Fitness Seller

Sticky Spots (Marktplaats.nl, 2dehands.be, ...)

Proficiat dan :)

honda prelude met caravan zoals in bassie en adriaan (staat op mp)

Wat zijn goede Belgische site's om te adverteren?

kapaza

Mooi spul

Hij heeft die bowflex gekregen van zijn vriendin, zou het dan een hint zijn geweest ;)

Hij heeft die bowflex gekregen van zijn vriendin, zou het dan een hint zijn geweest ;)

Kennelijk wel en kennelijk heeft hij er niks mee gedaan en heeft ze hem verlaten. Nu is het te pijnlijk voor hem om elke dag tegen dat ding aan te kijken en wilt die er vanaf.

Ik zou wel blij zijn mocht ik zo een cadeau krijgen. Vind zo een bowflex eigelijk niet fijn en overpriced. Verstelbare dumbbell van 40kg vind je voor een prike t.o.v. Dat ding en die gewichten kan je tenminste voor meerdere stangen en toestellen gebruiken.

Maar mocht ik het cadeau krijgen dan was het natuurlijk een ander verhaal :D

200kg 50mm voor 150 euro!

oops: linkje

325kg rubber (sommige zelfs bumper denk ik!) + barbell voor 350
linkje

Laatst bewerkt:
Dat zijn k*t schijven.

Mag ik vragen waarom? Was mss wel geïnteresseerd.

Ik zie nu trouwens dat het merendeel ronde schijven zijn, dacht dat het vrijwel alleen rechthoekige schijven waren.

Die rechthoekige zijn irriant voor deadliften enzo. Die ronde zijn wel goed. Die linksonder heeft een de sportschool waar ik trainde ook en ik vind ze heel goed.

Wel een leuke spot dus

Laatst bewerkt:
Ik zie nu trouwens dat het merendeel ronde schijven zijn, dacht dat het vrijwel alleen rechthoekige schijven waren.

Die rechthoekige zijn irriant voor deadliften enzo. Die ronde zijn wel goed. Die linksonder heeft een de sportschool waar ik trainde ook en ik vind ze heel goed.

Wel een leuke spot dus

Oké, bedankt.
Kan me idd voorstellen dat enkel die hoekige schijven niet werk,
maar zolang de grootste schijf rond is zie ik geen probleem.

Terug
Naar boven