MuscleMeat

Squat jij met schoenen aan?

Peiling Peiling nou?

• Totaal stemmers
    140
Train altijd met teenslippers met voorgevormde zool.

Doe het 9 van de 10x op blote voeten, heeeeel soms heb ik sokken aan. En ik doe me schoenen alleen aan als ik op een sportschool met wat anderen bezig ben. Als ik schoenen aan doe moet ik er zooltjes in doen voor me holle voeten en dat voelt gewoon k*t aan tijdens het squaten.

ik heb wel schoenen aan, maar dan basketball schoenen met zolen aan me voet aangepast :) wel chill.

als ik geen benen train doe ik geen schoenen aan :) veel luchtiger

All-stars

Sokken.

basketschoenen met zolen ik. Je weet toch dat zolen in goedkope all-stars dom zijn =P je gaat slecht gebalansserde schoenen aandoen endan zole die juist goed moeten zijn voor je voeten... Maarja zolang je daar niet in loopt enzo zal het wel OK zijn denk ik.

squat altijd met schoenen aan.

De laatste tijd juist zonder schoenen... :)

basketschoenen met zolen ik. Je weet toch dat zolen in goedkope all-stars dom zijn =P je gaat slecht gebalansserde schoenen aandoen endan zole die juist goed moeten zijn voor je voeten... Maarja zolang je daar niet in loopt enzo zal het wel OK zijn denk ik.

Wat is zo slecht aan een platte zool dan? Je hebt met trainen toch geen voetafwikkeling nodig... Plus een harde vlakke zool zorgt ervoor dat je veel stabieler staat.

Vans schoenen, ook een dunne slappe zool zoals all stars

Ja.

(Nike Air Max Classics) :hedbang:

Kalenjis:D
Ben wel van plan het op blote voeten te doen, ivm enkelherstel.

Wtf heeft iedereen met allstars hier? ??? ****ing superdudes zijn jullie. Bah.

gewoon zaalschoenen, wat is het voordeel van allstars? dat je contact hebt met de vloer omdat de zool zo dun is?

Terug
Naar boven