immers geen geneesmiddel, maar een pesticide (vergif).

Als je het idee krijgt dat de arts het bagetaliseerd kan je ook nog een second opinion aanvragen bij een andere arts/ziekenhuis.
Zorg wel dat de huisarts je doorstuurt.

Gisterenavond aangegeven dat ik op het moment van bevruchting net 36 uur off was van de laatste dnp.

We gaan morgen een arts raadplegen. Hopelijk kent hij dnp en kan hij iets zinnigs zeggen over een mogelijk effect op de zwangerschap. De zwangerschap is ook nog erg 'pril'
+/- 4 weken. Desalniettemin is de kinderwens aanwezig en wil ik niet te snel in een mogelijke abortus vallen. iemand een advies tot wie ik me met deze vraag het best kan richten. Lijkt me dat een huistarts/gyno deze vraag niet of nooit krijgen. Wellicht nog in samenwerking met AAS maar niet specifiek DNP.

Focus je niet op forums voor zoiets belangrijk in je leven en ga voor profesioneel advies niemand heeft hier ervaring mee op een forum

---------- Post toegevoegd Sun 3 Jun 2012 om 14:29 ----------

Welke puzzelstukjes ontbraken er dan in het begin?

Ze heeft 2 fysieke afwijkingen.Ze heeft maar 1 nier en ze had een gat tussen linker en rechtervoorkamer in haar hart(wat reeds verholpen is).De nierafwijking wisten we van voor de geboorte de hartafwijking niet.2 afwijkingen tesamen wijzen meestal op nog verdere problemen maar dit terzijde dwaalen teveel van topic af.

http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1002/tox.20398/pdf
= studie eerder vermeld.

Alles wat ik nu tegen gekomen ben sluit niets uit. Bij ratten zou het ondergewicht zorgen. Bij al de mensen in de jaren 30 zijn er nooit specifiek problemen vastgesteld, andere zeggen dat het de sperma op zichzelf niet aantast...

Ik zeg zeker niet dat het niets verkeerd kan doen, maar alles wat ik tot nu toe tegen gekomen heeft niets bevestigd wat jij poneert. Missichien heb jij superieure bronnen of misschien ben je gewoon een naprater. Decide yourself.

napraten zal ik nooit doen, ik spreek altijd uit ervaring wat betreft doping, en die heb ik wel genoeg dacht ik zo.
Maar die info heb ik ergens gelezen gehad maar kan je niet zeggen waar .
Ik zal eens kijken of ik het nog kan terugvinden .

De meesten hier zouden er goed aan doen zich eens te verplaatsen in de vrouwelijke persoon in dit verhaal, abortus wordt hier zomaar aangehaald alsof het niets is. Ik zou me dood schamen..

• Topic Starter Topic Starter
Iemand enig idee welke arts ik hiervoor zou kunnen raadplegen????
De huisarts heeft deze kennis nooit net als een reguliere gyno?????

Heb reeds een mail gestuurd naar:
ergogenics
dopingautoriteit
jelinek (speciale dopinglijn)
eigen kracht

Hierbij ook de vraag gesteld of zij kunnen doorverwijzen naar een kundige arts voor verder advies

Laatst bewerkt:
De meesten hier zouden er goed aan doen zich eens te verplaatsen in de vrouwelijke persoon in dit verhaal, abortus wordt hier zomaar aangehaald alsof het niets is. Ik zou me dood schamen..

+++++ (het kost maar 20 euro, hoe verzin je het!)

Ik heb trouwens een onderzoek gevonden. Niet voor jezelf wat de stof is echt complex maar dan heb je iets om mee te nemen naar de huisarts. Heb echt een tijd gezocht en dit is het meest complete onderzoek naar DNP wat ik vond.

TOXICOLOGICAL PROFILE FOR DINITROPHENOLS
U.S. DEPARTMENT OF HEALTH AND HUMAN SERVICES
Public Health Service
Agency for Toxic Substances and Disease Registry
August 1995

https://forum.bodybuilding.nl/attachments/tp64-pdf.661831/

Veel invitro of dieren onderzoek en een enkele case die steeds terugkomt van een vrouw na 46 dagen DNP die overleden is.

Bijlagen

Laatst bewerkt:

We? Je hebt het haar verteld? Goodluck!

+++++ (het kost maar 20 euro, hoe verzin je het!)

Ik heb trouwens een onderzoek gevonden. Niet voor jezelf wat de stof is echt complex maar dan heb je iets om mee te nemen naar de huisarts. Heb echt een tijd gezocht en dit is het meest complete onderzoek naar DNP wat ik vond.

TOXICOLOGICAL PROFILE FOR DINITROPHENOLS
U.S. DEPARTMENT OF HEALTH AND HUMAN SERVICES
Public Health Service
Agency for Toxic Substances and Disease Registry
August 1995

https://forum.bodybuilding.nl/attachments/tp64-pdf.661832/

Veel invitro of dieren onderzoek en een enkele case die steeds terugkomt van een vrouw na 46 dagen DNP die overleden is.
Je huisarts doet er volgens mij niet veel mee als je dit laat zien, liet ook een studie dat over gynocomastia ging dat werd geholpen door nolvadex maar hij wou het niet eens zien

Bijlagen

Ik denk dat de docter niet op de hoogte is van die 3 amerikaanse onderzoeken mbt DNP en zwangerschap.

Inderdaad missch toxicologisch of hoe je het ook zegt, instelling raadplegen.

In ieder geval erg veel sterkte. K*t situatie dit.

Een normale zaak als je er goed over nagedacht hebt, en er samen (!!) achter staat zonder dat een van de partijen zijn/haar wil door drijft. Daarnaast komen er nog psychologische zaken aan de orde, denk eens na. Weet je uberhaupt hoe een abortus werkt? Ofwel je krijgt een preparaat zodat je de embryo afscheid, ofwel aan de pomp (ja, pomp) en wordt het eruit gezogen. Dat is nogal wat, en dat is voor ons mannen (en blijkbaar vooral voor ongevoelige zaadlozers zoals jou) maar moeilijk te bevatten.

een normale zaak als je er goed over nagedacht hebt, en er samen (!!) achter staat zonder dat een van de partijen zijn/haar wil door drijft. Daarnaast komen er nog psychologische zaken aan de orde, denk eens na. Weet je uberhaupt hoe een abortus werkt? Ofwel je krijgt een preparaat zodat je de embryo afscheid, ofwel aan de pomp (ja, pomp) en wordt het eruit gezogen. Dat is nogal wat, en dat is voor ons mannen (en blijkbaar vooral voor ongevoelige zaadlozers zoals jou) maar moeilijk te bevatten.

+1

Terug
Naar boven