Fitness Seller

Sticky Spots (Marktplaats.nl, 2dehands.be, ...)

+1

Beter gewoon een nieuwe kopen op het moment, of over enkel maanden profiteren van het overaanbod 2dehands spul

Ja nieuw is helaas ook bijna onmogelijk of leveringen die vertraagd zijn. Wacht al sinds 19 maart op een bankje en verstelbare dumbellset.
ik wil graag verder trainen nu de gyms dicht zijn (net als iedereen).

Ja nieuw is helaas ook bijna onmogelijk of leveringen die vertraagd zijn. Wacht al sinds 19 maart op een bankje en verstelbare dumbellset.
ik wil graag verder trainen nu de gyms dicht zijn (net als iedereen).
Ben je van belgie? Ik heb eventueel een bankje reserve te koop staan
(niet 2,5 maal de nieuwprijs :p)
stuur maar pm bij interesse
image.jpg

Wat kan je tegenwoordig vragen voor 2x20 kilo 50 mm op mp?

Hangt er vanaf wat voor schijven. Veel verschil tussen een Eleiko comp bumper en helisports schijven van 10 jaar geleden waar afwijkingen tot 4kg op een schijf van 20kg hadden :rolleyes:

Zag van de week een 30mm barbell en ez curl stang met 89 kilo gewichten en 4 sluiters. Klikte het aan op fitness-seller en zou nieuw 199,- moeten kosten. Er was al 255,- geboden. Verbazingwekkend.

Wat kan je tegenwoordig vragen voor 2x20 kilo 50 mm op mp?
Maak duidelijke foto's...een gedetailleerde beschrijving..en laat mensen bieden. Wie bereidt is 300 euro te bieden moet maar zijn verantwoordelijkheid nemen. Persoonlijk walg ik van mensen die exuberante prijzen vragen.

Hangt er vanaf wat voor schijven. Veel verschil tussen een Eleiko comp bumper en helisports schijven van 10 jaar geleden waar afwijkingen tot 4kg op een schijf van 20kg hadden :rolleyes:
Boeit die knakkers geen drol op mp. Zijn van die blauwe. Kan best van helisports zijn, idd haha. 5 euro per kilo 'redelijk'?

Ik heb 30mm materiaal tegen 1,8e/kg verkocht, op een dag meer dan 440kg weg

Ha

:thinking:

2 a 2.5 euro per kilo is dus wel redelijk
Hangt af van wat voor een schijf het is he. Gietijzer, Gekalibreerd, chrome, rvs,... Brol van Helisport of kwaliteit van ATX, Rogue...

Voor de mensen die in BelgiË wonen, en niet ver van Merchtem...
"VPS merchtem"
Verkopen nog rubbercoated schijven voor een redelijke prijs. (ze lijken of eerder, ze zijn identiek aan die van FS, de heavy duty versies en ze hebben exact dezelfde prijs gekregen als die van FS.

Ik kocht 35 kilo ( 2 x 10, 2 x 5, 2 x 2.5) voor 122 euro. IS geen topprijs maar is niet slecht. Ze waren vorige week nog goedkoper maar Corona he.

Terug
Naar boven