- Waardering
- 228
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
is niks op air max.
ik heb er ook een tijd op gesquat.
tegenwoordig op me sokken, en er komen allstars aan. moet nog een keer een website vinden waar je ze cheap kan bestellen (neppe)
Nogmaals, als je echt als een mong**l traint word je volgens mij niet zo groot/sterk. Niet dat een schoenzool je gains merkbaar in de weg zal staan, misschien blessure gevoeliger o.i.d.
Maar om hun training nou gelijk als 'mong**l' uit te maken vind ik wat ver gaan.
Nogmaals, als je echt als een mong**l traint word je volgens mij niet zo groot/sterk. Niet dat een schoenzool je gains merkbaar in de weg zal staan, misschien blessure gevoeliger o.i.d.
Maar om hun training nou gelijk als 'mong**l' uit te maken vind ik wat ver gaan.

Als je geen Allstars draagt dan hoor je niet bij het groepje. Begrijp dat dan!
![]()
Als je schoenen draagt met dempende zolen behoor je inderdaad niet tot het groepje dat zich heeft verdiept in waar hij mee bezig is.
Waarom zijn die dingen ook zo duurdat betaal ik niet eens voor mijn normale schoenen
![]()
Stomme vraag, maar maakt dat echt iets uit? Wat is het verschil als je met andere traint?
Iedereen heeft het steeds over een platte zool, maar hebben squatschoenen niet juist een verhoogde hak?
Gympen zijn wat minder stabiel, dus in theorie kan je voet dan iets schuiven/rollen op de zool zelf. Hoe belangrijk dat is? Vergelijk het met dure banden voor je auto: 400 per band uitgeven heeft nut als je regelmatig 200+ rijdt, anders kan je net zo goed op bandjes van 40 blijven rijden.
als je een lichamelijke afwijking hebt, dan kan het best dat je daar door geholpen bent. Alleen kan je dat niet extrapoleren naar gezonde mensen.Mja, als je niet verder dan een kwart squat gaat en dat parallel durft te noemen , dan hoef je niet per sé aan een schoen met hakverhoging te denken. Wil je wel voor een full squat (dus maximale ROM) gaan, kies dan schoenen die hier voor ontworpen zijn.
Je ziet Nadal toch ook niet op ordinaire gympies tennissen? Waarom die fascinatie voor simpele gympies?