AndroidHealthClinic

Sticky Spots (Marktplaats.nl, 2dehands.be, ...)

mooi setje schijfjes. Helaas is het geen echt koopje :p

Valt toch heel goed mee met die schijvenracks erbij? Is ook wel mooi spul toch.

Ik heb die schijven, louter 2 x 15 kilo, en ik denk dat member strongmen 1976 ze ook heeft. Het zijn eer goede schijven, een soort middelmaat tussen de bumper en een rubbercoated schijf. Ze liggen goed in de hand.
de twee rekken +230 kilo aan schijven? Ik kocht ze onmiddellijk moest ik zeker weten dat ik na de zomer nog plek in mijn huis heb;

Precies, moest ik zelf niet ook al ruim voorzien zijn wist ik ook wel waar mn schijven te halen.
Zulke soort opbergracks zijn nieuw meestal ook goed prijzig

als ik nu die 450 kon neer tellen zou ik het gelijk halen, zou me 1e deeltje homegym dan zijn haha en dan nog een ruimte :p

zzou het gewoon oo me slaapkamer kunnen op zolder? de ruimte is er wel, maar houdt de vloer he wel?

zou ik ook buiten aan de schuur een hok kunnen maken met houten planken oid dat ik dasr train of gaat alles naar ee kloten dan?

Ik zeg niet dat het overdreven is, gwn dat het niet het soort koopje is waarvan ik denk 'ik spring zsm in de auto, ook al heb al een ton schijven liggen'

Precies dit, Heb dezelfde sschijven en het zou mooi zijn er wat meer van te hebben, maar was te laat.

Ik heb die schijven, louter 2 x 15 kilo, en ik denk dat member strongmen 1976 ze ook heeft. Het zijn eer goede schijven, een soort middelmaat tussen de bumper en een rubbercoated schijf. Ze liggen goed in de hand. de twee rekken +230 kilo aan schijven? Ik kocht ze onmiddellijk moest ik zeker weten dat ik na de zomer nog plek in mijn huis heb;

die 15kg zijn toch appollo he,of is dat hetzelfde?
ik denk eerder dat die life maxx zelfde model of m&f hebben.
appollo is dikker

Terug
Naar boven