Ashbringer45
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.457
- Lengte
- 1m79
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tunturi is het merk, gele oranje en groene, zeker geen troep, kan je thuis bijna alles mee trainen.Zijn er mensen die van die fitness elastieken hebben aangeschaft?
Zo ja iemand tips?
Lul niet zo slap
Moet je maar niet van die goedkope shit halen. Ik doe 120kg lower back row en de banden die ik heb kunnen mijn back row aan. Plak maar een ali expres pleister op je vinger
Moet je maar niet van die goedkope shit halen. Ik doe 120kg lower back row en de banden die ik heb kunnen mijn back row aan. Plak maar een ali expres pleister op je vinger
Zo slap is ie niet.
Blijkbaar wel als je slechte adviezen geeft
Slecht advies = slappe p**mel?
Ik denk het niet.We betalen wel voor een abbo dat je niet kan gebruiken. Kan je nog geld terugvragen bij de sportschool?
Je kan dat vragen maar als iedereen dit doet moet je misschien wel op zoek naar een nieuwe gym als dit voorbij isWe betalen wel voor een abbo dat je niet kan gebruiken. Kan je nog geld terugvragen bij de sportschool?
Klopt, maar denk dat de grootste groep mensen die naar de gym gaan niet zo gestoord is als sommige mensen op dit forum?Als iedereen nu homegyms opzet kunnen er sowieso veel abbo's geannuleerd worden..

Sommige sportscholen hebben hier wel een regeling voor getroffen, maar ik denk dat er op dit moment wel grotere issues zijn. Mensen zien hun complete werk en inkomen verdwijnen en de economie stort in.We betalen wel voor een abbo dat je niet kan gebruiken. Kan je nog geld terugvragen bij de sportschool?
ik ben opzich niet bang, maar mijn contract loopt af over 2 maand. terwijl de bouwsector enorm belangrijk is natuurlijk. gelukkig moet er altijd materiaal verkocht worden laten we hopen dat ik gewoon bij mijn werk mag blijven en contract verlengd wordt.Sommige sportscholen hebben hier wel een regeling voor getroffen, maar ik denk dat er op dit moment wel grotere issues zijn. Mensen zien hun complete werk en inkomen verdwijnen en de economie stort in.
er zijn idd grotere issues dan 1 maandje te moeten betalen en niet te kunnen trainen.Sommige sportscholen hebben hier wel een regeling voor getroffen, maar ik denk dat er op dit moment wel grotere issues zijn. Mensen zien hun complete werk en inkomen verdwijnen en de economie stort in.