Fitness Seller

Sticky Spots (Marktplaats.nl, 2dehands.be, ...) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ah dat is handel.... Vraag en aanbod... Als je dom of rijk genoeg bent, waarom niet.
 
Mag je hier ook je eigen advertentie pluggen? Anders verwijder hem maar weer hoor :-) Ik verkoop het vanuit m'n bedrijf aangezien ik daarmee ook de import bekostigd heb. Prijzen zijn inclusief BTW dus hij past sowieso niet in "Aangeboden/Gezocht" omdat het daardoor niet particulier is.

Afgelopen dinsdag een vrachtje met sets binnen gekregen voor m'n gym om te testen (o.a. 32kg Nuobells - mega relaxt met trainen), en een hoop gewichten voor de verkoop:


Het zijn sets van 79kg en en 158kg olympische gewichten. Tri-grip & rubber coated, bestaande uit 4x of 2x 20, 10, 5, 2.5, 1.25, 0.5 en 0.25kg schijven.
 
Laatst bewerkt:
Is m'n eigen advertentie, als dat niet de bedoeling is haal ik hem weer weg :)

Gekocht als Barbarian Lat Tower, wordt tegenwoordig als ATX Lat Machine aangeboden

Update: verkocht :)
 
Laatst bewerkt:
Geen sterk rack denk ik, maar lijkt mij wel een goede deal als noodoplossing

 
Geen sterk rack denk ik, maar lijkt mij wel een goede deal als noodoplossing

Heb dat staan thuis denk tot 140kg of 170kg belastbaar.
Wel gek nieuwprijs was ook slechts €140 ofzo enkele maanden terug...
 
Nieuwe ATX spotters gespot op marktplaats.

ATX Spotter Arms 600 / 50 cm (Nieuw in doos)
€ 59,90
 
..
 
Laatst bewerkt:
Tja, Marktplaats is al bijna niet de moeite meer. Men vraagt zo € 4/kg voor afgeragde platen.
 
Tja, Marktplaats is al bijna niet de moeite meer. Men vraagt zo € 4/kg voor afgeragde platen.
Ik snap wat je zegt qua prijs over afgeragde schijven. Al vind ik deze crossover persoonlijk niet te duur.
 
Voor mensen met veel plaats en regio zuid limburg:


Een kavel van fitness centrum dat failliet is. Vind sommige prijzen wel pikant maar het is wel kwaliteit spul volgens mij.
 
.
 
Laatst bewerkt:
Iemand die gewichtschijven tekoop heeft?
Ik ben opzoek naar een set van ongeveer 100 kilo en 50 mm.
 
 

Bijlagen

  • Tunturi (1).jpg
    Tunturi (1).jpg
    81,7 KB · Weergaven: 87
  • Tunturi (2).jpg
    Tunturi (2).jpg
    36,6 KB · Weergaven: 94
  • Tunturi (3).jpg
    Tunturi (3).jpg
    44,8 KB · Weergaven: 84
Back
Naar boven