Vieze jij
Huge Freak
- Waardering
- 9.714
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 130kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beter gewoon een nieuwe kopen op het moment, of over enkel maanden profiteren van het overaanbod 2dehands spul
Ben je van belgie? Ik heb eventueel een bankje reserve te koop staanJa nieuw is helaas ook bijna onmogelijk of leveringen die vertraagd zijn. Wacht al sinds 19 maart op een bankje en verstelbare dumbellset.
ik wil graag verder trainen nu de gyms dicht zijn (net als iedereen).
)
Dan word het moeilijkdank voor het aanbod. Helaas woonachtig in Nederland.

Dat is toevallig ik woon ook in Nederland en heb aardig wat materiaal om goed te kunnen trainen op zolderdank voor het aanbod. Helaas woonachtig in Nederland.

Maak duidelijke foto's...een gedetailleerde beschrijving..en laat mensen bieden. Wie bereidt is 300 euro te bieden moet maar zijn verantwoordelijkheid nemen. Persoonlijk walg ik van mensen die exuberante prijzen vragen.Wat kan je tegenwoordig vragen voor 2x20 kilo 50 mm op mp?
Boeit die knakkers geen drol op mp. Zijn van die blauwe. Kan best van helisports zijn, idd haha. 5 euro per kilo 'redelijk'?Hangt er vanaf wat voor schijven. Veel verschil tussen een Eleiko comp bumper en helisports schijven van 10 jaar geleden waar afwijkingen tot 4kg op een schijf van 20kg hadden![]()
Ah dus duurder dan de Rogue bumpers? Duurder dan de AtX bumpers? Neen, niet redelijk.Boeit die knakkers geen drol op mp. Zijn van die blauwe. Kan best van helisports zijn, idd haha. 5 euro per kilo 'redelijk'?
Las hier ergens de prijs per kilo maar verder niet gezien dat er nog verschillen in zitten qua soort schijvenAh dus duurder dan de Rogue bumpers? Duurder dan de AtX bumpers? Neen, niet redelijk.
Whuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut?Las hier ergens de prijs per kilo maar verder niet gezien dat er nog verschillen in zitten qua soort schijven

Hangt af van wat voor een schijf het is he. Gietijzer, Gekalibreerd, chrome, rvs,... Brol van Helisport of kwaliteit van ATX, Rogue...![]()
≥ Halterschijven 50 mm - 25 kilo en 20 kilo - Fitness - Marktplaats.nl
Betreffen gebruikte halterschijven die 20 kilo en 25 kilo zijn (totaal dus 90 kilo). De schijven zijn zeer dun in vergelijking met andere halterschijven - zie ook de laatste foto, waarbij de 20 kilowww.marktplaats.nl
2 a 2.5 euro per kilo is dus wel redelijk