MuscleMeat

Sportschool debielen

Butcher19

Competitive Bodybuilder
Waardering
17
Lengte
1m65
Massa
70kg
Hoe gaan jullie om met sportschool debielen ? Van die mensen, waar je speciaal je oordopjes voor uit doet, omdat je denkt dat er een interessante vraag komt. Maar nee meneer komt vragen met zo'n irrante ondertoon en fake smile: "Moet ik nog meer gewicht voor je halen ?". Was aan het deadliften, en vervolgens is na die vraag de hele curl club aan het staren, omdat ze denken dat je aan het patsen bent..... vreselijk irritant. Ik probeer me er van af te sluiten, maar het blijft moeilijk. Waarom doen mensen niet z'n eigen ding en hoe gaan jullie om met dergelijke lui ?
Er zijn er een paar die wel fatsoenlijk trainen in dat health center en tenminste met bruikbare tips komen.

focus op die paar fatsoenlijke en kijk die nepperds niet eens aan.

yep zie boven

gewoon negeren !

Klaagtopic # 909809898

Check de search ff en je zult veel van dit soort topics vinden..

tja doe je niet veel aan helaas...altijd hopen dat dat soort randdebielen niet aanwezig zijn wanneer jij gaat trainen

• Topic Starter Topic Starter
Mn oestrogeen is weer op.
Hier kan dus weer een :slotje: op.

niet trainen wanneer er bitches in de sportschool zijn.

Waar heb je het over, ik heb er zelf nog nooit last van gehad.
Train gewoon, dan is er niks aan de hand.

Hoe gaan jullie om met sportschool debielen ? Van die mensen, waar je speciaal je oordopjes voor uit doet, omdat je denkt dat er een interessante vraag komt. Maar nee meneer komt vragen met zo'n irrante ondertoon en fake smile: "Moet ik nog meer gewicht voor je halen ?". Was aan het deadliften, en vervolgens is na die vraag de hele curl club aan het staren, omdat ze denken dat je aan het patsen bent..... vreselijk irritant. Ik probeer me er van af te sluiten, maar het blijft moeilijk. Waarom doen mensen niet z'n eigen ding en hoe gaan jullie om met dergelijke lui ?
Er zijn er een paar die wel fatsoenlijk trainen in dat health center en tenminste met bruikbare tips komen.

Haha vind het wel grappig, ik hoor ook welles "nou der kan wel wat meer bij he" :D

Je maakt mij niet wijs dat je het vervelend vind om te horen, en hoezo denk je dat zij denken ze dat je aan het patsen bent, misschien bedoelen ze het wel aardig ;)

Waar heb je het over, ik heb er zelf nog nooit last van gehad.
Train gewoon, dan is er niks aan de hand.
figuren die voor je gaan staan curlen als jij aan het pushpressen bent.
personen die tussen hun sets door de hele tijd naar de spiegel lopen om spieren te flexen, bij ons staat de smith voor de spiegel, was ik schijven erop aan het gooien staat dat figuur een beetje in de smith
figuren van 50 kilo zonder spieren die jou uit gaan leggen hoe je spieren krijgt
mensen die overdreven hard kreunen terwijl ze hun 4kilo dumbbellkickbacks doen
figuren die focking dik zijn en de hele tijd naast je gaan staan en dan voor de spiegel een beetje flexen.

Geef mij dus meer redenen om nog meer gewicht te versjouwen :D

ik ben tijdens mijn trainingen selectief doof en selectief blind

Kijken opzich heb ik niet zulke problemen mee, maar als ze naar je toe komen.. Gewoon 1 keer door 't lint gaan..:p

thuis trainen dan maar :)

haha, vind het eerder een compliment en dat ie tegen je op kijkt. Maar dat iedereen dan gaat zitten staren naar je lijkt me ook niet prettig. Altijd nog beter dan dat er zo;n gast komt en zit te zeuren dat je je rug niet hol hebt en dat dat slecht is blabla.

Les voor volgende keer: oordopjes niet meer uitdoen (tenzij voor een mooie/lieve dame natuurlijk ;)) Maar serieus: ik heb er echt zelden of nooit last van. Soms spreekt iemand me aan maar dan is het omdat ze iets van mijn training/voeding willen weten, waar ik echt geen probleem mee heb.

Tip zou kunnen zijn om vroeger te komen als die types er nog niet zijn (alleen als je dat kan natuurlijk.)

Terug
Naar boven