- Waardering
- 3.662
- Massa
- 100kg
Spijtig dat het op zo'n site stond en niet deze. Had er wel 450 ofzo voor willen geven.
De koper heeft veel te veel betaald!!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Spijtig dat het op zo'n site stond en niet deze. Had er wel 450 ofzo voor willen geven.
is intussen 350 gebode,hopelijk voor de bieder heeft hij het door dat er 38% bijkomt,zo word het wel heel duur.

Ik weet niet hoor. Bijna 300 kg gewicht plus een houder voor 490 euro ongeveer.
Gewichten aan €1.5/kg. Dan heb je die staander voor €40. Ik heb ze hier al duurder verkocht zien worden.
Principieel betaal ik geen btw op 2dehands spul.

Ik weet niet hoor. Bijna 300 kg gewicht plus een houder voor 490 euro ongeveer.
Gewichten aan €1.5/kg. Dan heb je die staander voor €40. Ik heb ze hier al duurder verkocht zien worden.
Principieel betaal ik geen btw op 2dehands spul.
je krijgt toch geen betaalde belastingen terug?enkel zelfstandige kunnen toch hun btw terugvragen.Wat
Ga je met bonnetje van je 2e hands zooi 21% terugvragen bij de belasting?
ik vind 2€/kg veel geld 2e hands.ongeacht dat je die staander erbij krijgt.Denk dat eindprijs 540 euro was (x 1,42).
Vind ik ook veel geld, maar uiteindelijk kan je die M&F schijven tweedehands wel aan €2 waarderen en dan ben je er al en heb je het staandertje gratis.
je krijgt toch geen betaalde belastingen terug?enkel zelfstandige kunnen toch hun btw terugvragen.
btw en belastingen zijn niet hetzelfde.
niet te min,vind 540€ veel geld,en idd raar dat je de veliningkosten moet betalen,dat zou moeten ten laste zijn vd verkoper,anders moet hij ze maar op 2ehands gooien,en 21% btw is idd ook erg.
---------- Post toegevoegd Wed 6 Mar 2013 om 11:12 ----------
Uiteraard moet je om BTW terug te vorderen een btw-nummer hebben en omzetbelastingplichtige zijn.
En het woord "belasting" is inderdaad een vrij breed begrip.
En bij faillisementsveilingen komt er de gebruikelijke veilingkosten overheen gevolgd door de btw.![]()
Wat
Ga je met bonnetje van je 2e hands zooi 21% terugvragen bij de belasting?