AndroidHealthClinic

Sticky Spots (Marktplaats.nl, 2dehands.be, ...)

Redelijk goeie rubber schijven, wij hebben er ook enkele, wel 1 paar met 1.5kg afwijking op...

1,5kg afwijking, dat klinkt niet tof om eerlijk te zijn :o

1,5kg afwijking, dat klinkt niet tof om eerlijk te zijn :o

heb de meeste schijven nagewogen en tot op maximum afwijking van 100 à 150gr zijn ze correct.
wij trainen er zelf nog alle dagen mee en zulke kleine afwijking voel je echt niet.

ik hoop dat mn nieuwe er vlugger zijn dan juni , hangt af van de leverancier.
kan ook al in mei geleverd worden als alles goed gaat.

Ik vermoed dat het rubber coated is... daarnaast is de stang niet van geweldige kwaliteit en aangezien er crossfit bij staat zal er meer gegooid zijn, dus of die nog recht is valt te bezien.

Ik heb via de foto gezocht op google en alle winkels die deze schijven van York verkopen zeggen dat het dure professionele bumpers zijn.

De barbell is ook niet diegene van op de foto, dus ik vermoed (net als barbell) helisports bumpers. (foto's random van internet)
Staat ook iets van in deze materiaalsectie (niet echt bumpers?)

Staat gewoon een foto van die York bumpers erbij, wil niet zeggen dat het zulke zijn. Staat nergens in beschrijving.
Gezien de combinatie crossfit en bumpers van minder dan 10kg in de beschrijving kan je er al van uitgaan dat de kwaliteit matig zal zijn.

Staat gewoon een foto van die York bumpers erbij, wil niet zeggen dat het zulke zijn. Staat nergens in beschrijving.
Gezien de combinatie crossfit en bumpers van minder dan 10kg in de beschrijving kan je er al van uitgaan dat de kwaliteit matig zal zijn.

Ja, klopt. Ik trok die conclusie iets te snel.

Terug
Naar boven