XXL Nutrition

Starende mensen angst

Ja want ze zouden Dorian echt lastig vallen in zijn gym lol,hij ziet er ook een boze fucker uit. ---------- Toegevoegd om 13:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:27 ---------- Had het vroeger ook ook als mensen lachte dacht ik meteen dat t over mij ging bv. Imo is de gym net een plek waar je dit niet moet hebben
A gym is like a church everyone should keep to theirselfs... but it seems like in church is like out of church gotta spread some message. In mijn opinie is de hedendaagse mense VEEL te veel met andere bezig en VEEL te weinig met zichzelf. Gemakkelijk toch commentaar hebben op iemand anders moet je vooral niet teveel voor de spiegel gaan staan en ben je zelf superman... ><

Misschien thuis gaan oefenen om te squaten. Ik heb net zoals velen hierboven nog nooit commentaar gehad op mijn squat. Als je thuis een stang hebt met wat gewichten en regelmatig oefent dan kan je over een maandje met een gerust hart naar de gym!

A gym is like a church everyone should keep to theirselfs... but it seems like in church is like out of church gotta spread some message. In mijn opinie is de hedendaagse mense VEEL te veel met andere bezig en VEEL te weinig met zichzelf. Gemakkelijk toch commentaar hebben op iemand anders moet je vooral niet teveel voor de spiegel gaan staan en ben je zelf superman... ><

Ze zijn in de gym teveel met alles bezig behalve met trainen

Ze zijn in de gym teveel met alles bezig behalve met trainen
Vind ik altijd jammer...; brengt een mens die serieus zen best wil doen ENORM van de wijs. En die mentaliteit is aanstekkelijk en als je niet meedoet met de hoop ben jij het zwart schaap van de hoop. Typisch zoals in de kleuterklas.

vrouwen staren continu naar mij, wat te doen? :(

vrouwen staren continu naar mij, wat te doen? :(
Dat valt nog wel mee... allouwel... zou ik toch ook niet willen hoor dat alle vrouwen staren... hou ze liever weg. Voor mij is er maar 1ne en de rest boeit me niet. Daarbij... wie wilt nu 10 starende vrouwen ?

Ik doe vaak een staar contest. Duurt meestal een seconde of 6 en dan kijken ze weer de andere kant op. Laatst was het wel creepy, 10 seconden en toen begon hij naar me te lachen.

Hopelijk was het niet een soort van geile lach... is beetje super weird.

Ik persoonlijk kan er niet goed mee om dat mensen staren en al zeker niet dat de afkeur op hun gezicht te lezen valt... want dan ben ik kwaad en heb ik zoiets van... bemoei je eens met je eigen leven man.

Er zijn echt zo mensen die zo kunnen en durven kijken naar je en als je dan reageert dan ben je de slecht nog... :/

Vind ik altijd jammer...; brengt een mens die serieus zen best wil doen ENORM van de wijs. En die mentaliteit is aanstekkelijk en als je niet meedoet met de hoop ben jij het zwart schaap van de hoop. Typisch zoals in de kleuterklas.

hier mag je gelukkig geen gsm meenemen in de gym en niemand die echt staat te praten hier ipv trainen ja de bekende gym r*tard lol die met iedereen een gesprek moet aangaan en achter meiden zitten en dan zeurt dat hij na 3 jaar geen progressie maakt :P

hier mag je gelukkig geen gsm meenemen in de gym en niemand die echt staat te praten hier ipv trainen ja de bekende gym r*tard lol die met iedereen een gesprek moet aangaan en achter meiden zitten en dan zeurt dat hij na 3 jaar geen progressie maakt :P

Geweldige regel, de meeste jongens bij mijn gym sms'en steeds tijdens de sets. Niet dat het me stoort maar ... ik voel geen passie of ambitie bij hun om hard te trainen. Welja, ieder zijn ding.

Geweldige regel, de meeste jongens bij mijn gym sms'en steeds tijdens de sets. Niet dat het me stoort maar ... ik voel geen passie of ambitie bij hun om hard te trainen. Welja, ieder zijn ding.
als je hier gezien word met je gsm word je abonnement stop gezet ^^ enkel als je vrouw moet bevallen ofzo is een uitzondering natuurlijk

Wat een kutregel.

Staren in de gym is trouwens de helft van de lol.

Dus als je even je muziekje wilt veranderen mag je niet meer terugkomen? Of geldt het enkel en alleen voor sms'en?

Gewoon geen gsm in de gym op cardio apparaten maakt t niet uit
Natuurlijk zijn er mensen die t stiekem wel doen
Heb zelf nooit men gsm bij je kan je niet 100% focussen ook niet tijdens cardio imo

Terug
Naar boven