MuscleMeat

Sportschool in Heerlen?

Fit for Free in heerlen :) vlak aan de autoweg
mag je hoi zegge tege mij als je daar komt sporten :P

Fit for free is gaar

te commercieel en is vooral gericht op spinning en dergelijke

heb bij special sports gefitnest ( nu snowworld fitness)
leuk/duur/super machines/ losse gewichten zijn ook netjes tot 50kg dumbels/
kakkers kwa mensen/ schaars mooie meiden 5je

fitnessfirst ook bij gezeten.
ook wel leuk beetje meer dagjes kantoor mensen centrumpje
mooie meide score 8je

fitforfree (huidige fitness centrum)
DRUK ALS EEN MOTHER****ER/machines aardig gaar aan het worden.
losse gewichten dumbbells tot 32,5 achje je moet wat.
veeeeel te weinig apperaten voor het aantal mensen. er zijn soms wel 4 wachtende voor u. / dagjes mensen vooral/ kampers kwa meiden veeeeel
aangezien ik dat wel geil vind is dat wel een 9 op de meide score.

ik zit zelf bij basic-fit (kerkrade)
ben laatste weken ook al bij fitness first/snowworld geweest, maar qua apparatuur blijft basicfit toch boven aan de lijst ondanks de max. 26kg dumbbells

ik ga binnekort aanvragen voor te verhogen tot 45kg of zo.

gym n juice nooit van gehoord :O
more details? of andere hardcore gyms in omgeving z-limburg

Bodyvision in Maastricht. Db tot 50 kg. Apparatuur allemaal van panatta.
Squatkooi aanwezig + smithmachine.

Bodyvision in Maastricht. Db tot 50 kg. Apparatuur allemaal van panatta.
Squatkooi aanwezig + smithmachine.
hmm, als ze hier dumbbells verhogen+squatrek is het nog niet zo slecht
maastricht is toch een eindje reizen, nu kan ik lekker met de fiets erheen
maar thanks voor de reactie! misschien toch ooit eens daar kijken

Hoyers Gym is het beste wat Heerlen te bieden heeft. Ze organizeren ook regelmatig partijen en evenementen in hun eigen trainings faciliteit.
hmm ik ben op de site gegaan, maar dit is voor vechtsport te beoefenen, en zie niks over fitness apparatuur

het ligt een beetje aan de doelen die je hebt... als je fitnessfreak bent is er in heerlen ook genoeg te vinden maar ik denk dat HS de enige hardcore sportschool in de omgeving is en met de juiste mogelijkheden...

ik ben eigelijk opzoek na een sportschool die zeg maar alle apparaturen die van belang zijn hebben.
mijn sportschool(basicfit) heeft dat opzich wel, alleen de dumbbells mogen wel zwaarder dan 26kg en een squatrek mis ik.
(ben al bij fitness first, snowworld (heeft squatrek+dumbbells 50kg verder niet veel aan en duur!) en bij fitland geweest)

haefland zag er goed uit, maar de openingstijden zijn niet zo best, en ik kan niet zo makkelijk in brunssum komen.

Wat toch veel mensen van Dbb trainen bij crappy fitnesscentra als FitforFree....

Paul Smeets. Heeft squatrek etc blabla heeft alles wat je nodig moet hebben.
Het enigste wat ze niet hebben zijn dumbbells boven de 30 kg

zoals ik zei alleen zwaardere DB's en squatrek mis ik.
En niet ieder(e) stad/dorp beschikt over gyms die het totaal pakket hebben

Dan blijft Gym 'n Juice over voor jou. Die hebben ook alles EN dumbbells tot 50 kg

you're welcome

Ik ben ook op zoek naar een goede sportschool voor BB in de buurt van Heerlen / Kerkrade. Ik train op dit moment bij Paul Smeets in Sittard, super tevreden over deze. Ik woon zelf in Vaals en werk in Sittard. Dit is goed te combineren, maar ik heb nu ander werk, dus ik ben op zoek naar een nieuwe sportschool. Het moet in ieder geval een uitgebreide sportschool zijn met voldoende losse gewichten en apparaten. En elke dag open, ook erg belangrijk
Basic Fit ben ik nog nooit geweest, maar dit lijkt me geen goed alternatief als ik de verschillende meningen hier lees. Heeft iemand misschien nog een goede tip?

Powergym Hoensbroek, Haefland Brunssum

Terug
Naar boven