- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Waar staat dit dan?Staat er gewoon![]()
Maar goed dit wist je van tevoren. Heb het iig voorbij zien komen dat dit kon en mocht.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waar staat dit dan?Staat er gewoon![]()
Maar goed dit wist je van tevoren. Heb het iig voorbij zien komen dat dit kon en mocht.
gevonden
Bovenaan
Vrouwen die de contest hebben vervolledigd.
2018 (2)
2017 (5)
2013 (4)
2011 (12)
2010 (11)
2009 (18), topics (Miss Beachproof)
https://forum.bodybuilding.nl/fora/miss-beachproof-2009-logs.242/
Waren er dus nog meer die meededen. In 2010 bv waren er 20 deelnemers.
2003-2016 logs
![]()
2017-2023 logs
![]()
2012 was de periode dat google forums begon te naaien in zoekresultaten (en in 2017 nog een keer).
Zag haar er tussenstaan idd💪🏻
Wel goeie mass voor een meid of mijzelf

Ik vind het jammer dat er hier indirect een sneer wordt gegeven, mede door de aanname dat iemand het ‘niet kan’ in plaats van niet wil (om welke reden dan ook).Ik denk dat er momenteel te weinig actieve vrouwen zijn die echt vol gas gaan en een degelijk fysiek neer kunnen zetten. Hopelijk gaat dat ooit weer komen🙏
Zijn er veel meer weg helaas. @joellen25 en mijn dikkie @jerney @loesbiet @IsabelleVD schiet me zo te binnenZie mezelf ook ertussen staan toen ik nog een baby was, echt schattig. Waar zijn alle andere dames toch gebleven, abfab, aradev, miss H, poison, pilatesmeisje, peetjuh, powerlifter Sanne etc?
Eens. Maar zou de sfeer hier 15 jaar geleden, toen er wèl veel vrouwelijke contest deelnemers waren, wezenlijk anders zijn?Tevens denk ik ook, met oog op hoe vrouwelijke leden hier ontvangen worden, dat er maar weinig zullen zijn die zich extreem gemotiveerd voelen het te doen voor specifiek een forum contest. Het is niet alsof vrouwen hier per definitie in een super motiverende omgeving terecht komen.
qua geile opmerkingen was het nog erger toen, maar kan me niet herinneren dat iemand afgekraakt werd.Eens. Maar zou de sfeer hier 15 jaar geleden, toen er wèl veel vrouwelijke contest deelnemers waren, wezenlijk anders zijn?
Ik dacht dat @Turouise met name doelt op de seksistische opmerkingen die veel vrouwen ervan weerhoudt om hier uitgebreid te gaan loggen inclusief pics. Maar misschien zit ik er naast.qua geile opmerkingen was het nog erger toen, maar kan me niet herinneren dat iemand afgekraakt werd.
Ligt er ook deels aan hoe en wat je post hè.Ik dacht dat @Turouise met name doelt op de seksistische opmerkingen die veel vrouwen ervan weerhoudt om hier uitgebreid te gaan loggen inclusief pics. Maar misschien zit ik er naast.
Dinkytoy, sam86 waren ook wel actief. Miss h was ook altijd goed bezig 💪🏽Zie mezelf ook ertussen staan toen ik nog een baby was, echt schattig. Waar zijn alle andere dames toch gebleven, abfab, aradev, miss H, poison, pilatesmeisje, peetjuh, powerlifter Sanne etc?
Ik vind het jammer dat er hier indirect een sneer wordt gegeven, mede door de aanname dat iemand het ‘niet kan’ in plaats van niet wil (om welke reden dan ook).
Tevens denk ik ook, met oog op hoe vrouwelijke leden hier ontvangen worden, dat er maar weinig zullen zijn die zich extreem gemotiveerd voelen het te doen voor specifiek een forum contest. Het is niet alsof vrouwen hier per definitie in een super motiverende omgeving terecht komen.