Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ja ik denk dat het dat gaat worden, thanks. Qua hoeveelheden zou ik wel ietsje meer willen gebruiken, iets van 300mg Test E en 400mg Bold weken1-8 fzo?
Masteron is ook een DHT afgeleide net als winny, de reden dat ik die niet eerder noemde is dat jij over puisten begon en deze AAS wat dat betreft een reputatie heeft. Mast e test e zou kunnen.
En ik las jou over 8 weken kuren schrijven. Dat heeft echt GEEN zin. Zelfs test e vind ik 8 weken kort laat staan bold met een nog langere ester!
waarom geen orals. winstrol 40 mg per dag gedurende 6 weken daar zal je geen last van ondervinden aan je lever. plus dat je geen nakuur nodig hebt. waarom test en boldenone. met 250mg test per week gedurende 12 weken heb je ook genoeg en daar zal je ook niet echt zwaarder van worden. boldenone gedurende 8 weken heeft geen nut. het begint dan pas goed in te kicken.