XXL Nutrition

Sticky Spots (Marktplaats.nl, 2dehands.be, ...)

Bezoekers in dit topic

Dat is snel haha

---------- Post toegevoegd Sun 25 Mar 2012 om 20:54 ----------

Prijs is echter wel terecht, want een cage met bankje en lat kost 1049 en 240kg gewichten heb je ook wel voor zo een 300euro. Nieuw dus 1349 en dan vind ik 900 niet heel goedkoop, maar gewoon eerlijk.
 
Dat is snel haha

---------- Post toegevoegd Sun 25 Mar 2012 om 20:54 ----------

Prijs is echter wel terecht, want een cage met bankje en lat kost 1049 en 240kg gewichten heb je ook wel voor zo een 300euro. Nieuw dus 1349 en dan vind ik 900 niet heel goedkoop, maar gewoon eerlijk.

zeg je helemaal goed
 
Karma voor jou en mij haha. Ik heb hem die link gepmed nadat je hem hier gepost hebt.
 
Karma voor jou en mij haha. Ik heb hem die link gepmed nadat je hem hier gepost hebt.

haha
Zal ik het harde werk wel doen, ga jij met de eer lopen:p

Ik vond het wel een mooi toestel en voor mij was het te duur dus ik dacht ik deel de spot effe met dbb :D.
 
dadelijk 500 euro gegeven zonder te twijfelen, professionele legpress voor da geld (nieuwprijs 2500 euro). Koopje, ik had nog geen enkele degelijke gevonden onder de 1500 euro
 
dadelijk 500 euro gegeven zonder te twijfelen, professionele legpress voor da geld (nieuwprijs 2500 euro). Koopje, ik had nog geen enkele degelijke gevonden onder de 1500 euro

Ja dacht ik wel :D
Veel plezier ermee!
 
haha
Zal ik het harde werk wel doen, ga jij met de eer lopen:p

Ik vond het wel een mooi toestel en voor mij was het te duur dus ik dacht ik deel de spot effe met dbb :D.

Haha, zo gaat het ook in het bedrijfsleven :D
 
ik heb hem gemaild; ik hoop dat ik deze keer er wel in slaag een rack of bankdruk-bank te kopen. en eventueel met een halter van 220 cm en een paar schijven.
 
Die laatste link is alles net verkocht.... had ook interesse in 1 vd 2 cages maar helaas ia alles net weg :( dan maar verder zoeken...
 
Wat haat ik die verkopers die niks laten weten.
 
Niemand is verplicht iets particulier te kopen of te verkopen. Iemand kan dus vrij makkelijk terugkrabbelen of de producten aan iemand verkopen die bereid is een hogere prijs te betalen. Vaak verkopen ze het aan degene waarvan ze zeker weten dat die het komt halen voor een leuke prijs.
 
Mee eens, maar zie het dan ook meer als een uitnodiging voor een realistisch bod :D
 
Back
Naar boven