XXL Nutrition

Review Stacker 4 - Stacker

Beoordeling:
star7.png
7/10 ++ Aanrader
Soort supplement: Fatburner/stackerWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Stacker 4 Ephedra Free is de meest krachtige FAT-burner ooit! Uw stofwisseling wordt gestimuleerd, u heeft geen last van een hongerig gevoel en heeft volop energie! Snel overtollige kilo's kwijtraken? Neem dan Stacker 4 Ephedra Free!Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten (diëten)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 maandenHoe is de smaak van dit supplement? standaard capsule, niet vies of lekkerWelke dosis heb je gebruikt? 2 maal daagsWaar heb je het supplement gekocht? Bodystore.nlWelke extra voordelen gaf deze winkel? Wat heb je voor dit supplement betaald? 30E (39)Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja.
Mijn review over dit supplement
ik heb het product icm fat blocker gekocht. een afslank pakket dus. Het gehele pakket was 39e (alleen stacker zou 29e zijn)

Bij het begin van de stacker kuur is het best even wennen. Vooral wennen aan de vele energy, ik moest gewoon naar buiten om te rennen en ik kon niet stil zitten etc(dat soort geintjes). Tevens had ik de 1e week ook totaal geen eet lust. Nadeel is dat in het begin van het gebruik je ook moeilijk in slaap zal komen.

Na een tijdje slikken begin het beetje door te krijgen (wat en hoe allemaal) en ik moet (kaN anders zijn per persoon) mijn 2e capsule VOOR 1 uur smiddags slikken ,anders slaap ik pas na 24.00 uur.

verder ben ik nu al 15kg afgevallen met gemidd. 1kg per week. De fat blocker ben ik beetje twijfel achter over, enige wat ik er van merk is dat je eten langzaam verteerd wordt (omdat je vet vasthoud? en niet verteerd misschien?)

Al met al..goed product, maar geen wonderpil.

l_stacker_4.jpg

• Topic Starter Topic Starter
die 4 verschillende stappen is volgens mij de "werkwijze" van elke fatburner die op de markt is...

Stacker_4

Mac_B, mischien een dommme vraag maar ik stel hem gewoon.
Ik wil dit product ook gebruiken maar dan niet achteruit gaan in kilo's maar wel het laatste vet op mijn buik wegbranden ;) ;).
Is dit product daar geschikt voor??

In ieder geval alvast bedankt voor een antwoord. :cool: :cool:

wil je buikvet veranderen zal je je overall-vet percentage toch naar beneden moeten halen...wat vaak resulteert in een lager gewicht (want je bent natuurlijk vet kwijt).

wat je wel KAN doen, is heeel langzaam cutten, bv. 0.5 kg per week afvallen, en alsnog veel krachttraining met de juiste voeding doen...en misschien dat je het zo kan compenseren. al moet ik zeggen dat je makkelijker afvalt dan aankomt door spieren.

Stacker heef niet zo een hele bijzondere werken hoor, alleen energy gevend en honger/eetlust stillend.

ik zit nu aan de Leviathan (check mn log). en daarmee ben ik wel heel wat buikvet kwijt, daar adverteren ze ook mee.....misschien kan je dat eens proberen. Echter krijg je echt VEEL minder energy en hongerstillende functies van Leviathan in vergelijking met STacker4

Het klinkt best goed eigenlijk. Vooral dat 'meer energie' spreekt me aan, aangezien ik tegenwoordig nogal energieloos ben.
De werking is dus eigenlijk hetzelfde als bij echte efedra/efedrine (heb ik nog nooit gebruikt, jij wel? zo ja, is het effect te vergelijken?) maar met het verschil dat het minder schadelijk is voor je lichaam?

Het klinkt best goed eigenlijk. Vooral dat 'meer energie' spreekt me aan, aangezien ik tegenwoordig nogal energieloos ben.
De werking is dus eigenlijk hetzelfde als bij echte efedra/efedrine (heb ik nog nooit gebruikt, jij wel? zo ja, is het effect te vergelijken?) maar met het verschil dat het minder schadelijk is voor je lichaam?

ik heb de ECHTE nog nooit gebruikt dus kan het niet echt vergelijken.
maar het ligt er ook aan hoe gevoelig je bent voor de stacker he,

de eerste weken voor mij was ik hele dag heel energiek enzo, maar als ik nu neem (na al 2 maanden ofzo niet gebruikt te hebben)...voel ik er vrij weinig van.
dus je moet wel op tijd stoppen om wenning te voorkomen.

