Fitness Seller

Sprinters.. Buff?

asafapowell_narrowweb__300x448,2.jpg

wat je buff noemt...

Door al de chicken die ze eten !

Dat lijkt omdat ze laag met hun BF staan -> zie je meer spieren -> lijkt buffer

Moet hier een wetenschappelijke discussie over gevoerd worden of is het zomaar een vraag?

Fase 1: sprinten
Fase 2: ? ? ?
Fase 3: BUFF!!!

Iets met fasttwitch spiervezels die goed aangesproken worden door sprinten ?
Ik neem ook aan dat ze aan KT doen als ondersteuning voor hun sport

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

John Regis. Het is geen BB-buff maar toch een aardig grote mofo.

Viel me ook al op dat die gasten behoorlijk buff zijn (en retedroog). Denk dat ze veel aan krachttraining doen. Lijkt me niet dat je van het rennen zelf zo gespierd wordt :).

Altijd dezelfde discussie...
Heeft weinig met sprinten te maken. Gewoon algemene KT die ze doen als ondersteuning van hun sport (en dit uiteraard met de hulp van enkele middeltjes ;) )

Dit vraag ik me ook wel eens af. Die gasten rennen de hele dag rondjes, t*ring katabool zou je zeggen. Hoe komt het dan dat deze gasten toch vaak buffer zijn dan 99% van dit forum?

Dit vraag ik me ook wel eens af. Die gasten rennen de hele dag rondjes, t*ring katabool zou je zeggen. Hoe komt het dan dat deze gasten toch vaak buffer zijn dan 99% van dit forum?

Omdat dat hele katabolen verhaal overrated is.Als je de tijd en zin hebt om te rennen moet je dat vooral doen. Gaat je echt geen spiermassa kosten, en je word er alleen droger van. Mits je natuurlijk goed eet.

Sprinters zijn geen afstandlopers he. Zij lopen maar afstanden van (paar) 100m en dan terug rust. En bovendien, een goed sprinter zit stampvol (bij wijze van spreke uiteraard) met fast twitch vezels die goed in staat zijn om te hypertrofieren. Dit in combinatie met krachttraining geeft een goed fysiek lijkt me.

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:meal:

Omdat dat hele katabolen verhaal overrated is.Als je de tijd en zin hebt om te rennen moet je dat vooral doen. Gaat je echt geen spiermassa kosten, en je word er alleen droger van. Mits je natuurlijk goed eet.

Sprinters zijn geen afstandlopers he. Zij lopen maar afstanden van (paar) 100m en dan terug rust. En bovendien, een goed sprinter zit stampvol (bij wijze van spreke uiteraard) met fast twitch vezels die goed in staat zijn om te hypertrofieren. Dit in combinatie met krachttraining geeft een goed fysiek lijkt me.

:coffeepc: Klopt ook wel.

Maar dan nog zijn ze verdacht groot. Dat je overall spiermassa belangrijk is voor de resultaten kan ik me voorstellen, maar een delt zo groot als mijn hoofd lijkt me overbodig.

Aas.

Dikkere spieren = meer kracht = harder rennen.

Geloof me die gasten doen meer aan krachttraining dan jullie.

Dikkere spieren = meer kracht = harder rennen.

Geloof me die gasten doen meer aan krachttraining dan jullie.

Precies

Meer spieren is ook meer explosiviteit en niet alleen voor harder rennen, maar ook zo snel mogelijk op topsnelheid.

Genetisch.

We halen eerst de sterkste mother****ers uit Africa naar Jamaica / Amerika. Wie de tocht overleeft laten we zo hard mogelijk werken en verder stoppen we ze nog 200 jaar in een onderling fok-programma. Dan een deload waarin ze beter behandeld worden, meer te eten krijgen, gerichter kunnen trainen en dan krijg je dus buff sprinters.

Die sprinters zijn niet buff omdat ze sprinten, ze sprinten zo hard OMDAT ze buff zijn.

1. Dit zijn topsporters
2. Die mannen trainen 24/7
3. Ze gebruiken shizzle

:D

Terug
Naar boven