AndroidHealthClinic

spuit in bil na legday? verstandig of niet?

Ik zet het liefst in me quad vlak voor ik benen train bijv

glutes vindk ook wel fijn voor mn training

Net 4 ML in glute
Voel niks
Zeker gedroomd ofzo

• Topic Starter Topic Starter
Nou ik weet nu wel dat mijn bil het niet fijn vind na een intensieve training ;)

Nou ik weet nu wel dat mijn bil het niet fijn vind na een intensieve training ;)
Ik merkte niet echt een verschil met een dag na legday, op legday, voor legday of zelfs 1 uur voordat ik ging trainen. Daarna 1 uur lang zitten squatten en deadliften gevolgd met 30min kleine oefeningen zonder problemen. Denk dat het eerder aan je gear ligt, de ene keer heb je iets wat flinke PIP geeft en de andere keer merk je er vrijwel niks van.

Ik merkte niet echt een verschil met een dag na legday, op legday, voor legday of zelfs 1 uur voordat ik ging trainen. Daarna 1 uur lang zitten squatten en deadliften gevolgd met 30min kleine oefeningen zonder problemen. Denk dat het eerder aan je gear ligt, de ene keer heb je iets wat flinke PIP geeft en de andere keer merk je er vrijwel niks van.

dit,

Of 1e kuur ooit.

Heeft helemaal niks met je gear te maken (niet altijd) meer dan 50% van de mensen heeft hier last van in het begin. Ikzelf heb nooit PiP gehad, mijn eerste kuur was winstrol depot :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Heb ook nog deca liggen maar staat exp date 11.14 op weet niet of dat nog wat uitmaakt? Zijn bruine flesjes van 1ml

Terug
Naar boven