duckieduncie
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 7
Ik heb nu al enkele Belgische sportscholen bezocht. en wat me opvalt: wanneer er 30 mensen in de zaal zitten, zal je zelden iemand zien met een echte fysiek om u tegen te zeggen. en het ergste is: je gaat er een jaar later en exact dezelfde mensen komen 5 keer week trainen en hebben nog steeds dezelfde fysiek ( ofwel ronduit vet ofwel gewoon lelijk mager)
een vriend van mij woont in de us en daar zou je in de gym op twee derde van het clienteel gewoon jaloers worden.
Waarin ligt dit volgens jullie? ze doen meestal een beetje toestelkrachtoefeningen en veel cardio.
Ik doe momenteel 50-50 toestel en losse gewichten, puur omdat bv een squat niet kan bij ons ( leg press zou volgens de uitbaters minder belastend zijn)
maar ik doe nog vrij veel cardio tijdens het cutten.
een vriend van mij woont in de us en daar zou je in de gym op twee derde van het clienteel gewoon jaloers worden.
Waarin ligt dit volgens jullie? ze doen meestal een beetje toestelkrachtoefeningen en veel cardio.
Ik doe momenteel 50-50 toestel en losse gewichten, puur omdat bv een squat niet kan bij ons ( leg press zou volgens de uitbaters minder belastend zijn)
maar ik doe nog vrij veel cardio tijdens het cutten.

we doen idd te veel cardio