Fitness Seller

Review Stacker 4 - Stacker

Beoordeling:
star7.png
7/10 ++ Aanrader
Soort supplement: Fatburner/stackerWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Stacker 4 Ephedra Free is de meest krachtige FAT-burner ooit! Uw stofwisseling wordt gestimuleerd, u heeft geen last van een hongerig gevoel en heeft volop energie! Snel overtollige kilo's kwijtraken? Neem dan Stacker 4 Ephedra Free!Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten (diëten)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 maandenHoe is de smaak van dit supplement? standaard capsule, niet vies of lekkerWelke dosis heb je gebruikt? 2 maal daagsWaar heb je het supplement gekocht? Bodystore.nlWelke extra voordelen gaf deze winkel? Wat heb je voor dit supplement betaald? 30E (39)Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja.
Mijn review over dit supplement
ik heb het product icm fat blocker gekocht. een afslank pakket dus. Het gehele pakket was 39e (alleen stacker zou 29e zijn)

Bij het begin van de stacker kuur is het best even wennen. Vooral wennen aan de vele energy, ik moest gewoon naar buiten om te rennen en ik kon niet stil zitten etc(dat soort geintjes). Tevens had ik de 1e week ook totaal geen eet lust. Nadeel is dat in het begin van het gebruik je ook moeilijk in slaap zal komen.

Na een tijdje slikken begin het beetje door te krijgen (wat en hoe allemaal) en ik moet (kaN anders zijn per persoon) mijn 2e capsule VOOR 1 uur smiddags slikken ,anders slaap ik pas na 24.00 uur.

verder ben ik nu al 15kg afgevallen met gemidd. 1kg per week. De fat blocker ben ik beetje twijfel achter over, enige wat ik er van merk is dat je eten langzaam verteerd wordt (omdat je vet vasthoud? en niet verteerd misschien?)

Al met al..goed product, maar geen wonderpil.

l_stacker_4.jpg

Nu nog groeien als een beest haha. Ik ben er nu maar 2 aan het nemen, 1 smiddags, en een voor de nachtdienst. Me vriendin heeft dat vroeger gebruikt met stappen om wakker te blijve, dit hielp maar zij is maar klein. Zij denkt dat het dan misschien sneller werk. maja ene kant ben ik maar 1.85 dat is ook niet echt groot of zo , Grtjs

hey, ik zou graag wellis willen weten of de mensen die stackers gebruiken en niks voelen roken..
want al ik het goed heb zit er onder andere caffine in en dat word afgebroken in je bloed door nicotine mischien dat dat er iets mee te maken heeft.

Heb ze zelf ook besteld btw dus we zullen is kijken of het wat is..

Grtz

Ik rook al ruim 4 jaar niet meer, dus denk niet dat het bij iets met elkaar te maken heeft. Ik begin ondertussen wat minder honger te hebben, maar echt lekker energie ofzo: nee.

ik heb ze gister middag binnen gekregen een uurtje geleden 1 op en voel er nog niks van.. nog maar ff wachten denk :P

nou.. ik heb er vandaag 4 op.. ik word er goed wakker van maar verder..:( merk dr niet veel van krijg er geen extra energie ofziets van..

Grtz

Ik heb niet zo goede ervaringen met dit product. Ik heb het eens aan een maatje cadeau gegeven. Hij werd compleet leip van die pillen. Ikzelf en een andere maat van ons hebben het zelf nog eens geprobeerd en ook wij werden helemaal leip hiervan; hartkloppingen, paranoia, beetje angstig en een sterke nervositeit. Maar energy krijg je er zeker van.

Hmmm... niet eens energie van die dingen... ietsiepietsie minder honger, maar ook niet eens noemenswaardig - neem er nu 1 bij ontbijt en 1 bij lunch...

Ik heb niet zo goede ervaringen met dit product. Ik heb het eens aan een maatje cadeau gegeven. Hij werd compleet leip van die pillen. Ikzelf en een andere maat van ons hebben het zelf nog eens geprobeerd en ook wij werden helemaal leip hiervan; hartkloppingen, paranoia, beetje angstig en een sterke nervositeit. Maar energy krijg je er zeker van.

waren dat de ouden ofwat??? en hoeveel had je er toen genomen?

