- Waardering
- 77
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 17%
die marathoner is gewoon ondervoed ...
![]()
die definitie ...
Ik heb ergens zijn kuur schema gezien. Dat is niet mis. Hij is niet voor niets geschorst. Zoek maar op Dwain Chambers steroids.
Wat betreft West-Afrikanen (en hun nazaten) en spieren. Ik had enkele onderzoeken gelezen waaruit bleek dat zij een kleine verhoging van testosteron tov van blanken hadden. Andere onderzoeken beweren dat het testosteron niveau hetzelfde is, alleen blanken hebben een hoger estradiol. Andere stellen dat zwarten eerder toppen met hun testosteron productie maar dat hij daarna sneller daalt.
Wat betreft fast-twitch muscles. Ik kon een studie vinden waaruit blijkt dat ze 7% meer fast-twitch hebben. Dus dat valt wel mee.
Wat wel interessant is is de aanwezigheid van een bepaald gen dat zorgt voor de aanmaak van een protein in de spiervezels die snelle kracht bevorderd.
http://www.slate.com/id/2206088/pagenum/all/
Opgeteld zijn het nog steeds niet bijzonder grote verschillen. Maar kleine verschillen in gemiddeldes hebben grote verschillen in de uiteinde van een normaal distributie curve tot gevolg.
---------- Toegevoegd om 13:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:08 ----------
Dit suggereerde ik dus ook al.. Maar ben hier niet zeker van, de gemiddelde 'zwarte' is zowiezo veel buffer als de gemiddelde 'blanke' Zelfs de indo's die hebben een pluspuntje wat buffheid betreft merk ik..
Indo's + buff my ass. Vrijwel alle aziaten (en vooral zuid-oost Aziaten) zijn tenger gebouwd. Grote Aziaten vind je in Korea, mongolie en siberie.
Overigens vind je de breedste Europeanen ook niet in Nederland. Daarvoor moet je echt naar de Baltische staten

, ga hier ook eens een paar dingen van proberen.
, ook deze mensen kunnen gigantisch hard sprinten!