XXL Nutrition

Sticky Spots (Marktplaats.nl, 2dehands.be, ...)

is intussen 350 gebode,hopelijk voor de bieder heeft hij het door dat er 38% bijkomt,zo word het wel heel duur.

Ja, alles is daar best prijzig geworden. Had m'n oog ook op de DB's, maar die zijn we laatste 2u even verdrievoudigd in prijs. :roflol:

De koper heeft veel te veel betaald!!

Ik weet niet hoor. Bijna 300 kg gewicht plus een houder voor 490 euro ongeveer.
Gewichten aan €1.5/kg. Dan heb je die staander voor €40. Ik heb ze hier al duurder verkocht zien worden.
Principieel betaal ik geen btw op 2dehands spul.

Had zelf ook een oog op de legcurl/leg extension en die zijn voor slechts 140 en 130 weggegaan. Maarja momenteel ga ik nog even de kat uit de boom kijken (geen plaats)... Ik wacht wel op een volgend faillissement.

Gewichten aan €1.5/kg. Dan heb je die staander voor €40. Ik heb ze hier al duurder verkocht zien worden.

Wat:o

Ga je met bonnetje van je 2e hands zooi 21% terugvragen bij de belasting?

Denk dat eindprijs 540 euro was (x 1,42).
Vind ik ook veel geld, maar uiteindelijk kan je die M&F schijven tweedehands wel aan €2 waarderen en dan ben je er al en heb je het staandertje gratis.

Ja, het is geen slechte koop, maar op een veiling tracht je toch altijd een zeer goede slag te slaan, en dit is louter een niet zo slecht zaakje, niks meer.
Op die veiling zijn er wel zaken de deur uit gegaan voor schandalig weinig geld;

Wat:o

Ga je met bonnetje van je 2e hands zooi 21% terugvragen bij de belasting?
je krijgt toch geen betaalde belastingen terug?enkel zelfstandige kunnen toch hun btw terugvragen.
btw en belastingen zijn niet hetzelfde.
niet te min,vind 540€ veel geld,en idd raar dat je de veliningkosten moet betalen,dat zou moeten ten laste zijn vd verkoper,anders moet hij ze maar op 2ehands gooien,en 21% btw is idd ook erg.

---------- Post toegevoegd Wed 6 Mar 2013 om 11:12 ----------

Denk dat eindprijs 540 euro was (x 1,42).
Vind ik ook veel geld, maar uiteindelijk kan je die M&F schijven tweedehands wel aan €2 waarderen en dan ben je er al en heb je het staandertje gratis.
ik vind 2€/kg veel geld 2e hands.ongeacht dat je die staander erbij krijgt.

je krijgt toch geen betaalde belastingen terug?enkel zelfstandige kunnen toch hun btw terugvragen.
btw en belastingen zijn niet hetzelfde.
niet te min,vind 540€ veel geld,en idd raar dat je de veliningkosten moet betalen,dat zou moeten ten laste zijn vd verkoper,anders moet hij ze maar op 2ehands gooien,en 21% btw is idd ook erg.

---------- Post toegevoegd Wed 6 Mar 2013 om 11:12 ----------

Uiteraard moet je om BTW terug te vorderen een btw-nummer hebben en omzetbelastingplichtige zijn.
En het woord "belasting" is inderdaad een vrij breed begrip.:rolleyes:

En bij faillisementsveilingen komt er de gebruikelijke veilingkosten overheen gevolgd door de btw.;)

Staan inderdaad goede dingen bij! Iemand enig idee hoe groot die zwaarste db set juist is? Zie al 48kg staan, maar wat zou die lichtste zijn? Lichter dan 10kg?

Dergelijke veilingen beginnen altijd heel interessant maar de laatste 10 minuten is er meestal één of andere fl**ker die er een zo belachelijk hoog bedrag tegengooit dat het voor niemand nog financieel interessant is.

Hallo,

Ik verkoop een Power Slee op marktplaats. Hier is de link:http://www.marktplaats.nl/a/sport-e...200feca4409741512b6e6&previousPage=mympSeller. De vraag naar deze apparaten is zeer klein dus ik zou het fijn vinden als iemand mij kan helpen. Het is niet echt een bodybuilding apparaat maar ik weet zeker dat er sporters zijn die dit kunnen gebruiken.

Mvg Danny

---------- Post toegevoegd Sat 9 Mar 2013 om 09:51 ----------

Of iemand wilt dit misschien plaatsen in het topic Aangeboden/ verkopen? Ik heb niet genoeg posts. Ik ben gestopt met krachttraining door gezondheidsproblemen die ik heb gehad. Als iemand mij zou willen helpen zou het fijn zijn. Ik heb ook nog een halterstandaard nieuw voor 65 euro en een buikspierbankje van kettler voor 60 euro. Dat staat allemaal op marktplaats dan moet je op mijn naam klikken en bij overige advertenties kijken. Ik verkoop alles omdat ik niet meer kan fitnissen en ik heb het geld nodig om mijn kart die ik gekocht heb te kunnen betalen haha. Als jullie dit niet gepast vinden dan verwijder ik mijn berichten.

Laatst bewerkt:
vind het belachelijk dat je hier een aantal posts moet hebben om iets te koop aan te bieden.
en wat die veilingen betreft;ik begrijp niet hoe men btw kan vorderen op 2e hands spullen,pure geldafzetterij is het.
ze zouden beter daarvoor eens een deurwaarder sturen

Terug
Naar boven