AndroidHealthClinic

Sticky Spots (Marktplaats.nl, 2dehands.be, ...)

nee, je hebt ook gelijk, te duur;P

Mooie legpress robin

250 euro als je vooruit betaalt .. zoveel scheelt dat nu ook weer niet

Subtotaal: 259,00 EUR
Korting vooruitbetalen: 10,36 EUR
Verzendkosten: 28,90 EUR
incl. 19% BTW: 44,31 EUR
Totaal: 277,54 EUR

Dit is de totale prijs voor het laten bezorgen van de bank. Bij afhalen is de prijs natuurlijk anders ;)

210 euro vragen voor een bankje dat 249 kost is wel erg veel he. Denk dat je toch richting de 180 a 190 moet gaan.

Misschien is dat teveel, ik vind van niet. Hij is net drie maanden oud en er mankeert totaal niks aan het bankje. Maar wij zullen wel zien. Ik denk dat mensen uit het noorden liever 210 betalen voor een bank in bijna nieuwe staat dan 277,54eu voor het laten bezorgen van een nieuwe.

Maar ik waardeer je tip wel, ik wacht wel eerst af :)

Beetje wat Nador zegt.
Voor mijn Warrior multi bench heb ik 180 betaald...

Omdat ik volledig over stap op 50 mm materiaal, bied ik hierbij aan:

- 200 KG gewichtschijven, waaronder 20, 10, 5 etc schijven (25mm) inclusief sluitingen
- Een lange halterstang van 1,80 M (gewicht 10 KG) inclusief sluitingen (ik heb deze moeiteloos belast tot 160 KG)
- Een EZ / gebogen stang (perfect voor bicep/tricep oefeningen) inclusief sluitingen
- Als bonus doe ik er ook een Reebok Gymball bij

Zie ook marktplaats voor meer details en foto's.

Uiteraard specialde DBB korting, dus geheel mag voor 200 eur weg.
Perfecte beginnersset of voor iemand die een berg schijven zoekt.
Gaat alleen als geheel weg. Indien gewenst kan ik er, uiteraard tegen een meerprijs, nog 4 dumbbells van 25 mm bij doen met nog eens 50 kg schijven, maar in eerste instantie wilde ik deze nog ff houden....

Op te halen in Zwijndrecht NL (vlak bij Rotterdam/Dordrecht). Bezorgen in regio Rotterdam, Breda, Den Haag in overleg mogelijk.

Stuur maar PM als je interesse hebt!

Dat die nog niet weg is! Helaas heb ik er de ruimte niet voor, want ga al een barb cage aanschaffen

Het is in de buurt maar ik haal hem lekker niet op :)

Afspraak gemaakt. Ik ga hem ff oppikken!
:D :D :D

Jammer van die muur cage

Is denk ik het hele Bodycraft powerrack, niet alleen wat je ziet op de foto.
Hij heeft alleen de achterkant opgesteld staan, de rest van de cage niet, waarschijnlijk ivm ruimtebesparing...

Zou ook best kunnen ja

Ik denk het niet. Kijk maar eens naar de voet van de rack.

veel bodysolids in de aanbieding de laatste tijd :P

Terug
Naar boven