AndroidHealthClinic

Sportschool zoeken??

RobbieH

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Ìk ben verhuisd van Zoetermeer naar Den Haag (Ypenburg ) en ben op zoek naar een goede sportschool.
Iemand tips???
Heb wel al de active health club hier in de buurt gezien maar volgens mij is dat meer een fiets/loop/roei school aan de vele cardio apparaten en weinige overige apparaten te zien.

Den Haag? Kneet for sure!

• Topic Starter Topic Starter
Ik woon aan de rand van Den Haag en vanuit hier is het 9,7 kilometer naar knetemann.
En moet dan een heel stuk door het centrum waardat dus weer veel stoplichten zijn en auto`s.
Het liefst heb ik mijn sportschool zo dicht mogelijk bij huis
Want dan ga je gewoon vaker ook als je het druk hebt etc.
Maar die dicht bij huis zijn zijn allemaal klote.
Was vandaag bij de active health club wezen kijken en daar hadden ze echt bijna geen apparaten staan.
Sowieso van alles maar 1 en dan miste ik ook nog eens veel apparaten.
Per maand moet je daar wel gewoon 55 euro betalen :-S
Bij een andere sportschool hier in de buurt waren ze tussen 12 en 17 gesloten omdat het vakantie is en op zondag zijn ze ook altijd dicht dus dat zegt mij al genoeg over wat voor sportschool het is....
Ik ga morgen maar eens bij knetemann kijken dan.

wat een geluk dat ik maar 2 stoplichten tref op mijn 13 km fietstochtje naar mijn sportschool.
Dichterbij waren er best wel andere, maar geen enkele had de combi rookvrij EN spinning EN veel ijzer (zowel machines als veel losse gewichten).. bovendien is het erg leuk daar.
Enige nadeel: ze sluiten van 12-16 uur, vervelender is dat ze zondag niet open zijn...

Espi

Je kan hier is kijken,

http://www.fitnesscenter.nl/

Tis op de mariahoeve d8 ik, aan de foto's kan je zien dat ze een hele rij dumbbells hebben, en denk ook wel dat ze een barbell hebben met een flinke pak gewichten, alles wat je dus nodig hebt! ( machines zijn er ook )

Ga er binnenkort ook naar toe als ik verhuist ben.

Vinny zei:
Je kan hier is kijken,

http://www.fitnesscenter.nl/

Tis op de mariahoeve d8 ik, aan de foto's kan je zien dat ze een hele rij dumbbells hebben, en denk ook wel dat ze een barbell hebben met een flinke pak gewichten, alles wat je dus nodig hebt! ( machines zijn er ook )

Ga er binnenkort ook naar toe als ik verhuist ben.

Dat is qua afstand iets dichterbij tov Kneets maar dan zou ik toch liever voor kneets gaan.
Ben er vandaag geweest trouwens en is echt zwaar relaxed daar.
Ligt echt zwaar veel ijzer :)
Dumbbells van 70kg had ik ook nooit eerder gezien op andere sportscholen.
Maar is denk ik helaas toch te ver weg want deed er ruim 20 minuten over
Nu is dat geen probleem maar als de vakantie weer voorbij is en het drukker word op de wegen dan doe ik er veel langer over.
Zeker als ik van mijn werk af kom want dan sta ik sowieso eerst in de file op de snelweg en dan moet ik nog een stuk door het centrum van Den Haag heen....
Dan is dat zeker een uur en dan een uur trainen en dan weer een heel stuk rijden dan ben ik veel te laat thuis ivm eten etc....
Jammer maar helaas....:(

Fietsuh! Luilak... ik doe er 40 min over... is een mooie training ook, zo kom ik aan de broodnodige 150km/week (bijna 200 als ik 25km reken voor 1 spinningles)

Espi

RobbieH zei:
Dat is qua afstand iets dichterbij tov Kneets maar dan zou ik toch liever voor kneets gaan.
Ben er vandaag geweest trouwens en is echt zwaar relaxed daar.
Ligt echt zwaar veel ijzer :)
Dumbbells van 70kg had ik ook nooit eerder gezien op andere sportscholen.
Maar is denk ik helaas toch te ver weg want deed er ruim 20 minuten over
Nu is dat geen probleem maar als de vakantie weer voorbij is en het drukker word op de wegen dan doe ik er veel langer over.
Zeker als ik van mijn werk af kom want dan sta ik sowieso eerst in de file op de snelweg en dan moet ik nog een stuk door het centrum van Den Haag heen....
Dan is dat zeker een uur en dan een uur trainen en dan weer een heel stuk rijden dan ben ik veel te laat thuis ivm eten etc....
Jammer maar helaas....:(

Tja, was je toch maar in Zoetermeer gebleven he! Kon je bij Plato trainen.. ;)

Esperantisto zei:
Fietsuh! Luilak... ik doe er 40 min over... is een mooie training ook, zo kom ik aan de broodnodige 150km/week (bijna 200 als ik 25km reken voor 1 spinningles)

Espi

Ik heb nu best veel vrij en dan maakt het niet uit maar per 2 September begin ik bij een nieuwe werkgever en ga dan weer fulltime aan de slag ( nu lekker al mijn vakantie dagen aan het opnemen :cool: )
En na een dag werken pas tussen 20:00 en 20:30 thuiskomen vind ik niet echt ideaal.....
Alleen al om het eten...

f*cking ecto zei:
Tja, was je toch maar in Zoetermeer gebleven he! Kon je bij Plato trainen.. ;)

Plato ken ik niet in Zoetermeer....
Special sports was ik wel heel erg tevreden over...
Het is eigenlijk het enigste nadeel van de hele verhuizing...
Voor de rest superhuis en veel groter en mooier maar geen goede sportschool in de buurt :mad:
Maar eind dit jaar komt er eentje op 100M afsatnd, ben benieuwd hoe die word.
Als ze gaan bouwen en inrichten ga ik er gewoon even langs, even aangeven wat ik er allemaal wil hebben en hoe ze het neer moeten zetten :p

Hoi,

Binnenkort kom ik ook in Ypenburg wonen.

Nu heb ik gezien dat je er nu twee sportscholen hebt: Active en Accent.

Heeft iemand ervaring met een ven de twee sportscholen?

Terug
Naar boven