smithsYama
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn stats, zoals ik nu weer begin na ruim 2 jaar niets doen. Ik heb er weer zin an!Als je gewoon wat meer op jezelf en je eigen trainingen focust i.p.v. constant te letten op anderen, boek je misschien nog eens progressie......![]()

Als je gewoon wat meer op jezelf en je eigen trainingen focust i.p.v. constant te letten op anderen, boek je misschien nog eens progressie......![]()
Mijn stats, zoals ik nu weer begin na ruim 2 jaar niets doen. Ik heb er weer zin an!
![]()

ik ben tijdens mijn trainingen selectief doof en selectief blind
Ik heb echt serieus nergens last van. Mag doen en laten wat ik wil in de gym. Als ik dit zo lees vraag ik mij wel eens af in wat voor ''health spa's'' of ''hilton hotels'' jullie trainen?![]()
ik zou wel willen, maar als er een of andere randdebiel je constant voor de voeten loopt en voor de smith gaat staan omdat hij het blijkbaar nodig vind om tussen elke set een rondje te lopen en dan voor de spiegel gaat staan patsen dan is het moeilijk je er niet aan te storenAls je gewoon wat meer op jezelf en je eigen trainingen focust i.p.v. constant te letten op anderen, boek je misschien nog eens progressie......![]()

)Ik vind het af en toe wel lastig als ik voor een pr op deadlift ga. Dan zie ik mensen vanuit hun ooghoeken kijken naar wat ik aan doen ben (via de spiegel). En ik heb me oordopjes in en probeer in me eigen wereld te zitten, maar toch vind ik het wel lastig. Maar ik denk ook dat het vooral met me eigen gedachtes te maken heeft die ik hierover heb, want er is natuurlijk niets mis met iemand die kijkt hoe je iets doet.
Ik vind het af en toe wel lastig als ik voor een pr op deadlift ga. Dan zie ik mensen vanuit hun ooghoeken kijken naar wat ik aan doen ben (via de spiegel). En ik heb me oordopjes in en probeer in me eigen wereld te zitten, maar toch vind ik het wel lastig. Maar ik denk ook dat het vooral met me eigen gedachtes te maken heeft die ik hierover heb, want er is natuurlijk niets mis met iemand die kijkt hoe je iets doet.

Met wedstrijden heb ik er ook wel wat last van, hoop dat het dit jaar minder is.Ik voel dan soort van druk dat ik het moet tillenMet wedstrijden heb ik er ook wel wat last van, hoop dat het dit jaar minder is.