- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Waar woon je?Ik heb een barbarian power cage, als je een bod die er voor zorgt dat ik nooit meer hoef te werken krijg je er een barbell bij![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waar woon je?Ik heb een barbarian power cage, als je een bod die er voor zorgt dat ik nooit meer hoef te werken krijg je er een barbell bij![]()
Oost vlaanderen, wil er wel bij vermelden dat mijn levensstandaard zeer hoog ligt...
Wat bedoel je hiermee? Gouden rack en diamanten plates?Oost vlaanderen, wil er wel bij vermelden dat mijn levensstandaard zeer hoog ligt...
Wat bedoel je hiermee? Gouden rack en diamanten plates?

Paupers....whey shakes met goldflakes hier.
Iemand goede thuis body weight oefeningen?
Dit kan nog lang duren.....
Ik denk het wel Job.Het is niet te hopen dat het dan na 6 april nog eens verlengt word...
Heb je in ieder geval tijd zat om je spelling en grammatica bij te spijkeren.Het is niet te hopen dat het dan na 6 april nog eens verlengt word...
Ik dacht Dat jij je Daar niet meer zo druk om maakte BertusHeb je in ieder geval tijd zat om je spelling en grammatica bij te spijkeren.
Ik lig er elke nacht wakker van. Maarja, de wereld is toch aan het vergaan. Ik ben na 1 dag thuiswerken het al helemaal zat. Zo maar eens naar de gym gaan... ow wacht.Ik dacht Dat jij je Daar niet meer zo druk om maakte Bertus
Waren wel hele slechte fouten dit ja, excuses! Ben er met me hoofd niet meer bij sinds ik niet meer naar de gym kan!Heb je in ieder geval tijd zat om je spelling en grammatica bij te spijkeren.
Ik ken het gevoel.Waren wel hele slechte fouten dit ja, excuses! Ben er met me hoofd niet meer bij sinds ik niet meer naar de gym kan!
Zijn er mensen die van die fitness elastieken hebben aangeschaft?
Zo ja iemand tips?