XXL Nutrition

Sportscholen dicht tot 6 april ivm Corona covid virus-verlengd tot 28 april

Goede reden om eindelijk eens te investeren in een home gym en eindelijk eens in m'n blootje te trainen.

Ik heb maar effe mijn eigen hex bar gemaakt thuis met onderdelen van mijn oude bed en zakken grind.
n0EscGu.jpg

Moet je maar niet van die goedkope shit halen. Ik doe 120kg lower back row en de banden die ik heb kunnen mijn back row aan. Plak maar een ali expres pleister op je vinger

Zijn van een bekend merk kerel.

Ze zijn wel al wat ouder, ooit aangeschaft voor vakantie.

Met die vinger ga ik overigens wat anders doen.

:popcorn:

We betalen wel voor een abbo dat je niet kan gebruiken. Kan je nog geld terugvragen bij de sportschool?

Als iedereen nu homegyms opzet kunnen er sowieso veel abbo's geannuleerd worden..

We betalen wel voor een abbo dat je niet kan gebruiken. Kan je nog geld terugvragen bij de sportschool?
Sommige sportscholen hebben hier wel een regeling voor getroffen, maar ik denk dat er op dit moment wel grotere issues zijn. Mensen zien hun complete werk en inkomen verdwijnen en de economie stort in.

Sommige sportscholen hebben hier wel een regeling voor getroffen, maar ik denk dat er op dit moment wel grotere issues zijn. Mensen zien hun complete werk en inkomen verdwijnen en de economie stort in.
ik ben opzich niet bang, maar mijn contract loopt af over 2 maand. terwijl de bouwsector enorm belangrijk is natuurlijk. gelukkig moet er altijd materiaal verkocht worden laten we hopen dat ik gewoon bij mijn werk mag blijven en contract verlengd wordt.

er zijn idd grotere issues dan 1 maandje te moeten betalen en niet te kunnen trainen.

Is er iemand gelooft dat we 6 april weer naar de gym kunnen

Terug
Naar boven