Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Natuurlijk heb je hier wel iets te zoeken en je hoort er ook gewoon bij. Kop op 💪Dat zal allemaal wel, maar 0 stemmen komt toch wel erg hard aan. Ik had me er mentaal al op voorbereid dat ik misschien wel eens laatste zou kunnen worden, omdat ik mijn doel duidelijk niet heb gehaald, want slechts 1 kg aangekomen. Maar dit... ik ga er even goed over nadenken of ik überhaupt nog iets te zoeken heb op een bodybuilding forum.
![]()
![]()
't is ook nooit meteen helemaal goed.Is ook ieder jaar weer hetzelfde gezeik met de contest 🤣🤣🤣

Helemaal mee eens!Natuurlijk heb je hier wel iets te zoeken en je hoort er ook gewoon bij. Kop op 💪
Dat zal allemaal wel, maar 0 stemmen komt toch wel erg hard aan. Ik had me er mentaal al op voorbereid dat ik misschien wel eens laatste zou kunnen worden, omdat ik mijn doel duidelijk niet heb gehaald, want slechts 1 kg aangekomen. Maar dit... ik ga er even goed over nadenken of ik überhaupt nog iets te zoeken heb op een bodybuilding forum.
![]()
![]()
Beste ouwe, Ik ben soms wel hard tegen jou, maar dat is met goede bedoeling, niet om je voor lul te zetten. Voor lezers is het vaak moeilijk te begrijpen, dat jij alles vooraf bevestigd wilt hebben, en dan nog gaat twijfelen. soms moet je dingen gewoon doen, en kijken hoe het uitpakt. Voor mij hoef je niet weg te blijven hier, en verwacht wel een leangain log van je binnenkort. en zou graag lezen wat je hebt geleerd van je contest en of je nu een coach hebt oa. Maar wat je ook beslist, ik wens je het beste.Dat zal allemaal wel, maar 0 stemmen komt toch wel erg hard aan. Ik had me er mentaal al op voorbereid dat ik misschien wel eens laatste zou kunnen worden, omdat ik mijn doel duidelijk niet heb gehaald, want slechts 1 kg aangekomen. Maar dit... ik ga er even goed over nadenken of ik überhaupt nog iets te zoeken heb op een bodybuilding forum.
![]()
![]()
Volgens mij hebben de meesten gestemd op het fysiek dat er het strakst/grootste bij stond.Aangezien dit een bodybuilding forum is, heb ik gekozen voor de 3 beste fysieken.
dat is te begrijpen natuurlijk, je bent er ook gewoon druk mee bezig geweest, de leden kunnen maar op 3 stemmen. zegt dus niet alles over de waardering van je inzet.Dat zal allemaal wel, maar 0 stemmen komt toch wel erg hard aan.
het kan natuurlijk ook niet anders gaan op dbb,Is ook ieder jaar weer hetzelfde gezeik met de contest 🤣🤣🤣

Oude log gaat weer verder,Hoop wel dat iedereen weer een nieuw LOG start, dat houd het forum actief.

Jou log had ik nog niet gezienOude log gaat weer verder,
Als cut-leven klaar is komt er een Bulk-Log.
![]()

Grappige jas heb je aan.
Witte jas van Dr Shark toch ?Grappige jas heb je aan.
Hoort ie bij je lollige broek?

Wow..wat leuk om dit te zien !Vrouwen die de contest hebben vervolledigd.
2018 (2)
2017 (5)
2013 (4)
2011 (12)
2010 (11)
2009 (16), topics (Miss Beachproof)
https://forum.bodybuilding.nl/fora/miss-beachproof-2009-logs.242/
Waren er dus nog meer die meededen. In 2010 bv waren er 20 deelnemers.
2003-2016 logs
![]()
2017-2023 logs
![]()
2012 was de periode dat google forums begon te naaien in zoekresultaten (en in 2017 nog een keer).