XXL Nutrition

Sticky Spots (Marktplaats.nl, 2dehands.be, ...)

Heb je de beschrijving ook gelezen?

Jup.

En lift huren kost maar 80 euro.

---------- Toegevoegd om 18:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:18 ----------

De advertentie is al weer weg. Was wellicht iemand die iemand een poets wou bakken.

Dat bedoelde ik dus met heb je de beschrijving gelezen :p

daar stond in dat ze er nog 2000 voor vroegen, vandaar wellicht meteen eraf gehaald om misverstanden te voorkomen.

Dat bedoelde ik dus met heb je de beschrijving gelezen :p

daar stond in dat ze er nog 2000 voor vroegen, vandaar wellicht meteen eraf gehaald om misverstanden te voorkomen.

Neen, dat heb je verkeerd gelezen. Ze waren elk nieuw 7000 euro waard, en hij had er indertijd, 2000 euro in totaal voor gegeven.

Want ook bij de prijs stond : "gratis".

Edit: ik zie nu inderdaad dat ze het aangepast hebben. Wat een stelletje losers; ZOals iemand hier reeds zei, van gratis naar veel te duur. Is maximum 1200 totaal waard. Op zich istechnogym al veel te duur voor wat het is.

Er stond inderdaad dat hij er indertijd 2000 euro voor had betaald; maar dat ze nu gratis weg mochten als je ze zelf kon buiten krijgen (via het raam).

Zijn mailbox zal nogal overstroomd zijn; begrijpelijk dat hij er dan toch een prijs op gaat kleven.

Er stond inderdaad dat hij er indertijd 2000 euro voor had betaald; maar dat ze nu gratis weg mochten als je ze zelf kon buiten krijgen (via het raam).

Zijn mailbox zal nogal overstroomd zijn; begrijpelijk dat hij er dan toch een prijs op gaat kleven.

Ik begrijp ook wel dat er een prijs op komt , maar de stap van gratis naar te duur is nogal onlogisch. Niemand die de eerste advertentie gezien heeft gaat nu nog 2000 willen betalen.

Terug
Naar boven