MuscleMeat

Aankondiging Winnaars Big-T Memorial Contest 2024

Staat er gewoon
IMG_2880.jpeg

Maar goed dit wist je van tevoren. Heb het iig voorbij zien komen dat dit kon en mocht.
Waar staat dit dan?

Vrouwen die de contest hebben vervolledigd.

2018 (2)

2017 (5)

2013 (4)

2011 (12)

2010 (11)

2009 (18), topics (Miss Beachproof)
https://forum.bodybuilding.nl/fora/miss-beachproof-2009-logs.242/

Waren er dus nog meer die meededen. In 2010 bv waren er 20 deelnemers.

2003-2016 logs

2017-2023 logs

2012 was de periode dat google forums begon te naaien in zoekresultaten (en in 2017 nog een keer).

2009 Miss Beachproof toegevoegd aan galerij!

Voor de meekijkers, je kan de foto's alleen zien met een account.

Is Greetje nog actief?

Zie mezelf ook ertussen staan toen ik nog een baby was, echt schattig. Waar zijn alle andere dames toch gebleven, abfab, aradev, miss H, poison, pilatesmeisje, peetjuh, powerlifter Sanne etc?

Ik denk dat er momenteel te weinig actieve vrouwen zijn die echt vol gas gaan en een degelijk fysiek neer kunnen zetten. Hopelijk gaat dat ooit weer komen🙏
Ik vind het jammer dat er hier indirect een sneer wordt gegeven, mede door de aanname dat iemand het ‘niet kan’ in plaats van niet wil (om welke reden dan ook).

Tevens denk ik ook, met oog op hoe vrouwelijke leden hier ontvangen worden, dat er maar weinig zullen zijn die zich extreem gemotiveerd voelen het te doen voor specifiek een forum contest. Het is niet alsof vrouwen hier per definitie in een super motiverende omgeving terecht komen.

Tevens denk ik ook, met oog op hoe vrouwelijke leden hier ontvangen worden, dat er maar weinig zullen zijn die zich extreem gemotiveerd voelen het te doen voor specifiek een forum contest. Het is niet alsof vrouwen hier per definitie in een super motiverende omgeving terecht komen.
Eens. Maar zou de sfeer hier 15 jaar geleden, toen er wèl veel vrouwelijke contest deelnemers waren, wezenlijk anders zijn?

Ik dacht dat @Turouise met name doelt op de seksistische opmerkingen die veel vrouwen ervan weerhoudt om hier uitgebreid te gaan loggen inclusief pics. Maar misschien zit ik er naast.
Ligt er ook deels aan hoe en wat je post hè.

Inb4

Denk ook dat ze eerder voor een tiktok/instagram pagina zullen gaan dan hier op een forum een account aanmaken. En letterlijk alles gaan loggen. Bereik is vele malen groter op die andere platforms.

Laatst bewerkt:
Zie mezelf ook ertussen staan toen ik nog een baby was, echt schattig. Waar zijn alle andere dames toch gebleven, abfab, aradev, miss H, poison, pilatesmeisje, peetjuh, powerlifter Sanne etc?
Dinkytoy, sam86 waren ook wel actief. Miss h was ook altijd goed bezig 💪🏽

Gefeliciteerd allen! Vanwege vakantie zelf helaas niet kunnen stemmen.

Ik vind het jammer dat er hier indirect een sneer wordt gegeven, mede door de aanname dat iemand het ‘niet kan’ in plaats van niet wil (om welke reden dan ook).

Wat een gejank

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven