- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Jazeker, maar ik ga niet wachten tot 6 april. Vanavond ga ik weer lekker naar de gym.Is er iemand gelooft dat we 6 april weer naar de gym kunnen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jazeker, maar ik ga niet wachten tot 6 april. Vanavond ga ik weer lekker naar de gym.Is er iemand gelooft dat we 6 april weer naar de gym kunnen

Is er iemand gelooft dat we 6 april weer naar de gym kunnen
Lang genoeg aan een gesloten deur trekken is ook een workoutJazeker, maar ik ga niet wachten tot 6 april. Vanavond ga ik weer lekker naar de gym.![]()
In de mijneIs er iemand gelooft dat we 6 april weer naar de gym kunnen

Zijn er mensen die van die fitness elastieken hebben aangeschaft?
Zo ja iemand tips?
Die vraag is hier al eens gesteld. De meeste gyms hebben hier wel een regeling voor of gaan die nog treffen. Momenteel zijn er echter wel grotere issues dan dat maandje abonnementsgelden.Hoe zit dat eigenlijk met het betalen voor de gym? Ik moet gewoon nog betalen denk ik maar je kan dus niet gaan.
Hoe zit dat eigenlijk met het betalen voor de gym? Ik moet gewoon nog betalen denk ik maar je kan dus niet gaan.
Dit dus....als je bij een grote keten zoals Basic Fit of Fit for Free traint zou ik mijn geld ook terug willen / cq terug eisen ,
(zijn zelf ijskoude schooiers die zoveel mogelijk euro's uit je zak willen kloppen voor hun aandeelhouders +
0,0 persoonlijke band)
train je bij een relatief kleine sportschool met een aardige sportschoolhouder dan zou ik het zonder problemen laten doorlopen,
die mensen hebben het toch al zwaar ,(sportschool = armoede)
Ik ken de eigenaar van laatste situatie, hij + personeel krijg direct maandag al berichten hoe of wat over compensatieals je bij een grote keten zoals Basic Fit of Fit for Free traint zou ik mijn geld ook terug willen / cq terug eisen ,
(zijn zelf ijskoude schooiers die zoveel mogelijk euro's uit je zak willen kloppen voor hun aandeelhouders +
0,0 persoonlijke band)
train je bij een relatief kleine sportschool met een aardige sportschoolhouder dan zou ik het zonder problemen laten doorlopen,
Zeer triest.Ik ken de eigenaar van laatste situatie, hij + personeel krijg direct maandag al berichten hoe of wat over compensatie
triest
Ik zou niet durven te benchen op dat mini stukje hout met mini houders
We zullen zien wat er gaat gebeuren, ik zit niet bij echt een kleine sportzaal maar ik denk niet dat ik er echt iets aan ga doen verder.als je bij een grote keten zoals Basic Fit of Fit for Free traint zou ik mijn geld ook terug willen / cq terug eisen ,
0,0 persoonlijke band)
In deze onzekere tijden waarin veel mensen niet goed kunnen trainen en grote youtubehelden video's posten om toch de gainz te behouden wil ik jullie niet onthouden van deze legende die vrijwel al zijn gainz vanuit thuis heeft opgebouwd. Het kan dus wel! Blijf geloven ijzerbroeders
Dat filmpje is echt motiverend. Bekijk het vaak.mijn favoriete sniperx-moment is als hij met een gewicht wat blijkbaar stimulerend genoeg is voor een 4 rep deadlift, casually een hang muscle clean doet naar strict press
Ik ook nietIk zou niet durven te benchen op dat mini stukje hout met mini houders
staat gewoon op zolder gewoon.