AndroidHealthClinic

sport schema

jeronimus

Novice
Waardering
0
Lengte
1m93
Massa
81kg
hallo,ik ben sinds 2 weken aan het sporten geslagen samen met een vriend van mij. samen hebben wij dit schema op gesteld en ik zou hier graag jullie mening over willen horen , het doel is om iets vet kwijt te raken en weer toon baar te zijn voor de zomer Alle oefeningen zijn 15 x 2 setjes hardlopen 20 minuten op 11.5 km/h en dan : Leg press 80 kg, lat machine 35 kg, Low row 45 kg, lower back 45 kg, upper back 30 kg, Sit-ups met de bank naar benden, chest press 35 kg en dan als afsluiting nogmaals hardlopen 15 min op 11.5 km/h het gaat hier om apparaten van techno gym en het doel is 3 keer per week te sporten, hoor graag van jullie
krijg het niet voor mekaar alles netjes onder elkaar te zijn dus sorry van het moeilijk lezen

Laatst bewerkt:
cardio.
Waarom eigenlijk vet verliezen? Ga eerst is wat spier gainen, ziet er dan al een stuk beter uit. Eventueel 2 maandjes voor de zomer gaan cutten

succes

Laatst bewerkt:
op je eten letten.
Dan ben je al op de helft.

• Topic Starter Topic Starter
dankje maar wat is jullie mening qua apparaten ontbreken er nog een paar zijn er een paar overbodig of moet er meer balance

Wil je je spiermassa behouden en je vet eraf cutten, dan zul je zwaar moeten blijven trainen. Dit heeft als gevolg dat je spier zich niet hoeft te "verslappen", wat wel gebeurt als je lichter gaat trainen. Wat als gevolg spierverlies heeft. Je kunt nadat je een aantal zware reps hebt gehad nog wel een setje met wat lichter gewicht en meer herhalingen doen. Goed voor de vetverbranding.

Na je krachttraining ga je cardio doen, omdat je je glycogeen hebt 'opgebruikt'. Dit wil zeggen dat je lichaam dan vrijwel direct je vet aanspreekt als energie. En dat wil je ook. Ga minstens een half uur op lage intensiteit cardio doen.

Als je dit combineert met goede voeding verlies je zeker wel vet. Mits je op onderhoud of onder onderhoud gaat zitten.

Ik zie geen specifieke biceps , triceps oefeningen. Deze zijn toch zeker even belangrijk.

niks met apparaten alles met dumbbells en losse stang.

• Topic Starter Topic Starter
oke, qua losse gewichten is de sportschool zeer beperkt en dat houdt in dat ik elke keer vet lang zou moeten wachten voor dat ik eindelijk aan de beurt ben maar zou wel biceps en triceps met de dumbbells kunnen doen. dus opzich wel een oke schema voor een beginner maar iets meer cardio( hardlopen)

Terug
Naar boven