AndroidHealthClinic

Stampende elektro/funkyhouse

Te hard gewoon bumba bounce

bij de 45sec kickt ie die bass erin, prachtig :D

Aankomend weekend mar hopen dat ie in de Powerzone ook weer langskomt:P

Nope, sexy mother****er.

Nope=dope is me eigenlijk te commercieel, al is de muziek wel goed natuurlijk:D

Ik vind het altijd klote dat die n*gers daar rellen komen trappen, brutale bek, gezellig is anders. Dat is een rede waarom ik nooit naar nope=dope ga terwijl het wel een fokkin vet feest is.

Ik vind het altijd klote dat die n*gers daar rellen komen trappen, brutale bek, gezellig is anders. Dat is een rede waarom ik nooit naar nope=dope ga terwijl het wel een fokkin vet feest is.

Persoonlijk heb ik daar niet zo'n last van eigenlijk. Maar ja, ik ben huge en ripped :jk:

Toevallig aankomend weekend ook Powerzone?

Persoonlijk heb ik daar niet zo'n last van eigenlijk. Maar ja, ik ben huge en ripped :jk:

Toevallig aankomend weekend ook Powerzone?

Nee helaas niet heb al wat anders geplanned, misschien over 2 weken dat ik weer eens ga kijken welk feest er is.

Villalobos en Hawtin zijn echt goed, luister best al een tijd naar muziek en setjes van die gasten, echt relaxed gewoon, tanx blackadder.

Heeft iemand iets van deze gozer?

Aaron Lacrate

wil je dit nummer hier ook eens uploaden als je het hebt? heerlijk ;)

Dat is het punt, die hebt ik nog niet en hij is ook nog niet uit, zelf nog geen rip van te vinden op internet, volgens mij wordt het pas eind december begin januarie op zijn vroegst gereleased.

Iedereen is er op zoek naar.

Kan je wat specifieker wezen? Nummer/album/liveset? Dan kan ik ff voor je zoeken.

It's by a DJ named Aaron Lacrate. The songs are all off of his latest release called Wow, That's What I Call Gutter Music.

"Supahead"
"Kid's Stuff p.1"
"Sirens"

kan er geen een vinden.

heeft iemand wat van dit?

Vitalic - La Rock
Fisherspooner - Emerge
Bolzbolz - Take A Walk
I-F - Space Invaders Are Smoking Grass
Legowelt - Disco Route
Felix Da Housecat - Madame Hollywood
Soffy O - Missy Queen's Gonna Die