XXL Nutrition

Sportschool debielen

ik heb me vandaag moeten inhouden om niet extreem hard in de lach te schieten... komt er een kerel die net voor m'n neus de dumbbells eruitpikt die ik nodig had voor m'n laatste 2 oefeningen van de dag... begint ie daar een high-rep (ik gok 25-30 reps) "oefening" te doen die zo gék is dat ik niet eens kan uitleggen wat hij in hemelsnaam aan't doen was

toen ik in't begin van m'n training wou gaan legpressen (powerrack was hopeloos bezet door een groepje losers die met 30 kg wou bankdrukken) zat er 40-50jarige vent met een smoel zoals een platgereden egel doodserieus 4 sets te doen van 25 reps ofzo met 15 kg... en hij wou net aan z'n 5e "superset" beginnen, maar tegen hem kon ik het niet laten en ik heb'm naar het steptoestel verwezen, waarop hij het maar is afgetrapt en me de rest van z'n training viesgezind aangekeken heeft... kon me echt geen zwier schelen op dat moment

wat een randdebielen ook allemaal

Les voor volgende keer: oordopjes niet meer uitdoen (tenzij voor een mooie/lieve dame natuurlijk ;)) Maar serieus: ik heb er echt zelden of nooit last van. Soms spreekt iemand me aan maar dan is het omdat ze iets van mijn training/voeding willen weten, waar ik echt geen probleem mee heb.

Tip zou kunnen zijn om vroeger te komen als die types er nog niet zijn (alleen als je dat kan natuurlijk.)

interesse is altijd goed lijkt mij :)
maar gelukkig train ik thuis en bij het hardlopen heb ik ook nergens last van :P en het fietsen al helemaal niet :P dan zou het zo gaan

"yo mag ik iets vragen? " ZOOOOEEEFFFFFFFF :P moehaaaaaa

Onlangs ook weer wat meegemaakt...
Ik zit enkele leg press sets te doen na het squaten op zo'n half elektronisch ding (tja :(). komt er tussen 2 sets in (ik stond ernaast even benen te stretchen) doodleuk zo'n +40-jarige vrouw doodleuk, en ik overdrijf niet, een 100-tal herhalingen doen met 5g de leg press waar ik bezig was. Nadat ik haar ettelijke minuten met een wtf-blik aankeek vroeg ze me wat er scheelde? Heb haar toen maar gezegd dat de cardio-toestellen wat verder staan en dat je normaal vraagt of je even mag inspringen tussen sets door. O.o
Had zoiets al eerder meegemaakt maar deze leek er toch echt om te doen.

Onlangs ook weer wat meegemaakt...
Ik zit enkele leg press sets te doen na het squaten op zo'n half elektronisch ding (tja :(). komt er tussen 2 sets in (ik stond ernaast even benen te stretchen) doodleuk zo'n +40-jarige vrouw doodleuk, en ik overdrijf niet, een 100-tal herhalingen doen met 5g de leg press waar ik bezig was. Nadat ik haar ettelijke minuten met een wtf-blik aankeek vroeg ze me wat er scheelde? Heb haar toen maar gezegd dat de cardio-toestellen wat verder staan en dat je normaal vraagt of je even mag inspringen tussen sets door. O.o
Had zoiets al eerder meegemaakt maar deze leek er toch echt om te doen.

Komt vaak voor hé dat er mensen extreem veel reps doen met een belachelijk laag gewicht op zo'n toestel en meestal kan ik me inhouden om er niets op te zeggen of om niet vies te kijken. Maar iedere keer brandt de vraag "Wat in hemelsnaam hoop je hiermee te bereiken? Gespierde benen? Conditie? ZEG IN HEMELSNAAM WHAT THE **** HIER DE BEDOELING VAN IS!!!" op m'n lippen :D

als uber beginnen heb ik het zelfs nu al..

staan ze daar allemaal hun bicepjes en borst te trainen ga ik deadliften.. 80-90-100 kilo, en dan kijken ze? wat ben jij nu aan het doen?

leg ik het uit, kunnen ze niet eens normaal hun rug recht houden omdat ze die nooit getraind hebben:D

Nooit last van gehad. Ik zie alleen mezelf, anderen mensen zijn decor.

hier komt mijn stempel op:

*k*ttopic©*

goh gaan we klagen? allow me plz

1. alle vrouwen lopen met een boog om me heen. Terwijl ik altijd vrolijk in de gym huppel en wel wat vrouwelijke aandacht kan waarderen...

