Fitness Seller

stanozolol usp

topagent

Novice
Waardering
0
HAllo daar luitje's ik ben een nieuwe gebruiker van dit forum vind het een super informatieve site over bodybuilden zo niet de beste die ik tot nu toen ben tegen gekomen ... maar goed nu mijn vraag ik ben weer na 3 jaar weer begonnen met trainen ... en heb in het verleden ook wel wat steroiden gebruikt enzo eigenlijk op een beetje domme manier ik had eiegenlijk geen idee wat ik nou gebruikte werd me aangeboden in de sportschool nu komt mij vraag een maat van mij rade mij aan om stanozolol te gebruiken maar ik zou er graag wat meer over weten ... zijn er hier jongens of meiden die heier wat meer ervaring mee hebben ???? en mij kunnen vertellen wat het nu precies of ongeveer met mijn lichaam doet enzo ??? bij voorbaad dank : topagent !!!!!=)

Bedankt voor je post. Waarom wil je stanazolol (winstrol) gebruiken? Op zichzelf zal je hiermee zeer weinig winst boeken in verhouding wat je ervoor betaalt. Ik raad je aan te beginnen bij basis AAS met een klasse 1 waardering, stanazolol is klasse II wat goed is voor een stack maar wat zwakke resultaten geeft op zichzelf. Wat zijn je verdere stats? Heb je alles uit voeding gehaalt en hoe lang train je nu terug? Ik zou eerst proberen alles te verbeteren qua voeding en training zodat je echt klaar bent voor een mogelijke kuur. En dan zou ik men doel voor die kuur stellen: droge spierwinst, bruto massa winnen of droogtrainen.

Terug
Naar boven