AndroidHealthClinic

Sportschool debielen

Wat boeit als iemand zijn oefeningen verkeerd doet, zolang jij het maar goed doet. en je weet nooit wat het doel van iemand is.

bij zo veel grote problemen -> stoppen met trainen.

Als je gewoon wat meer op jezelf en je eigen trainingen focust i.p.v. constant te letten op anderen, boek je misschien nog eens progressie......:cool:
Mijn stats, zoals ik nu weer begin na ruim 2 jaar niets doen. Ik heb er weer zin an!

:roflol:

Mijn stats, zoals ik nu weer begin na ruim 2 jaar niets doen. Ik heb er weer zin an!

:roflol:

Wat is daarmee roxxe? Ik heb de afgelopen 2 maanden alweer meer progressie geboekt dan jij in je hele carriëre als BBer of, in jouw geval, fitnesser. :cool:

Ik heb echt serieus nergens last van. Mag doen en laten wat ik wil in de gym. Als ik dit zo lees vraag ik mij wel eens af in wat voor ''health spa's'' of ''hilton hotels'' jullie trainen? :D

Train ook in een healthgym, maar waar er wel ruimte is voor wat hardcore. Er lopen ook wat behoorlijke beren rond. Tuurlijk heb ik weleens dat ik denk, gozer blijft van me olymp stang en doe je zielige werk in een smithmachine of een groepsles. Maar over het algemeen is iedereen aardig. Heb al vaker meegemaakt dat ik aan een behoordlijke BB'er vroeg of hij nog veel sets moest doen, en deze prompt er mee stopte en zei: ga je gang, ik ben erg flexibel. Laatst ook 2 morrocies, waren aan het cablecurlen, drongen bijna gewoon aan dat ik wel mee kon doen. En ik zie erg echt niet uit als een stoere bink, want vanwege lensproblemen draag ik de laatste tijd vooral mijn dikke bril. Wel ben ik een van de weinige die serieus DL/Sq en powercleaned/snatched.
Mss zit het ook wel een beetje in je eigen hoofd als je denkt dat de hele gym naar jou zou kijken!

Ik vind het af en toe wel lastig als ik voor een pr op deadlift ga. Dan zie ik mensen vanuit hun ooghoeken kijken naar wat ik aan doen ben (via de spiegel). En ik heb me oordopjes in en probeer in me eigen wereld te zitten, maar toch vind ik het wel lastig. Maar ik denk ook dat het vooral met me eigen gedachtes te maken heeft die ik hierover heb, want er is natuurlijk niets mis met iemand die kijkt hoe je iets doet.

Ik heb echt serieus nergens last van. Mag doen en laten wat ik wil in de gym. Als ik dit zo lees vraag ik mij wel eens af in wat voor ''health spa's'' of ''hilton hotels'' jullie trainen? :D

+1

Heb eigenlijk nooit last van iemand. Hooguit mensen die even een praatje willen maken maar daar heb ik geen enkel probleem mee.

Als je gewoon wat meer op jezelf en je eigen trainingen focust i.p.v. constant te letten op anderen, boek je misschien nog eens progressie......:cool:
ik zou wel willen, maar als er een of andere randdebiel je constant voor de voeten loopt en voor de smith gaat staan omdat hij het blijkbaar nodig vind om tussen elke set een rondje te lopen en dan voor de spiegel gaat staan patsen dan is het moeilijk je er niet aan te storen :P

verder probeer ik dat soort gasten wel te mijden, zoals testo al zei, laat in de avond (ong 1u voor sluitingstijd) beginnen met trainen, dat scheelt een hoop mong*len in de gym.

Ik kijk overigens vaak naar mensen die bezig zijn en dan heb ik het niet over mensen die staan de curlen of triceps extensies doen, maar wel over compount oefeningen. Ik ben van mening dat ik daar wel iets van kan leren. Maar wel op een zodaninge manier dat zij er geen hinder van hebben(ik heb het dan wel over de mensen waar ik samen mee train :))

als in het krachthok opeens een foooking lekker wijf binnen komt als je aan het benchpressen bent, je volledig uit je concentratie raakt en de stang op je borst niet meer omhoog krijgt :P

Als je geconcentreerd je oefeningen aan het afwerken bent, merk je al die shit om je heen niet. Zo niet, dan ben je vooral met andere zaken dan je oefeningen bezig, en geniet je eigenlijk wel een beetje van die (negatieve) aandacht.;)

Bij mij zijn der niet te veel superdudes, alleen 1ntje die denkt dat die 200 crunches achter elkaar moet doen

Ik vind het af en toe wel lastig als ik voor een pr op deadlift ga. Dan zie ik mensen vanuit hun ooghoeken kijken naar wat ik aan doen ben (via de spiegel). En ik heb me oordopjes in en probeer in me eigen wereld te zitten, maar toch vind ik het wel lastig. Maar ik denk ook dat het vooral met me eigen gedachtes te maken heeft die ik hierover heb, want er is natuurlijk niets mis met iemand die kijkt hoe je iets doet.

Haha ik niet, hoe meer zitten te gapen hoe beter.

Misschien moet je dan even een "hupsje" doen, dat schrikt misschien af :roflol:

een keertje uit je slof schieten en vragen of ze nou eens een keertje iemand anders aan kunnen gapen met die domme kop van ze.
aangekeken wordt je niet meer.. nagepraat wel :D

Terug
Naar boven