2. Telkens als ik vraag hoe lang iemand nog bezig is, schrikken ze meteen en geven ze meteen weer door terwijl ze niet eens klaar zijn. Dit is geen bullshit trouwens, had een keer aan zo'n gast gevraagt ging die eerst 3x stotteren en toen heel zielig piepen ik ben bijna klaar :( Ik dacht damn dude wtf is your problem :S

3. fkng iedereen kijkt scheel naar me overal en ik voel me fkng hard bekeken. Lijkt wel homo huis daarzo. En telkens zie ik weer mensen achter me hoofd praten. **** off laat me toch trainen.

4. constant van die k*t kinderen die komen vragen hoeveel gewicht er wel niet op de fkng leg press ligt. Who the **** cares dude?

5. elke keer noobs die komen vragen waar de oefening die ik nu aan doen ben goed voor is

6. Lui van 40% bf of ecto's die mij advies komen geven. Go **** yourself!

7. constant dat onderbreken van mijn sets en vragen naar allerlei dingen. leave me the **** alone!

8. fkng oude k*t vrouwtje die in hun broek schijten van mijn fysiek en vervolgens de volgonde dag een poster hangt dat er vanaf nu geen hemdjes meer mogen worden gedragen. Eat shit and die!

9. fkng k*t homo's die me meteen achter me aan lopen wanneer ik de kleedkamer in loop om naar me nakid lichaam te kunnen staren FTW!!1 bent over b*ch and i will analize you!

10. Erg irritante gastjes die mijn schema steeds jatten en mijn oefeningen meteen na me doen. of tijdens mijn oefeningen komen vragen of ze mee mogen doen, en dan zo mijn hele schema met mij willen mee draaien :S dude fix your own shit together.

11. fkng k*t gym owner die steeds scheel naar me kijkt en komt zeuren van als je nog groter gaat worden willen we je hier niet. WTF is dat nou weer, fl**ker op idioot. Get the papers b*ch i am already gone!

en zo zijn er nog 100 dingen maar het is laat en ik heb er geen zin meer in...dus stfu don't whine and train!

Voor de rest is het wel leuk in die gym van je, Kuki?:D

@

Ik heb eigenlijk nooit problemen ik train lekker laat op de avond en loopt niemand in de weg.:p

hahaha, kuki is on a rol.

Voor de rest is het wel leuk in die gym van je, Kuki?:D

@

Ik heb eigenlijk nooit problemen ik train lekker laat op de avond en loopt niemand in de weg.:p

zo lang de pomp er maar in zit en goed groei zeur ik nooit. Verder trek ik me ook niet veel aan van de andere mensen. Sta verder wel bekend als een aardige jongen die iedereen helpt :P maar ja wordt af en toe wel erg irritant en het liefst wordt ik gewoon niet onderbroken. Maar ja can't blame them.

Hahaha, je hebt gewoon aantrekkingskracht, gab.....jij bent de nieuwe Arnie in hun ogen.:D

mooi stukje KukiShu :thumbs:

soms kom je wel wat tegen ja
heb je net gedaan met bench press
komt er een gast achter je snel 1 zetje doen met het zelfde gewicht als jouw
waarschijnlek gewoon om te laten zien dat hij het ook kan tillen ofzo :p

of die gasten die voor een spiegel gaan staan en dan hun spieren opspannen
waarschijnlek motiveerd hen of zoiets, breezahs

bij mij traint ook een kerel waarvan ik me constant afvraag of hij niet eens zijn 'act together' kan krijgen. Die jongen is in de eerste jaren aardig buff geworden maar de laatste tijd wordt hij vadsig en hij is al anderhalf jaar ofzo niet sterker geworden. Elke week heeft hij een nieuw k*tschema van T-nation ('Ik heb NU een schema jongen! Het anti-bodybuilder 1-rep burnout scheme!') en daar kapt hij toch altijd mee omdat het zaad is. Bovendien zoekt hij kracht in pilletjes en poedertjes en faket hij al een jaar ofzo een chronische blessure. En hij is ook niet bang dat als eeuwig excuus te gebruiken voor het uitblijven van gains. Dude, je bent al maanden gezond. Get under the bar and squat!

goh gaan we klagen? allow me plz

1. alle vrouwen lopen met een boog om me heen. Terwijl ik altijd vrolijk in de gym huppel en wel wat vrouwelijke aandacht kan waarderen...

2. Telkens als ik vraag hoe lang iemand nog bezig is, schrikken ze meteen en geven ze meteen weer door terwijl ze niet eens klaar zijn. Dit is geen bullshit trouwens, had een keer aan zo'n gast gevraagt ging die eerst 3x stotteren en toen heel zielig piepen ik ben bijna klaar :( Ik dacht damn dude wtf is your problem :S

3. fkng iedereen kijkt scheel naar me overal en ik voel me fkng hard bekeken. Lijkt wel homo huis daarzo. En telkens zie ik weer mensen achter me hoofd praten. **** off laat me toch trainen.

4. constant van die k*t kinderen die komen vragen hoeveel gewicht er wel niet op de fkng leg press ligt. Who the **** cares dude?

5. elke keer noobs die komen vragen waar de oefening die ik nu aan doen ben goed voor is

6. Lui van 40% bf of ecto's die mij advies komen geven. Go **** yourself!

7. constant dat onderbreken van mijn sets en vragen naar allerlei dingen. leave me the **** alone!

8. fkng oude k*t vrouwtje die in hun broek schijten van mijn fysiek en vervolgens de volgonde dag een poster hangt dat er vanaf nu geen hemdjes meer mogen worden gedragen. Eat shit and die!

9. fkng k*t homo's die me meteen achter me aan lopen wanneer ik de kleedkamer in loop om naar me nakid lichaam te kunnen staren FTW!!1 bent over b*ch and i will analize you!

10. Erg irritante gastjes die mijn schema steeds jatten en mijn oefeningen meteen na me doen. of tijdens mijn oefeningen komen vragen of ze mee mogen doen, en dan zo mijn hele schema met mij willen mee draaien :S dude fix your own shit together.

11. fkng k*t gym owner die steeds scheel naar me kijkt en komt zeuren van als je nog groter gaat worden willen we je hier niet. WTF is dat nou weer, fl**ker op idioot. Get the papers b*ch i am already gone!

en zo zijn er nog 100 dingen maar het is laat en ik heb er geen zin meer in...dus stfu don't whine and train!

:roflol:.....ja hoor.
Vooral die laaste straks moeten we nog een bloedtest doen of in een potje pissen.
Behalve als je van de oude garde bent dan mag het wel. :D

als uber beginnen heb ik het zelfs nu al..

staan ze daar allemaal hun bicepjes en borst te trainen ga ik deadliften.. 80-90-100 kilo, en dan kijken ze? wat ben jij nu aan het doen?

leg ik het uit, kunnen ze niet eens normaal hun rug recht houden omdat ze die nooit getraind hebben:D

er zijn veel mensen die denken dat het maar wat gewicht opheffen is, maar dat je er niets nuttigs mee traint :p

in de gym waar ik vroeger was, was ik ooit alleen met zo'n ectotje. Hij zat achter een hoek, maar ik kom hem nog zien via de spiegels. Plots zag ik em heel goed rondkijken of niemand hem kon zien, waarna hij zijn mouwen oprolde om zijn gespierde armen te kunnen zien, en daarna de hele tijd tijdens zijn machine rows in de spiegel naar zijn opzwellende biceps te kijken.
ik kwam niet meer bij :D

Ik heb er ook nooit last van. Ik maak natuurlijk veel praatjes met anderen maar dat gaat meer over algemene dingen en voeding en schema ed. en als ik dit soort lui zou tegen komen zou ik ze bij benchpress laten spotten zo kun je ze voor je eigen voordeel gebruiken :D

Als je gewoon wat meer op jezelf en je eigen trainingen focust i.p.v. constant te letten op anderen, boek je misschien nog eens progressie......:cool:

Valt trouwens ook op, dat er velen klagen over mensen, die hun oefeningen verkeerd doen, terwijl ze dat zelf waarschijnlijk ook doen.:D

Terug
Naar boven