Achillis786
Cool Novice
- Waardering
- 0
Is het mogelijk om een sponsor te krijgen als je veel vet hebt ?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ga dan liever eerst cutten, lijkt me logisch.Is het mogelijk om een sponsor te krijgen als je veel vet hebt ?
Als je een sponser wil zou ik eerst een begeleider zoeken![]()
Is het mogelijk om een sponsor te krijgen als je veel vet hebt ?
Alles is mogelijk, alleen denk ik niet dat jij de juiste sponsor krijgt als je vet bent.
Zorg er nou eerst voor dat je een mooi fysiek opbouwt, laag in je vetpercentage zit en dan kom je net als mij in de Playgirl.

Dat ze je anabolen aanbieden zal wel een reden hebben. Je zal het wel nodig hebben. Logisch krijgt een klein dikkertje geen sponsor contract. Zelfs de Pro's hebben moeite met sponsors werven. Ik zou de anabolen maar aannemen en tegen de tijd dat je 105 bij 6% staat maak je wel kans op een sponsor
Alles is mogelijk, alleen denk ik niet dat jij de juiste sponsor krijgt als je vet bent.
Zorg er nou eerst voor dat je een mooi fysiek opbouwt, laag in je vetpercentage zit en dan kom je net als mij in de Playgirl.
playGIRL, is een vrij misleidende naam voor het grootste gaymagazine van de benelux.
die zit

playGIRL, is een vrij misleidende naam voor het grootste gaymagazine van de benelux.