Fitness Seller

Sportschool Den Bosch

De ander komt op de oude vlijmenseweg, waar die motorhandel zat.

Fitland en hardcore horen niet bij elkaar (tot nu toe).
Ik vraag me af of de huidige Fitland Den Bosch wel goed loopt: is nogal duur voor wat je krijgt.

---------- Toegevoegd om 13:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:12 ----------

Basic Fit wil je inderdaad liever niet naar toe.

Klopt hetmoet een nieuw concept worden. En idd huidige Fitland is al duur en vraag me ook af of die wel loopt... Vind Basic in Rosmalen echt een klote sportschool. De feeling van de apparaten is echt slecht. Lijkt wel of alles hydraulisch gaat zo voelt het aan. Voelt niet alsof je echt gewicht eraan hebt zelfs full-stack niet! Vooral met benen is dit erg goed te merken.

Klopt hetmoet een nieuw concept worden. En idd huidige Fitland is al duur en vraag me ook af of die wel loopt... Vind Basic in Rosmalen echt een klote sportschool. De feeling van de apparaten is echt slecht. Lijkt wel of alles hydraulisch gaat zo voelt het aan. Voelt niet alsof je echt gewicht eraan hebt zelfs full-stack niet! Vooral met benen is dit erg goed te merken.

Je moet ook niet op de apparaten gaan :o

Je moet ook niet op de apparaten gaan :o

Ohja hoe wil jij benen doenbij Basic? Smith is altijd bezet? Legoress in de hoekje is 207kg max ong? Voelt als 50kg [emoji12] Hip Abduction/Adduction full-stack 65kg voelt als 30kg. Leg extrnsion same shit. Dat is jammer ervan. Dasrnaast dr dumbell voelen vreemd. Lijken hol van binnen te zijn ipv massief een raar gevoel. Ben zoals je dus merkt geen fan van de materiaal wat daar ter beschikking word gesteld. Op de nieuwe orange apparaten na dan die zijn wel netjes!!

Ohja hoe wil jij benen doenbij Basic? Smith is altijd bezet? Legoress in de hoekje is 207kg max ong? Voelt als 50kg [emoji12] Hip Abduction/Adduction full-stack 65kg voelt als 30kg. Leg extrnsion same shit. Dat is jammer ervan. Dasrnaast dr dumbell voelen vreemd. Lijken hol van binnen te zijn ipv massief een raar gevoel. Ben zoals je dus merkt geen fan van de materiaal wat daar ter beschikking word gesteld. Op de nieuwe orange apparaten na dan die zijn wel netjes!!

Powerrack :rolleyes:
Basic fit in rosmalen heeft gewoon een powerrack (en nog 2 waar je kan squatten).

Die ''orange apparaten'' zijn plate loaded apparaten, daar zit ik dus wel af en toe, eens in de maand, op. Zoals de leg press plate loaded dus, niet die ene in het hoekje. Leg extension gaat tot 80 kg, welke wat lastiger wordt als je er 1 been mee doet ;)

Jij bent er geen fan van, ik kan er genoeg mee doen aangezien ik alleen barbells gebruik (en powerrack, bench en deadlift plaats) :D
Niet voor iedereen weggelegd dus :p kan gebeuren.

Ik ben meer hardcore achtig haha. Vandaar dat ik ook bij FlashGym zit. Heerlijk hoe de sfeer daar ook is.

Iemand ervaring met Squash and Fit? Is nu een socialdeal: 39 euro voor 3 maanden onbeperkt. http://www.socialdeal.nl/steden/den...-fitness-en-ontspannen-in-de-sauna-den-bosch/ Dumbbells gaan t/m 40kg, eenvoudig squatrackje, onbekend merk apparatuur. En redelijke openingstijden in het weekend.

De link doet het niet bij mij (moet me dan aanmelden ed, doe ik niet).
Ik ken de club verder niet, maar voor eenmalig zou het best te doen zijn, alleen voor de rest is het 34,50 euro per maand voor overdag en avond, als je een jaar abonnement neemt.
Dat vind ik best duur.
Dan kan je beter (als je voor vast iets wilt dus) bij Flash Gym kijken, daar is het 10 euro per maand goedkoper geloof ik. Basic Fit is nog goedkoper maar heeft denk ik geen dumbbells tot 40kg (in Den Bosch zit nu een nieuwe, ik ben daar verder nog niet geweest).

De link doet het niet bij mij (moet me dan aanmelden ed, doe ik niet). Ik ken de club verder niet, maar voor eenmalig zou het best te doen zijn, alleen voor de rest is het 34,50 euro per maand voor overdag en avond, als je een jaar abonnement neemt. Dat vind ik best duur. Dan kan je beter (als je voor vast iets wilt dus) bij Flash Gym kijken, daar is het 10 euro per maand goedkoper geloof ik. Basic Fit is nog goedkoper maar heeft denk ik geen dumbbells tot 40kg (in Den Bosch zit nu een nieuwe, ik ben daar verder nog niet geweest).
Sorry van die link: je moet even die pop-up wegklikken en dan zie je het wel. Niet dat er veel te zien is, trouwens.
Squash and Fit is niet erg goedkoop misschien, maar het zag er best redelijk uit en het filtert het paupervolk dat je bij F4F/BF/TM vaak hebt er wel uit.

Flash gym vind ik zeker niet verkeerd alleen zijn de openingstijden in het weekend ruk en dan wil ik ook kunnen trainen.

De perfecte gym ben ik nog niet tegen gekomen in Den Bosch. Flash gym zou het eenvoudigst boven de rest uit kunnen steken: in het weekend open van 8:00 tot 16:00, goede vloer erin, deadliftplatform en kluisjes in de kleedkamers erbij plus wat yogalessen en klaar. Daar zou ik dan best 30-35 euro/maand voor over hebben (nu 25).

Sport zelf bij basicfit rosmalen en daar heb je opzich meer dan genoeg om te gebruiken.
Vooral als je compound oefeningen wilt doen kun je lang genoeg vooruit met de schijven.
Enige nadeel is de drukte af en toe aangezien ik alleen in de avond kan trainen. ( wordt mischien wel minder druk nu er 2 vestigingen bij gekomen zijn )

Olympia/flashgym/f4f ook allemaal een keer geweest en getraind maar vond het persoonlijk gewoon niks.

Wil je echt meer hardcore trainen kun je af en toe ook bij spierings binnenlopen.

Terug
Naar boven