XXL Nutrition

Sticky Spots (Marktplaats.nl, 2dehands.be, ...)

  • Topic starter Big-T
  • Startdatum
  • Reacties 2K
  • Weergaven 233K
  • Volgers 316

Bezoekers in dit topic

ik merk wel op Marktplaats dat niemand meer als een gek tegen elkaar op gaat bieden ,die aasgieren vragen nog wel fantasieprijzen maar die worden niet meer geboden ,er lijkt een verzadigingspunt te zijn aangebroken
 
Laatst bewerkt:
ik merk wel op Marktplaats dat niemand meer als een gek tegen elkaar op gaat bieden ,die aasgieren vragen nog wel fantasieprijzen maar die worden niet meer geboden ,er lijkt een verzadigingspunt te zijn aangebroken
Bwa, voor 50mm materiaal is het nog behoorlijk waanzinnig, dumbells 30mm vind ik zelfs nieuw via de winkels op mp extreem (tot 5e:kg)
 
Bwa, voor 50mm materiaal is het nog behoorlijk waanzinnig, dumbells 30mm vind ik zelfs nieuw via de winkels op mp extreem (tot 5e:kg)


vragen ze dit of word dit ook geboden
 
Vragen :) maar mijn vermoedens zijn dat er wanhopigen zijn die het ook geven :)


dan komen die stumpers bedrogen uit want de gyms zullen binnen een paar weken weer opengaan :roflol:

(onder strikte voorwaarden zoals opgesteld door de overkoepelende organisatie van sportscholen)
 
Lijkt me werk van Henk (powercage.nl). Het is geen slechte prijs maar voor 200 euro meer heb je een monsterrack van ATX die met duizend en één dingen is uit te breiden.
 
voor de snelle beslissers
Texas power bar in stock met wat krassen:
 
36262AB6-AE3C-461B-A36C-0B18F4503BF7.png
 
Vette set, lekker oldschool, mooi kleurtje, goede kwaliteit én hele nette prijs. Helaas ben ik al voorzien
 

vsral misschien zijn de barbells of schijven interessant voor je
 
Back
Naar boven