Hmmm... niet eens energie van die dingen... ietsiepietsie minder honger, maar ook niet eens noemenswaardig - neem er nu 1 bij ontbijt en 1 bij lunch...

Ja ik heb nog net zoveel honger, en van die energie ik viel bijna in slaap vanmiddag op de bank dus weinig da ze energie geven...

Ik ga dr morgen rond een uur of 10 een stuk of 5 tegelijk in nemen kijken wat dr dan gebeurt...

Grtz

Ik ben aan het twijfelen tussen deze en beta burner van maximize

Ja ik heb nog net zoveel honger, en van die energie ik viel bijna in slaap vanmiddag op de bank dus weinig da ze energie geven...

Ik ga dr morgen rond een uur of 10 een stuk of 5 tegelijk in nemen kijken wat dr dan gebeurt...

Grtz

Dat klinkt écht niet gezond!

Waarom?

waren dat de ouden ofwat??? en hoeveel had je er toen genomen?

Geen idee. Er stond in ieder geval stacker 4 op, en volgens mij was hij ook ephedra free. Ik had twee pilletjes genomen, en die anderen ook. Het kan zijn dat ik er wat gevoeliger voor ben dan anderen.

Dat klinkt écht niet gezond!

Waarom?

Waarom... je hoort er vanalles over, dat je extra energie krijgt blablabla.. ik wou testen of de dosis per persoon verschilt, aangezien ik er niets extra's bij de max 3 voel..

Heb er dus 5 op en ben express niet gaan sporten en merk er niks van.. ik ben mischien wat scherper maar daar blijft het bij..

Grtz

Waarom... je hoort er vanalles over, dat je extra energie krijgt blablabla.. ik wou testen of de dosis per persoon verschilt, aangezien ik er niets extra's bij de max 3 voel..

Heb er dus 5 op en ben express niet gaan sporten en merk er niks van.. ik ben mischien wat scherper maar daar blijft het bij..

HAhaha dat heb ik ook, word alleen slaperig van ben ook paar keer dat ik op bed ben gaan liggen en dat ik gewoon in slaap ben gevallen.

Ze hebben ons slaappillen gegeven in plaats van stacker 4

ja lol :P als het echt slaappille waren vondk da ook nie erg :P..
kheb nu alri venom hiperdrive 3.0 usa versie besteld.

Ik heb laatst weer 2 pilletjes genomen en nu merkte ik er wel wat van maar ik werd er in ieder geval niet leip van. Zal wel betekenen dat je het niet moet mengen met alcohol

Is dit product wel veilig om te gebruiken?

Als ik hier sommige posts lees, dan schrik ik er wel van.
Ik heb een maand geleden een fatburner van fitshape gebruikt en heb daar nooit last van gehad, met misselijkheid, of angst-aanvallen.

Maar zijn er mensen die weten of dit wel veilig te gebruiken is?, want ik ben er wel bezorgd over na het lezen van dit topic.

als je di smorgens neemt gaat di u direct meer energie geven of zoals ik gehoord heb een halfuurtje uw wekker vroeger zetten en da nemen en overn halfuur ben je klaar wakker ma da wes met cafeine booster... :rolleyes:

Bij mij werkt het prima, ik heb echt het gevoel dat ik minder eet / honger heb.
Dus cijfer: 8:)

ja precies...zo vroeg mogelijk..of ja..je merkt het vanzelf wel haha.

vrienden van me die ook stacker 4 hadden gebruikt zeiden, doe de 2e pil om 4 uur..nou dan lig je om 05.00 uur nog steeds voor ej uit te staren!
maar ligt er ook beetje aan he, als je hele dag niks doet en 2 pillen hebt zal ej langer wakker blijven dan dat je super actief bent geweest.

planning is dat ik nog 4 weken (incl. deze week) Cut, en dan hoop ik op 10-12% te zitten (nu 14-15%).

daarna stop ik met de stacker en kijk ik aan hoe het dan gaat.

Hadden uw vrienden goeie resultaten met de stacker 4 want wil di agan kopen.

Terug
Naar boven