SpprSi
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 11
Ik heb 2 maanden NIET getraind en ook niet gesport, daarvoor een 6-tal weken aan een gemiddelde van 1, misschien anderhalve keer per week, met pijn in het hart, maar andere zaken genoten prioriteit, met name mijn school.
Na een 2-3 tal maand van stage en hopen schoolwerk is mijn stage voorbij, hopelijk met een goed eind. Dan rest mij enkel nog mijn eindwerk.
Bijgevolg komt er weer meer tijd vrij om aan mijn lichaam te werken. Binnen een viertal weken is het voetbalseizoen ook voorbij, dan speel ik 1x/week minivoetbal, de rest heb ik vrij om in de gym te spenderen.
Ik weeg min of meer 86-87 kg nu. Ik heb wel wat spiermassa verloren en wat vetmassa aangezet. Mijn eerstkomende doel is terug mijn stats van deze zomer te halen. 84 kg aan een 14-tal procentjes vet (vermoed ik).
Ik bekijk nog of een andere gym praktisch gezien haalbaar is, één die stukken meer materiaal heeft en meer mensen lokt dan mijn huidige.
Doel is ook om toch zeker 1 x week te gaan joggen.
Vrijdag en gisteren ben ik toch al gaan trainen, vorige week ook ergens een kwartiertje gejogd. Alles was vrij lastig en zo merk je toch meteen maar weer dat je goede voeding nodig hebt om de energie te hebben om goed te sporten.
Gisteren:
Bench press
10 x 50 kg
10 x 70 kg
10 x 100 kg
10 x 100 kg
5 x 100 kg (bij de 6e een gespot)
Incline Smith press
10 x 40 kg
10 x 40 kg
10 x 40 kg
Incline dumbbell fly
10 x 22 kg
10 x 22 kg
10 x 22 kg
Push up
25 x BW
20 x BW
pecs: leeg
Een nieuw schema moet ik nog even zoeken. Ik ga er eentje maken voor als ik 3x/week kan gaan, dan doe ik split en eentje voor 1 of 2 maal, dan doe ik een FB.
Dus een nieuwe start om toch klaar te raken voor de zomer, zoals mijn favoriete rockband, ACDC, het zou zeggen, Back in Black
!
Ik neem de komende dagen ook wat abo's op andere logjes.
Vanavond nieuwe training
.
Na een 2-3 tal maand van stage en hopen schoolwerk is mijn stage voorbij, hopelijk met een goed eind. Dan rest mij enkel nog mijn eindwerk.
Bijgevolg komt er weer meer tijd vrij om aan mijn lichaam te werken. Binnen een viertal weken is het voetbalseizoen ook voorbij, dan speel ik 1x/week minivoetbal, de rest heb ik vrij om in de gym te spenderen.
Ik weeg min of meer 86-87 kg nu. Ik heb wel wat spiermassa verloren en wat vetmassa aangezet. Mijn eerstkomende doel is terug mijn stats van deze zomer te halen. 84 kg aan een 14-tal procentjes vet (vermoed ik).
Ik bekijk nog of een andere gym praktisch gezien haalbaar is, één die stukken meer materiaal heeft en meer mensen lokt dan mijn huidige.
Doel is ook om toch zeker 1 x week te gaan joggen.
Vrijdag en gisteren ben ik toch al gaan trainen, vorige week ook ergens een kwartiertje gejogd. Alles was vrij lastig en zo merk je toch meteen maar weer dat je goede voeding nodig hebt om de energie te hebben om goed te sporten.
Even recapituleren:
Huidige stats
BW: 87 kg
BF: 16-17%
Krachtstats:
Armomtrek: R:40cm L:39,5cm
Quads: R:61cm L:60cm
Kuiten: R: 41,5cm L:40cm
Doelen:
BW: 84 kg
BF: 13%
BP: 1 x 140 kg (kon ik vroeger)
SQ: niet mogelijk in huidige gym
DL: geen oly weights dus ik lift van iets dieper 1 x 170 kg (heb ik nooit intensief gedaan, dit was na 3 weken te deadliften)
Armen: L en R 42 cm
Quads: L en R 68 cm
Kuiten: L en R 43 cm
Kortom, beachproof.
Huidige stats
BW: 87 kg
BF: 16-17%

Krachtstats:

Armomtrek: R:40cm L:39,5cm
Quads: R:61cm L:60cm
Kuiten: R: 41,5cm L:40cm
Doelen:
BW: 84 kg
BF: 13%
BP: 1 x 140 kg (kon ik vroeger)
SQ: niet mogelijk in huidige gym
DL: geen oly weights dus ik lift van iets dieper 1 x 170 kg (heb ik nooit intensief gedaan, dit was na 3 weken te deadliften)
Armen: L en R 42 cm
Quads: L en R 68 cm
Kuiten: L en R 43 cm
Kortom, beachproof.
Gisteren:
Bench press
10 x 50 kg
10 x 70 kg
10 x 100 kg
10 x 100 kg
5 x 100 kg (bij de 6e een gespot)
Incline Smith press
10 x 40 kg
10 x 40 kg
10 x 40 kg
Incline dumbbell fly
10 x 22 kg
10 x 22 kg
10 x 22 kg
Push up
25 x BW
20 x BW
pecs: leeg
Een nieuw schema moet ik nog even zoeken. Ik ga er eentje maken voor als ik 3x/week kan gaan, dan doe ik split en eentje voor 1 of 2 maal, dan doe ik een FB.
Dus een nieuwe start om toch klaar te raken voor de zomer, zoals mijn favoriete rockband, ACDC, het zou zeggen, Back in Black
!Ik neem de komende dagen ook wat abo's op andere logjes.
Vanavond nieuwe training
.
Laatst bewerkt: