- Waardering
- 58
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 13%
Hoe kan het dat sprinters zo buff zijn?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit vraag ik me ook wel eens af. Die gasten rennen de hele dag rondjes, t*ring katabool zou je zeggen. Hoe komt het dan dat deze gasten toch vaak buffer zijn dan 99% van dit forum?
Dit vraag ik me ook wel eens af. Die gasten rennen de hele dag rondjes, t*ring katabool zou je zeggen. Hoe komt het dan dat deze gasten toch vaak buffer zijn dan 99% van dit forum?

Omdat dat hele katabolen verhaal overrated is.Als je de tijd en zin hebt om te rennen moet je dat vooral doen. Gaat je echt geen spiermassa kosten, en je word er alleen droger van. Mits je natuurlijk goed eet.
Sprinters zijn geen afstandlopers he. Zij lopen maar afstanden van (paar) 100m en dan terug rust. En bovendien, een goed sprinter zit stampvol (bij wijze van spreke uiteraard) met fast twitch vezels die goed in staat zijn om te hypertrofieren. Dit in combinatie met krachttraining geeft een goed fysiek lijkt me.
Klopt ook wel.Dikkere spieren = meer kracht = harder rennen.
Geloof me die gasten doen meer aan krachttraining dan jullie.