AndroidHealthClinic

Sticky Spots (Marktplaats.nl, 2dehands.be, ...)

Is vaak in België valt me op als het iets compleets is. Stoppen jullie in Vlaanderen er allemaal mee ;)
Of letten jullie beter op de advertenties ?

Spots (Marktplaats.nl, 2dehands.be...)

Persoonlijk vind ik dat er op markaats interessantere aanbiedingen staan en van die complete aanbiedingen komen er maar af en toe op 2dehands.be en kapaza

Persoonlijk vind ik dat er op markaats interessantere aanbiedingen staan en van die complete aanbiedingen komen er maar af en toe op 2dehands.be en kapaza
veel van die 28mm domyos dumbbells,schijfjes en stangetjes,en veel bankjes zie je er idd.+ hometrainers,roeiers,ed...
50mm minder,maar niemand wil dat zomaar kwijt uiteraard.

• Topic Starter Topic Starter
Posts verwijderd. Gelieve in dit topic geen discussies te houden aub. Dit topic is alleen voor spots!

ok,de discussie duurde mss wat lang,maar men mag dan geen meningen,ervaringen of tips meer geven over het materiaal dat te koop staat dan? :rolleyes:
Ik denk van wel, maar onze discussie was een beetje ontspoord. Let by gones be by gones. :)

• Topic Starter Topic Starter
ok,de discussie duurde mss wat lang,maar men mag dan geen meningen,ervaringen of tips meer geven over het materiaal dat te koop staat dan? :rolleyes:

In een ander topic dan, niet hier. Je kan altijd linken naar een post in dit topic en daar dan over verder gaan. We willen het hier uiteraard overzichtelijk houden voor wie op zoek is naar materiaal.

http://www.marktplaats.nl/a/sport-e...285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

Heheh:

te koop echte ouderwetse halterstang ongeveer 15kg met acht schijven van 10 kg zes zwarte schijven en 2 blauwe lengte stang ongeveer 2m dit is echt dus geen plastic vaste prijs 100 euro dit gaat een hele generatie mee, aanrader
beste mensen mocht u op deze advertentie willen reageren stuur dan een telnr mee want ik krijg nu enkel een mail van marktplaats dat er iemand heeft gereageerd met daarbij een link naar deze advertentie en een link hoe veilig te handelen echter hoe ik in kontact kan komen met de bieder????????????? niemand weet het voor deze klote advertentie betaal ik wel bijna 13,00 euro ik heb er nog een opstaan bij watersport bijna 15,00 euro precie s hetzelfde liedje je kan niet in kontact komen met de bieders dus adverteren doe je hier voor lul,snel verdienen zo marktplaats wie is hier nu de oplichter.

Voor mensen met een homegym die nog een rek zoeken: http://befit2day.nl/ (de deal van vandaag dan..)

Terug
Naar boven