Fitness Seller

Sportschool in Heerlen?

Powergym Hoensbroek, Haefland Brunssum
Van Powergym hoorde ik dat ze bijna failliet zijn? Ze zouden in ieder geval voor de medewerkers al ontslag aangevraagd hebben, tenminste ik heb zoiets opgevangen.
En Haefland is meer voor vechtsporters of niet? Maar wel bedankt voor de tips :)

Van Powergym hoorde ik dat ze bijna failliet zijn? Ze zouden in ieder geval voor de medewerkers al ontslag aangevraagd hebben, tenminste ik heb zoiets opgevangen.
En Haefland is meer voor vechtsporters of niet? Maar wel bedankt voor de tips :)

Powergym blijft voorlopig gewoon bestaan en Haefland is puur gericht op bodybuilding en powerlifting. Daar trainen veel wedstrijd atleten en ook enkele bekende powerlifters waaronder Alex Moonen.

Ik weet zeker dat deze gyms je allebei zullen bevallen!

f4f en basic fit zou ik je niet aanraden. beter zoek je hardcore gym met beter matriaal etc etc :eek:

Powergym blijft voorlopig gewoon bestaan en Haefland is puur gericht op bodybuilding en powerlifting. Daar trainen veel wedstrijd atleten en ook enkele bekende powerlifters waaronder Alex Moonen.

Ik weet zeker dat deze gyms je allebei zullen bevallen!
Nice man, bedankt, dan zal ik zeker eens gaan kijken!

Niet ! Er trainen zowel fitniss gerichte mensen als BB'ers, Pl'ers en zelfs een paar strongmen

Gym 'n Juice in Heerleheide...is dat wat?

- Heafland ken ik. Is een super gym voor ijzervreters.
- Dan was er nog physique in Hulsberg maar die is nou gesloten.
- Snowworld fitness is zwaar bagger. Materiaal wordt slecht onderhouden en weinig ijzer. Is echt een welness gevalletje.
- Basic Fit valt best wel tegen. Hebben leuke apparaten maar mis apparatuur voor de kuiten en hamstrings (op de locatie Roda JC en Kerkrade west)

Weet iemand nog een goeie gym in of rondom heerlen?????

Bodylojohn,

Is Physique in Hulsberg gesloten??

Ik zie t inderdaad op de website pfff....

Laatst bewerkt:
Bodylojohn,

Is Physique in Hulsberg gesloten??

Ik zie t inderdaad op de website pfff....

Jaaaaaaaaaaa ik hoorde het ook van een vriend via facebook.
Sinds de dood van Jan is het daar alleen maar slechter geworden.
Erg jammer...er zat echt wel potentie in..Moest alleen goed gerund worden.

Jaaaaaaaaaaa ik hoorde het ook van een vriend via facebook.
Sinds de dood van Jan is het daar alleen maar slechter geworden.
Erg jammer...er zat echt wel potentie in..Moest alleen goed gerund worden.

Klopt, je haalt de woorden uit mijn mond!! erg jammer

vroeger bij snowworld gesport, dit is echt een welnesscentrum gericht op fitness, het is er smerig,totaal geen kennis van zaken, slecht onderhouden en er komen zo goed als geen krachtsporters of bodybuilders. ik was er laatst weer een s met het werk voor 1 x en het was nog steeds zoals voorheen. veel oude gezelligheids sporters, hier wil je als bodybuilder echt niet gezien worden. trouwens ik zag bodylojohn daar nog rondlopen...als swf bagger is wat doe je daar dan nog???? daar kun je echt niet gaan voor goede gains en de sfeer is erg mellow. sport nu al 2 jaar bij basic fit ,bevalt goed...

Heeeey luckietje..

Waarom ik daar nog sport??? Ik sport er al vanaf 2003 en ken er een hoop mensen met wie ik met veel plezier samen getraind heb.

Ik zoek nog een echte ijzer winkel sportschool voor erbij.

Ik heb ook een abbo voor basic fit maar kan mn draai er niet vinden. Niks voor kuiten en hamstrings. Voor de rest super apperatuur.

Trouwens..ik moet sowieso wachten met gains maken ivm schouderblessure die nog steeds niet genezen is.... :-((((

hey bodylojohn,

ben je wel eens op de verschillende locaties geweest van basic fit, er zijn er nu 4 meen ik. mijn vriend traint op verschillende locaties, zelf train ik meestal op de roda locatie, bevalt mij wel...
je loopt al lang met die schouder toch... kom je er niet vanaf?:( mijn vriend had een slijmbeursontsteking in de rechterschouder en heeft alles geprobeerd, van fysio tot spuiten met corticosteroïden aan toe...dat was echt een slecht idee van de huisarts...hij is gaan trainen en vervolgens werd het er alleen maar erger van.... wel heel even pijnvrij geweest. huisarts en fysio adviseerden om maar te stoppen met krachtsport na 14 jaar trainen omdat de blessure telkens terug kwam:splat:, dat was een klap voor hem. nu fitnesst hij nog, maar geen ijzervreten meer ...jammer

Ok...de kogel is door de kerk..

Ik ga weer terug naar haefland sport...Wat een super apparatuur en geweldige prijs (23,80 pm)

[Link niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 07:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:58 ----------

hey bodylojohn,

ben je wel eens op de verschillende locaties geweest van basic fit, er zijn er nu 4 meen ik. mijn vriend traint op verschillende locaties, zelf train ik meestal op de roda locatie, bevalt mij wel...
je loopt al lang met die schouder toch... kom je er niet vanaf?:( mijn vriend had een slijmbeursontsteking in de rechterschouder en heeft alles geprobeerd, van fysio tot spuiten met corticosteroïden aan toe...dat was echt een slecht idee van de huisarts...hij is gaan trainen en vervolgens werd het er alleen maar erger van.... wel heel even pijnvrij geweest. huisarts en fysio adviseerden om maar te stoppen met krachtsport na 14 jaar trainen omdat de blessure telkens terug kwam:splat:, dat was een klap voor hem. nu fitnesst hij nog, maar geen ijzervreten meer ...jammer

Heeeey kerel,

De pijn wordt steeds minder echter zit het er wel nog.
Ik moet morgen naar de orthopeed en dan zien we weer verder. Ja man ik loop al 5 maanden te klooien met die schouder.
Maar ik blijf de hoop houden dat ik weer kan beesten.

Terug
Naar boven