Fitness Seller

Sticky Spots (Marktplaats.nl, 2dehands.be, ...)

Bezoekers in dit topic

ATX multibench MBX-660 te koop op Marktplaats

ATX MULTI BENCH MBX-660 trainingsbank
Bieden
 
Hopelijk is die niet van jou. Bieden vanaf 400euro, kost nieuw 370...

Nee niet van mij. Ik verkoop mijn ATX spul niet 😉 Heb er lang genoeg op moeten wachten en bevalt me super.

Bieden vanaf is idd wel behoorljk bedrag maar het is maar wat de gek ervoor geeft vooral omdat het bankje ook zo verkocht is indien op voorraad
 
Hoogste bod inmiddels € 431,-

Zo zie je maar wat de gek ervoor geeft
 
Hoogste bod inmiddels € 431,-

Zo zie je maar wat de gek ervoor geeft
Jep 440 al . De shops zijn empty dus er zijn er genoeg die meer willen betalen. Zou er niet van verschieten als die 500 haalt. Is 1 van de meest gewilde bankjes. Beetje jammer want lijk als nieuwkoop voor doorverkoop maarja
 
Bij gorilla grip een sale met Hex dumbbells met kleine imperfecties, prima prijs dus het overwegen waard.

 

Beschrijving​

Hij is 99 cm lang en 50 cm breed. De laagste stand van het armkussen is uitschuifbaar vanaf 73 cm hoog t/m 110 cm hoog

De Biceps Blaster maakt het mogelijk om zowel machinaal (i.c.m een Pulley) als met een losse curlstang te trainen. Dit vernieuwde ontwerp heeft een verbeterde ergonomie, een optimale functionaliteit en een robuuste en stevige constructie. Het toestel is geschikt voor zowel vrije training met een curlstang als voor machinale training (i.c.m een Pulley) en combineert zo het beste van beide werelden. Het armkussen is verstelbaar zodat iedereen een optimale zithouding kan vinden. Het was nog nooit effectiever en comfortabeler om je biceps in topvorm te krijgen! Het arm kussen kan worden verwijderd waardoor het bankje ook los kan worden gebruikt voor tal van andere oefeningen.
  • Uitstekend geschikt voor het ontwikkelen van massieve bovenarmen
  • Maakt zowel vrije training als machinale training mogelijk in één toestel
  • De biceps kunnen door verschillende belastingcurves gestimuleerd worden
  • Veel verstelmogelijkheden, geschikt voor vrijwel elke lichaamslengte en houding
  • Zware uitvoering. Old School Sportschool Kwaliteit
  • Geschikt voor alle gangbare halterstangen en curlstangen
Bieden vanaf 100 euro
 
Geen tweedehands, wel flinke korting: Adidas Adipower 2 schoenen in (nu nog) vrij veel beschikbare maten van €170 voor €73:

 
Back
Naar boven