Heb je kracht verloren sinds het nemen van deze stacker of is dit hetzelfde gebleven?

kheb het 2 weken gebruikt.
wat kilotjes verloren en op voeding gelet.

ben gemiddeld bij elke training er 5 kilo op achteruit gegaan.
iemand anders die dit ook heeft gehad ?

ik heb daar geen last van gehad....

ik heb overigens niet getrained die 2 weken want werd enorm misselijk als ik ging trainen.
maar 2 weken niet trainen dan gelijk 5 kilo achteruit lijkt me nogal veel

is denk ik meer kwestie van wenning, tenzij je echt je voeding niet op een rijtje had. ik neem aan dat je weer vrij rap terug was je op je oude kracht?

ja na 2 keer trainen zat ik weer op men oude niveau

Is het normaal als je stacker 4 gebruikt, dat je moet overgeven.. En als alles er uit is, kokhalsen ?

Gebruik het nu 2 weken.. laatste 3 dgn 3 per dag...
Zit erover te denken om er mee te kappen....Die extra power boost is onderhand ook wel weg.. dat was maar een paar dagen..

jahaa dat is het geheim van stacker 4, je kotst alles uit, dus je neemt geen kcal op! wel het lekkere eten, maar niet de kcal!

je moet er ook geen 3perdag nemen, 2 max.

en nee, je hoort er niet van te kotsen

Dat snap ik ff niet...Je zegt je kost alles er uit maar niet de kcal..
En daarna zeg je dat je niet hoort te kotsen...

dat was sarcastisch, natuurlijk hoor je niet te kotsen, dan kon je net zo goed je vinger in je keel stoppen.

Ok, is er iets dan wat ik niet goed doe?

Eet S`morgen 3 boterhammen..En fruit ontbijt..daarna neem ik er 1 in.. Rond 7 uur...
S`middags ook 3 en dan een appel o.i.d en dan weer een pil..En dat is rond 12/1 uur..

meestal na het in nemen ongeveer 30 min komt dus de braak neigingen...

Ok, is er iets dan wat ik niet goed doe?

Eet S`morgen 3 boterhammen..En fruit ontbijt..daarna neem ik er 1 in.. Rond 7 uur...
S`middags ook 3 en dan een appel o.i.d en dan weer een pil..En dat is rond 12/1 uur..

meestal na het in nemen ongeveer 30 min komt dus de braak neigingen...

Post maar eens je gehele eetschema.
Ik ben sinds gisteren ook weer begonnen met stacker 4, maar nog nooit braakneigingen gehad(ook niet de vorige keer).

Misschien ben je allergisch voor een bepaalde stof?

Ik ben ook net weer bezig met Stacker 4, ik neem er 3 per dag en nergens last van. Ook kwa slapen nergens last van en de laatste neem ik na mijn 1 na laatste avond maal. Als je al niet van stacker 4 kunt slapen moet je eens 17-HD gebruiken haha dan kun je helemaal je lol op!

krijg je ook meer energie en kracht/uithoudingsvermogen van stacker 4 ?

Kracht zeker niet, energie maar in bepaalde maten. Je hebt wel iets meer energie maar niet dat je er beter/harder door kunt trainen.

Als je dat zoekt kun je beter NO-Xplode van BSN nemen. Heeft wel niets te maken met een vetverbranding maar daar krijg je wel meer energie van zowel fysiek als mentaal. Teminste dat is mijn ervaring en het blijft altijd persoonlijk.
HD-17 krijg je ook een behoorlijke boost van, alleen hier kan ik dus niet van slapen. (hele freaky gedachtes krijg ik ervan)

Grtz.
Nick

no xplode voel ik ZERO van, blijft gewoon draaien om de hoeveelheid stims die er in zitten, en dat is meer bij stacker (bij 2caps dna)

Terug
Naar boven