MuscleMeat

Sportschool in Heerlen?

Pushdapamp

Novice
Waardering
0
Hey,

Ik ga binnenkort in Heerlen op kamers en ben alvast op zoek naar goede faciliteiten, in dit geval dus een sportschool.

Zijn er DBB-ers die in Heerlen trainen, en zo ja.. waar?

Alvast bedankt :)

Ik train/woon niet in heerlen maar heb dit wel voor je
[Link niet meer beschikbaar]
succes

[Link niet meer beschikbaar]

Sportschool van Jules Bremers, op slecht 9km van Heerlen ;)

Ff naar Geleen misschien naar BIGG?

Paul Smeets in Hoensbroek kan een optie zijn.

Dat staat vrijwel in elk sportschool reglement. Heb er weinige gezien die zich daar aan houden

Hoyers Gym is het beste wat Heerlen te bieden heeft. Ze organizeren ook regelmatig partijen en evenementen in hun eigen trainings faciliteit.

Haefland is een goeie plek om te gaan, Paul Smeets ook nog.

In Landgraaf nog snowworld, maar daar is het echt te saai voor worden en betaal je veel te veel.

Moet vanaf december ook nieuwe sportschool in de buurt van heerlen hebben.

Haefland heb ik pas een keer geprobeerd. Goede sfeer en serieuze gewichten en apparatuur. Enige nadeel is dat je dus echt geen zelf meegebracht drinken mag nuttigen, als je daarmee kunt leven is het een perfecte gym.

In hoensbroek heb je Paul Smeets zoals boven genoemd.

Zelf train ik @ Gym n Juice (heerlerheide) waarschijnlijk dichterbij voor je ;).
Voor studenten betaal je ongeveer 18euro per maand dan kun je 7 dagen per week trainen.

Het is wel geen health center gym btw ;). Lopen redelijk wat beesten rond, deadliften en squatten is vrij normaal gelukkig daar :)

Gym n Juice :D

In hoensbroek heb je Paul Smeets zoals boven genoemd.

Zelf train ik @ Gym n Juice (heerlerheide) waarschijnlijk dichterbij voor je ;).
Voor studenten betaal je ongeveer 18euro per maand dan kun je 7 dagen per week trainen.

Het is wel geen health center gym btw ;). Lopen redelijk wat beesten rond, deadliften en squatten is vrij normaal gelukkig daar :)

train er ook ben zeer tevreden en zeker geen health center nee haha :P
zijn weinig dingen die er niet mogen :P
dumbbell tot 50 KG en genoeg gewicht om lekker zwaar te gaan!

gym n juice, maar eens proeftraining doen dan

de juice krijg je gratis bij een abbonement

Fit for free, dicht bij het centrum, niet duur en er is genoeg apparatuur.

gym&juice de beste man,

zit nu in utrecht voor stage en zit echt bij k*t healthcenter. mis die gym echt wel!! ben blij als ik weer terug kan :D

lekker beetje hardcore en je komt met veel dingen weg :P

ideaal als je niet nagekeken wilt worden als je eens zit te schreeuwen of deadliften

xx

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven