Fitness Seller

Sticky Spots (Marktplaats.nl, 2dehands.be, ...)

Niemand zal ze kopen, uiteindelijk zal hij zijn prijs drastisch verlagen naar 1200 of zo. Dan nog zal er geen kopen zijn. Uiteindelijk zal hij ze dan per stuk gaan verkopen, aan 400 euro.
Zie dit zo vaak gebeuren.
Ik ben alvast benieuwd.

ja als ik daar nog ruimte voor had, had ik die wel gekocht. woon in dezelfde provincie

Ja van mij, afmetingen staan erbij

Ja vind het ook een mooi rack, doe hem ook met spijt weg eigenlijk. Maar zoals je ziet heb ik er erg weinig plek voor, kan nu niet meer normaal met vrienden op m'n kamer zitten. Heb er destijds tweedehands 170 euro voor betaald, hoop er nu ook weer zoiets voor te krijgen.

verander dit snel :D
Kan je easy 250+ uit halen denk ik

Inderdaad. 250 lijkt me een redelijke prijs. Al denk ik wel dat met de tijd steeds meer winkels on line racks gaan verkopen en de concurrentiestrijd de prijzen terug zal doen dalen. Dat hoop ik toch.

Haha ik wacht wel even af wat er geboden wordt. Er zijn online idd wel veel cages te koop. Ik denk echter dat er wel mensen zijn die dit 'oldskool' model weten te waarderen. Deze vindt je nergens anders meer.

Nadeel is ook dat in Groningen de vraag wat kleiner zal zijn, er wonen minder mensen. Voordeel is dan weer dat het aanbod ook kleiner is.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven