XXL Nutrition

Aankondiging Winnaars Big-T Memorial Contest 2024

Dat zal allemaal wel, maar 0 stemmen komt toch wel erg hard aan. Ik had me er mentaal al op voorbereid dat ik misschien wel eens laatste zou kunnen worden, omdat ik mijn doel duidelijk niet heb gehaald, want slechts 1 kg aangekomen. Maar dit... ik ga er even goed over nadenken of ik überhaupt nog iets te zoeken heb op een bodybuilding forum.

fail eurovision song contest GIF by NDR
Baby Reaction GIF
Natuurlijk heb je hier wel iets te zoeken en je hoort er ook gewoon bij. Kop op 💪

Bijlagen

• 200.gif
    200.gif
    899,1 KB · Weergaven: 31
Iedereen bedankt voor de stemmen!

Dat zal allemaal wel, maar 0 stemmen komt toch wel erg hard aan. Ik had me er mentaal al op voorbereid dat ik misschien wel eens laatste zou kunnen worden, omdat ik mijn doel duidelijk niet heb gehaald, want slechts 1 kg aangekomen. Maar dit... ik ga er even goed over nadenken of ik überhaupt nog iets te zoeken heb op een bodybuilding forum.

Baby Reaction GIF

Je kan het ook als feedback zien en nu echt iets gaan veranderen aan je aanpak + de adviezen die gegeven werden gebruiken.

Bijlagen

• 200.gif
    200.gif
    899,1 KB · Weergaven: 21

Baby Reaction GIF
Beste ouwe, Ik ben soms wel hard tegen jou, maar dat is met goede bedoeling, niet om je voor lul te zetten. Voor lezers is het vaak moeilijk te begrijpen, dat jij alles vooraf bevestigd wilt hebben, en dan nog gaat twijfelen. soms moet je dingen gewoon doen, en kijken hoe het uitpakt. Voor mij hoef je niet weg te blijven hier, en verwacht wel een leangain log van je binnenkort. en zou graag lezen wat je hebt geleerd van je contest en of je nu een coach hebt oa. Maar wat je ook beslist, ik wens je het beste.

Bijlagen

• 200.gif
    200.gif
    899,1 KB · Weergaven: 19
Aangezien dit een bodybuilding forum is, heb ik gekozen voor de 3 beste fysieken.
Volgens mij hebben de meesten gestemd op het fysiek dat er het strakst/grootste bij stond.

Helaas niet altijd op de mensen die de meeste progressie gemaakt hebben.
Net als sommige langer loggen dan een periode of later zijn ingestroomd. Maar iets organiseren en iedereen naar wens houden is vrijwel onmogelijk.

Wat wil ik hier mee zeggen is dat er te veel ruimte is en ik het helemaal kan vinden dat je op jezelf stemt. Als je uitgangspunt grootst en daarnaast ook zeker veel progressie hebt geboekt.

Voor mij was het een grens overwinnen (posten openbaar) en toch ergens leerzaam geweest.

Dat zal allemaal wel, maar 0 stemmen komt toch wel erg hard aan.
dat is te begrijpen natuurlijk, je bent er ook gewoon druk mee bezig geweest, de leden kunnen maar op 3 stemmen. zegt dus niet alles over de waardering van je inzet.
maar 0 stemmen is zuur.
succes
Is ook ieder jaar weer hetzelfde gezeik met de contest 🤣🤣🤣
het kan natuurlijk ook niet anders gaan op dbb, :D

@Nootmuskaatje jammer dat het zo loopt voor je, weet nog dat skatermarvin vaak de twijfelachtige eer had om 4e te worden.

@Onit @RonnReeves @Wengstertje , gefeliciteerd met het resultaat, het is een mooie uitkomst van de contest.
ook alle anderen die mee hebben gedaan, gefeliciteerd met jullie resultaat.

@ alle deelnemers. Ik had jullie logjes meer willen wilen hebben volgen dan ik heb kunnen doen, alsnog heb ik op basis van meerdere factoren gestemd. Ik vind het altijd tof als deelnemers een fotoshoot houden aan het einde om al het harde werk ook goed vast te kunnen leggen. Daarnaast vind ik een goede transformatie in combinatie met een goed fysiek ook meetellen.

Hopelijk volgend jaar nog meer deelnemers die echt alles uit de kast halen voor een mooi resultaat!:D

@RonnReeves @Onit @Wengstertje
Gefeliciteerd!!!:D

Vrouwen die de contest hebben vervolledigd.

2018 (2)

2017 (5)

2013 (4)

2011 (12)

2010 (11)

2009 (18), logs (Miss Beachproof)
https://forum.bodybuilding.nl/fora/miss-beachproof-2009-logs.242/

Waren er dus nog meer die meededen. In 2010 bv waren er 20 deelnemers.

2003-2016 logs

2017-2023 logs

2012 was de periode dat google forums begon te naaien in zoekresultaten (en in 2017 nog een keer).

Laatst bewerkt:
Hoop wel dat iedereen weer een nieuw LOG start, dat houd het forum actief.

Vrouwen die de contest hebben vervolledigd.

2018 (2)

2017 (5)

2013 (4)

2011 (12)

2010 (11)

2009 (16), topics (Miss Beachproof)
https://forum.bodybuilding.nl/fora/miss-beachproof-2009-logs.242/

Waren er dus nog meer die meededen. In 2010 bv waren er 20 deelnemers.

2003-2016 logs

2017-2023 logs

2012 was de periode dat google forums begon te naaien in zoekresultaten (en in 2017 nog een keer).
Wow..wat leuk om dit te zien !

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven