- Waardering
- 14
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 8%
ik heb me vandaag moeten inhouden om niet extreem hard in de lach te schieten... komt er een kerel die net voor m'n neus de dumbbells eruitpikt die ik nodig had voor m'n laatste 2 oefeningen van de dag... begint ie daar een high-rep (ik gok 25-30 reps) "oefening" te doen die zo gék is dat ik niet eens kan uitleggen wat hij in hemelsnaam aan't doen was
toen ik in't begin van m'n training wou gaan legpressen (powerrack was hopeloos bezet door een groepje losers die met 30 kg wou bankdrukken) zat er 40-50jarige vent met een smoel zoals een platgereden egel doodserieus 4 sets te doen van 25 reps ofzo met 15 kg... en hij wou net aan z'n 5e "superset" beginnen, maar tegen hem kon ik het niet laten en ik heb'm naar het steptoestel verwezen, waarop hij het maar is afgetrapt en me de rest van z'n training viesgezind aangekeken heeft... kon me echt geen zwier schelen op dat moment
wat een randdebielen ook allemaal
toen ik in't begin van m'n training wou gaan legpressen (powerrack was hopeloos bezet door een groepje losers die met 30 kg wou bankdrukken) zat er 40-50jarige vent met een smoel zoals een platgereden egel doodserieus 4 sets te doen van 25 reps ofzo met 15 kg... en hij wou net aan z'n 5e "superset" beginnen, maar tegen hem kon ik het niet laten en ik heb'm naar het steptoestel verwezen, waarop hij het maar is afgetrapt en me de rest van z'n training viesgezind aangekeken heeft... kon me echt geen zwier schelen op dat moment
wat een randdebielen ook allemaal

) Maar serieus: ik heb er echt zelden of nooit last van. Soms spreekt iemand me aan maar dan is het omdat ze iets van mijn training/voeding willen weten, waar ik echt geen probleem mee heb.
en het fietsen al helemaal niet
). komt er tussen 2 sets in (ik stond ernaast even benen te stretchen) doodleuk zo'n +40-jarige vrouw doodleuk, en ik overdrijf niet, een 100-tal herhalingen doen met 5g de leg press waar ik bezig was. Nadat ik haar ettelijke minuten met een wtf-blik aankeek vroeg ze me wat er scheelde? Heb haar toen maar gezegd dat de cardio-toestellen wat verder staan en dat je normaal vraagt of je even mag inspringen tussen sets door. O.o

.....ja hoor.