loastres
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 185
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ga je straks ook een topic beginnen waarom mensen in de gevangenis zo buff zijn? of schaatsers zulke goeie benen hebben? of wielrenners zulke goeie kuiten?

Toch is het wel interessant.
ga je straks ook een topic beginnen waarom mensen in de gevangenis zo buff zijn? of schaatsers zulke goeie benen hebben? of wielrenners zulke goeie kuiten?
Niet huilen, ik durf tenminste te vragen wat veel mensen zich al afvroegen..
Buiten dat is het best interessant om te weten, die opties van jouw die ik dik gedrukt heb kan ik zelf nog wel bedenken, dit is gewoon iets totaal anders..
Samenvatting:
Ga uithuilen bij pappie en mammie en blijf weg uit dit topic als je het geen reet interesseert..

Veel zwarten zijn gewoon buff.
In mijn gym zit ook een zwarte, kerel traint met mietjes-gewichten en doet massa's cardio maar heeft een fysiek om stikjaloers op te zijn.
Op mijn werk, in mijn ploeg werkt een zwarte, hij is ongeveer 45 jaar, heeft nog nooit een dumbbell vastgehad in zijn leven. Hij is gewoon buff, zelfs met duidelijke definitie op zijn schouders.
Hoe verklaar je dat? Hij is wel de hele dag horny en als hij een vrouw ziet is hij verloren.
Volgens mij hebben zwarten gewoon een veeeel hoger testo gehalte en dit verklaart misschien hun buff of sneller buff zijn?

Dit suggereerde ik dus ook al.. Maar ben hier niet zeker van, de gemiddelde 'zwarte' is zowiezo veel buffer als de gemiddelde 'blanke' Zelfs de indo's die hebben een pluspuntje wat buffheid betreft merk ik..
Miss toch met het test gehalte te maken..
Dat stukje wat wazzap poste was ook best interessant alleen weet ik niet of het op waarheid berust of dat het eigen mening was!![]()
de gemiddelde 'zwarte' is zowiezo veel buffer als de gemiddelde 'blanke'

Dit suggereerde ik dus ook al.. Maar ben hier niet zeker van, de gemiddelde 'zwarte' is zowiezo veel buffer als de gemiddelde 'blanke' Zelfs de indo's die hebben een pluspuntje wat buffheid betreft merk ik..