AndroidHealthClinic

Sponsor

:scratch:

Topic van de week!

alleen boven 200+ kerel. Als je daar nog niet aan zit, flink doorvreten dan. Dan kan je bij mij een kortingsbon bij de Burger King afhalen :cool:

goeie vraag, meschien mora??? of zo

Als je een sponser wil zou ik eerst een begeleider zoeken;)

Dat ze je anabolen aanbieden zal wel een reden hebben. Je zal het wel nodig hebben. Logisch krijgt een klein dikkertje geen sponsor contract. Zelfs de Pro's hebben moeite met sponsors werven. Ik zou de anabolen maar aannemen en tegen de tijd dat je 105 bij 6% staat maak je wel kans op een sponsor

whaha geniale topic..

Is het mogelijk om een sponsor te krijgen als je veel vet hebt ?

Alles is mogelijk, alleen denk ik niet dat jij de juiste sponsor krijgt als je vet bent.
Zorg er nou eerst voor dat je een mooi fysiek opbouwt, laag in je vetpercentage zit en dan kom je net als mij in de Playgirl.

Dit vind ik nu eens geniaal :D

• Topic Starter Topic Starter
Dat ze je anabolen aanbieden zal wel een reden hebben. Je zal het wel nodig hebben. Logisch krijgt een klein dikkertje geen sponsor contract. Zelfs de Pro's hebben moeite met sponsors werven. Ik zou de anabolen maar aannemen en tegen de tijd dat je 105 bij 6% staat maak je wel kans op een sponsor

Ik zit op 110 killo en 22% vet

Alles is mogelijk, alleen denk ik niet dat jij de juiste sponsor krijgt als je vet bent.
Zorg er nou eerst voor dat je een mooi fysiek opbouwt, laag in je vetpercentage zit en dan kom je net als mij in de Playgirl.

playGIRL, is een vrij misleidende naam voor het grootste gaymagazine van de benelux.

• Topic Starter Topic Starter
Zijn dr dan geen goeie bodybuilding begeleiders op het forrum uit amsterdam die me kunnen helpen?

playGIRL, is een vrij misleidende naam voor het grootste gaymagazine van de benelux.

:roflol: die zit:P

TS:
Als je serieus een sposor of begeleider zoekt dan kan je het beste eerst zelf eens zorgen dat je flink daalt in je vetpercentage.

Een begeleider kan je er een schopje mee de goeie kant opgeven maar je zal het toch zelf moeten doen.

Bij een wedstrijd komt een hoop discipline kijken dus dan is dat mooi een eerste test om te kijken of je enige discipline hebt.

Niet alle begeleiders willen zoals jij zegt alleen maar geld verdienen aan anabolica.
Het is logisch dat hen prijzen iets hoger liggen als gemiddeld maar daarvoor steken ze ook hun tijd in je.

Dus zorg eerst dat je zelf een heel eind komt om vervolgens een begeleider te vinden en kijk dan eens verder of er uberhaupt iemand is die je wil sponseren want een sponsor gaat natuurlijk niet voor niets in jan en alleman geld steken.
Het moet uiteindelijk wel wat opleveren natuurlijk;)

Terug
Naar boven