AndroidHealthClinic

Gear 1-2-3 rule of anabolic steroids in bodybuilding

Bezoekers in dit topic

hebben ze bij die online phd-cursus van jou niet uitgelegd welke grafieken in welke situaties goed zijn

:roflol: super beun om die relatie in zon lijngrafiek weer te geven
 
hebben ze bij die online phd-cursus van jou niet uitgelegd welke grafieken in welke situaties goed zijn

:roflol: super beun om die relatie in zon lijngrafiek weer te geven
Haha, godver, die tab had ik nog geeneens gezien :roflol:
 
mooie grafiek

zo kunnen we goed zien hoe de atleten in elkaar veranderde
 
ik spot een neerwaardse trend bij 1990+ ook

dus hoe hoger het atleet nummer, hoe lager het ffmi in de categorie bodybuilders die aan slin hgh en aas zitten

feilloze wetenschap
 
ik spot een neerwaardse trend bij 1990+ ook

dus hoe hoger het atleet nummer, hoe lager het ffmi in de categorie bodybuilders die aan slin hgh en aas zitten

feilloze wetenschap

interesting

dat zou dus betekenen dat je als je slin hgh en aas gebruikt je altijd heel snel moet inschrijven voor wedstrijden zodat je het laagste nummer krijgt, op die manier ben je het buffst
 
Haha, godver, die tab had ik nog geeneens gezien :roflol:

Dat verklaart natuurlijk veel.
Als je de data niet eens bekeken hebt, dan kan je er ook niet over nagedacht hebben, en er al helemaal niets van begrepen hebben.
Misschien toch alle tabs van de excel file eens lezen voordat je begint te trollen.
 
"the famous 1-2-3 rule"

Is het zo beroemd deze vuistregel?
 
"the famous 1-2-3 rule"

Is het zo beroemd deze vuistregel?

"Famous" betekent ook "known to or recognized by many people".

De meeste BB-ers weten idd maar al te goed dat AAS de spiergroei kunnen verdubbelen en AAS+HGH+Slin die kunnen verdriedubbelen. De stats van de BB-kampioenen vermeld in mijn excel file zijn namelijk algemeen gekend.
 
"Famous" betekent ook "known to or recognized by many people".

De meeste BB-ers weten idd maar al te goed dat AAS de spiergroei kunnen verdubbelen en AAS+HGH+Slin die kunnen verdriedubbelen. De stats van de BB-kampioenen vermeld in mijn excel file zijn namelijk algemeen gekend.

Dat je kan groeien met al die zaken wist ik al.

en dat je meer zal groeien mat aas dan zonder en nog meer met aas hgh en slin lijkt me vrij logisch.

Maar die 1-2-3 regel ken ik niet.
 
Laatst bewerkt:
"Famous" betekent ook "known to or recognized by many people".

De meeste BB-ers weten idd maar al te goed dat AAS de spiergroei kunnen verdubbelen en AAS+HGH+Slin die kunnen verdriedubbelen. De stats van de BB-kampioenen vermeld in mijn excel file zijn namelijk algemeen gekend.
Ging meer om dat je dat over je eigen geschreven stuk zegt
En 'famous' slaat op de geschreven vuistregel in het excel bestand, niet op de stats van de bodybuilders (de data erkennen en de conclusie erkennen zijn twee verschillende dingen lijkt mij)

of het erkent wordt door de meeste bb'ers, geen idee. Dbb werkt niet in je voordeel mbt de erkenning
 
Hoe kan ik mijn bankrekening verdriedubbelen Mister10?
 
Ik zie deze discussie voor het eerst en ben er niet diep op ingegaan, maar ergens klopt het wel een beetje toch? Uitzonderingen daargelaten. De stelling is ook niet bepaald shocking of groundbreaking, dus waarom zoveel ophef?
 
Bedankt om de Gear 1-2-3 regel nog eens onder de aandacht te brengen.

2q3oizc.jpg

Weet je waarom men cohortstudies doet?

Normaal zou ik dat verwachten van een phd maar aangezien je er gewoon mee te koop loopt, let's see...
 
Back
Naar boven